افراد در معرض خطر قاچاق به سرعت در حال رشد در طول همه گیر: سالانه ما گزارش

تیوی رمان coronavirus همه گیر ساخته شده بود مردم بیشتر در معرض قاچاق انسان, وزیر خارجه آمریکا, Mike Pompeo روز

توسط ABDOOSNEWS در 6 تیر 1399

تیوی رمان coronavirus همه گیر ساخته شده بود مردم بیشتر در معرض قاچاق انسان, وزیر خارجه آمریکا, Mike Pompeo روز پنجشنبه گفت که سالانه در ایالات متحده گزارش اضافه شده در افغانستان و نیکاراگوئه به یک لیست از بدترین مجرم در حالی که عربستان سعودی به روز رسانی شد.

"بی ثباتی و عدم دسترسی به خدمات اساسی ناشی از این بیماری همه گیر به این معنی است که تعداد زیادی از مردم آسیب پذیر به بهره برداری توسط قاچاقچیان به سرعت در حال رشد" Pompeo گفت: سالانه وزارت امور خارجه ایالات متحده گزارش قاچاق انسان.

دنبال NewsGram در Facebook به ماندن بگیرید به روز شد.

گزارش نگهداری چین یک هدف مداوم برای نقد Pompeo, در پایین ترین پله و دوباره برجسته استفاده گسترده از کار اجباری از جمله از طریق آنچه که ایالات متحده و گروه های حقوق بشر می گویند این جرم بازداشت در اردوگاه بیش از 1 میلیون اقلیت مسلمانان است.

آن گفت که پکن در حال گسترش این کمپین به دیگر استان ها و آغاز اجرای آن در میان دیگر اقلیت های مذهبی. چین را انکار می کند بدرفتاری و می گوید: اردوهای ارائه آموزش های حرفه ای و مورد نیاز برای مبارزه با افراط گرایی است.

Coronavirus Pandemic Makes More People Vulnerable to Trafficking
در این Dec. 3, 2018, یک برج نگهبانی و سیم خاردار نرده ها دیده می شود در اطراف یک مرکز در Kunshan پارک صنعتی در Nischu در غرب چین سین کیانگ منطقه است. فردا

Pompeo در سخنان در این گزارش به طور خاص چین "که در آن حزب کمونیست چین و شرکت های دولتی اغلب وادار کردن شهروندان به کار وحشتناک در شرایط کمربند و جاده های," او گفت: با اشاره به زیرساخت های پروژه به لینک چین با سایر نقاط آسیا و اروپا است. این گزارش همچنین در زمان هدف در هنگ کنگ است که رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن تهدید کرده است که به نوار اقتصادی امتیازات بیش از چین را محکم گرفتن در این مستعمره سابق بریتانیا.

هنگ کنگ در کنار پاکستان بود کاهش داد به گزارش "درجه 2 سازمان دیده بان لیست" یک دسته دلالت آن meriting ویژه نظارت بر این اساس که آن را تا به حال موفق به تصویب قانون به طور کامل جرم قاچاق.

همچنین بخوانید: اتحادیه اروپا, ما با هم کار کنند برای بازگشایی مسافرت های بین المللی

عربستان سعودی عمده ایالات متحده متحد و اسلحه خریدار بود که در سال گذشته قرار داده شده در لیست کشورهایی که موفق به دیدار با حداقل متحده آمریکا ضد قاچاق استانداردهای به روز رسانی شد به درجه 2 سازمان دیده بان لیست.

افغانستان یک متحد آمریکا در مبارزه علیه طالبان و نیکاراگوئه شد هر دو تنزل مقام در گزارش امسال به ردیف 3 در حال سقوط به پایین ترین دسته است که می تواند محدودیت در ایالات متحده غیر انسانی و غیر تجاری مربوط به کمک های تصمیم گیری است که می تواند ساخته شده توسط رئیس جمهور. (VOA)

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن