"مردم باید نگاه کردن برای سلامت روان" می گوید: بازیگر Siddharth Malhotra

این بازیگر معتقد است در داشتن یک رویکرد جامع نسبت به سلامتی و بهداشت و این چیزی است که او امیدوار است هر کس تل

توسط ABDOOSNEWS در 20 فروردین 1399
Siddharth malhotra
این بازیگر معتقد است در داشتن یک رویکرد جامع نسبت به سلامتی و بهداشت و این چیزی است که او امیدوار است هر کس تلاش می کند برای رسیدن به در طول این زمان تست. بالیوود کشور

در روز جهانی بهداشت, بازیگر Sidharth Malhotra اتحاد تاکید بر نیاز به کار بر سلامت روان همراه با سلامت جسمی و گفت هر کس نیاز به باقی می ماند "بسیار مثبت و امیدوار و قدردانی از همه چیزهای اساسی در زندگی".

"در این سال در روز جهانی بهداشت هند و جهان است رفتن را از طریق یک کار بسیار مهم و بسیار تاسف بار که در آن ما در حال مبارزه با این ویروس است که بسیار کشنده است. تنها راه مبارزه با آن است اجتماعی فاصله گرفتن از این رو مستند در داخل کشور و در سراسر جهان" Sidharth گفت.

"من امیدوار هستم که هر کس پس از آن به دلیل آن است که به نفع خود و جامعه است. این باعث می شود ما متوجه چقدر مهم سلامت و محیط زیست است. من امیدوار هستم که هر کس قدردانی این واقعیت است که آنها سالم هستند و می توانید در اطراف حرکت می کند هنگامی که آنها دریافت و آگاه تر از آنچه که آنها با تغذیه خود و یا محیط اطراف آنها," او اضافه شده است.

لطفا دنبال NewsGram در توییتر برای دریافت آخرین به روز رسانی از سراسر جهان!

این بازیگر معتقد است در داشتن یک رویکرد جامع نسبت به سلامتی و بهداشت و این چیزی است که او امیدوار است هر کس تلاش می کند برای رسیدن به در طول این زمان تست.

"از آنجا که همه ما تمرین های اجتماعی فاصله و تحت مستند ما باید مقدار زیادی از زمان در دست ما جدا از تمام سازمان های پزشکی کارکنان پلیس و دیگر افرادی که در حال کار در روز و شب... این بهترین زمان است که در آن شما می توانید صرف شاید نیم ساعت در روز انجام نوعی از فعالیت بدنی در خانه. این می تواند راه رفتن دست و ورزش و بازی های ورزشی و یا پرش," او گفت:.

Siddharth
در روز جهانی بهداشت, بازیگر Sidharth Malhotra اتحاد تاکید بر نیاز به کار بر سلامت روان همراه با سلامت جسمی و گفت هر کس نیاز به باقی می ماند "بسیار مثبت و امیدوار و قدردانی از همه چیزهای اساسی در زندگی". بالیوود کشور

این بازیگر ادامه داد: "من در تناسب اندام از بسیار جامع نقطه نظر. من حتی نمی خواهد فقط می گویند ورزش. آن است که سلامت روحی و روانی نیز هست که در آن ما باید برای حفظ و متوجه باشید که در زمان هایی از این شما باید بسیار مثبت و امیدوار و قدردانی از همه چیزهای اساسی در زندگی تمرین کنار گذاشته است. پس همچنین مواظب برای سلامت روان خود را. ما باید تمام وقت در جهان به آن را صرف با خانواده و من امیدوار هستم که مردم در حال استفاده خوب از وقت است."

این "Ek Villain" ستاره نیز با تشکر از "همه متخصصان پزشکی هستند که شب و روز کار بدون هر گونه وقفه در چنین مهم و خطرناک بار برای ما بهره مند شوند". "هر چه من می گویم این است که کمتر ... آنها قهرمانان واقعی هستند. همراه با کادر پزشکی, من می خواهم برای تشکر از پلیس تمیز کردن کارکنان و افرادی که اطمینان حاصل شود که ما ملزومات است. آنها در حال انجام یک کار افسانه. آنها قهرمانان واقعی هستند."

همچنین بخوانید: غول تکنولوژی اپل قصد دارد برای به دست آوردن واقعیت مجازی شرکت "NextVR"

Sidharth احساس می کند که این بار شدید ساخته اند و او را "متوجه باشید که ما در حال صرف مهمانان در این زمین و نه استاد".. "هر زمان که ما دوباره به ما زندگی عادی ما نیاز به درک و به یاد داشته باشید که ," او گفت:. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب