مردم شروع به جسارت به فورت مایرز لی شهرستان بازگشایی پارک ها و مناطق تفریحی و

برایان کونای و الکس مارتین فورت مایرز اخبار-مطبوعاتمنتشر شده 12:07 PM EDT آوریل 2 سال 2020صبر کنید برای دسترسی

توسط ABDOOSNEWS در 14 اردیبهشت 1399

صبر کنید برای دسترسی به پارک ها و مناطق تفریحی در فورت مایرز و لی شهرستان به پایان رسید شنبه به شهرستان و شهرستان بازگشایی مناطق برای مردم به ورزش است.

فعالیت ها و گردهمایی های بسته شده بود در پارک ها و مراکز تفریحی برای نزدیک به یک ماه است. در روز سه شنبه, Lee County کمیسیون رای به اجازه پارک های عمومی مورد استفاده قرار گیرد اما با بسیاری از تغییرات برای مردم به رعایت.

حفظ مناسب اجتماعی فاصله دستورالعمل است به دنبال داشته باشد و در برخی از پارک ها و فعالیت های خاص می شود بسیار محدود است. بیس بال و سافتبال زمینه ها محدود شود به بیش از 10 نفر با هم در یک زمان. Dugouts و نیمکت های خارج از محدوده و زمینه باید محفوظ جلوتر از زمان در دسترس پارک.

فورت مایرز جوانان آمریکایی بیس بال و سافتبال بانوان لیگ جمهور دانی Overholser به حال یک طرح در محل پس از شهرستان بود و در ابتدا محدود به استفاده از پارک های عمومی برای کمک به محدود کردن گسترش coronavirus. اجازه دادن به خانواده ها برای استفاده از دو زمینه در سام Fleishman مجموعه ورزشی در یک ساعت بلوک Overholser مجبور به تعطیل کردن طرح خود را در مارس 3 به عنوان تمام پارک ها بسته شد بلافاصله.

در حال حاضر با محدودیت نه به عنوان سنگین تمام هفت زمینه در دسترس هستند مورد استفاده قرار گیرد. Overholser است که اجازه می دهد گروه های رزرو, زمینه برای 90 دقیقه در یک زمان از 9:30 تا 8 بعد از ظهر در طول هفته.

فکر اجازه می دهد مردم این فرصت را در وهله اول قادر به خارج شدن از خانه بود و در نهایت آنچه Overholser تا به حال در ذهن از شروع این بیماری همه گیر. امید است که این می تواند فقط شروع دسترسی بیشتر برای خانواده ها در یک مقیاس گسترده تر وقتی که می آید به فعالیت های تفریحی, او هنوز هم اصرار دارد که مردم هوشیار باشند و در حال امن.

"اگر هر کس می تواند بیمار و در چند هفته همه چیز رو به بهتر پس شاید ما می توانید بروید و شروع به انجام کارهایی بودند" Overholser گفت. "من با ارسال یک ایمیل به پدر و مادر از لیگ ما لیست آنها چه می توانید انجام دهید و آنچه را نمی توانید انجام دهید. من در اینجا خواهد بود برای نظارت بر همه چیز و هفت روز هفته از آنجا که ما در حال رفتن به پیچ این است."

تنیس و امکانات pickleball دادگاه نیز در دسترس هستند استفاده می شود با برخی از پارک ها باز بودن برای عموم در حالی که دیگران می تواند محفوظ است در زمان اختصاص داده شده به بخش. در فورت مایرز راکت باشگاه بیلی McGehee نظارت بر فعالیت های در سراسر زمین تنیس و pickleball و در اولین روز آنها را باز به حال سهم خود را از مردم خارش ،

با دادگاه نیاز به محفوظ بودن زمان او در انتظار برای دیدن یک تقاضا از بازیکنان فقط مایل به دریافت یک قطعه از روال عادی خود بازگشت. در همان زمان انتظار برای عموم به دنبال دستورالعمل در محل است که باید بسیار جدی گرفته شود.

"ما قوانین بسیار ساده شما را رزرو شما در آمده شستن دست های خود را بررسی و به بازی" McGehee گفت. "هنگامی که شما انجام می شود شستن دست های خود را دوباره. می آیند و بازی, اقامت, اجتماعی, فاصله, فکر می کنم در مورد دیگران علاوه بر خودتان و ما خوب خواهد شد."

این نگرانی برای برخی پارک ها در آن وجود ندارد یک استاد راهنما در اطراف برای افرادی است که به طور طبیعی موجب جمع شدن و پرتاب احتیاط به باد بالقوه با به خطر انداختن دیگران است. McGehee امیدوار است که مردم با استفاده از حس مشترک برای اطمینان حاصل شود که پارک می تواند باز باقی می ماند برای همیشه و گسترش این ویروس همچنان نگه دارید.

"این نیز بگذرد اما در حال حاضر, اجازه دهید فقط هوشمند" McGehee گفت. "دل و روده من می گوید اگر ما عمده سنبله از همه آینده ما را پایین دوباره. من شگفت زده نمی شود. که وحشتناک خواهد بود اما چه خواهد بود واقعا وحشتناک است که مردم واقعا بیمار است."

فوتبال زمینه در دادگاه های بسکتبال و زمین های بازی بسته باقی می ماند برای زمان حال در سراسر شهرستان. که منصرف نشده کسانی که تخصص در کسانی که ورزش را به استفاده از قادر بودن به خارج بروید.

تعقیب Waltzer, Aidan Rader, Caleb قهوه ای و بیلی فاکس نیاز به یک تغییر در تنظیمات.

روز چهارشنبه در سه اوکس پارک چهار استروئ دبیرستان افزایش juniors در حال اجرا مسیرهای برابر یکی دیگر از چرخش بین کارفرمایی گسترده گیرنده و cornerback موقعیت.

موانع شده اند مسدود کردن تمام ورودی ها به سه اوکس پارک در هفته های اخیر با نوار احتیاط بین حصار ورودی در نزدیکی زمین فوتبال.

"ما سوارکاری را از خانه من و ایدن و من تو را دیدم که در پارک بودند باز" Waltzer گفت. "ما تصمیم باید فوتبال بازی کند."

چهار گیر شده است در داخل خانه های خود quarantining برای چند هفته گذشته.

"ما در حال نهایی اپورتونيست شما می توانید می گویند" Rader گفت. "ما شاهد فرصت آمد اینجا و تمرین است."

Waltzer, Rader قهوه ای و روباه همه انتظار به استیلای برای Wildcats فصل آینده در زمین فوتبال. با توجه به اینکه بهار فوتبال قرار بود برای شروع این دوشنبه گذشته چهار شده اند با استفاده از منابع موجود در اطراف آنها پس از پارک ها باز شده اند و با نگه داشتن تمرینات فرستاده شده به آنها را توسط سر مربی دارن نلسون.

"او شده است ارسال همه چیز هر روز" براون گفت. "ما شده است داشتن جلسات تیم از دوشنبه تا پنج شنبه در زوم."

"ما در حال کار واقعا سخت را به مطمئن شوید که ما می دانیم که ما نقش و تکالیف ما" تبدیل سریع فوریه ریدر اضافه شده است.

این خواهد بود Rader اولین سال بازی فوتبال دبیرستان. داشتن قهوه ای است که در دبیرستان تجربه بازی باید تنها به او کمک کند در طول تابستان و پاییز.

"این به من یک مقدار زیادی از تجربه ای که من نیاز به منظور دریافت شروع به سر" Rader گفت. "این قطعا من را به یک بازیکن بهتر و آن را به شکل سمت من."

ارتباط با اخبار مطبوعات ورزشی نویسندگان برایان کونای و الکس مارتین در توییتر: @Bryan_Cooney و @NP_AlexMartin. برای بهترین پوشش ورزشی در جنوب غربی فلوریدا دنبال کنید @newspresssports یا @ndnprepzone در Instagram.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن