پنس سرزنش جوانان برای پیاده روی در Covid-19 مورد در ما

معاون رئیس جمهور آمریکا مایک پنس در روز یکشنبه بیشتر سرزنش افراد جوان برای افزایش شدید در روزهای اخیر تعداد مو

توسط ABDOOSNEWS در 9 تیر 1399

معاون رئیس جمهور آمریکا مایک پنس در روز یکشنبه بیشتر سرزنش افراد جوان برای افزایش شدید در روزهای اخیر تعداد موارد تایید شده در کشور گفت: آنها در حال نادیده گرفتن اقدامات احتیاطی برای جلوگیری از گسترش coronavirus.

پنس در یک مصاحبه با CBS "چهره ملت" نشان می دهد گفت آن است که "inarguable" که افزایش آزمایش در ایالات متحده با 500,000 هر روز منجر به تایید بیشتر مردم با عفونت کروناویروس. اما او گفت: "جوان آمریکایی ها شده اند تجمع در راه است که ممکن است نادیده گرفته هدایت است که ما در سطح فدرال برای تمام مراحل بازگشایی کسب و کار."

دنبال NewsGram در توییتر به ماندن بگیرید به روز در مورد اخبار جهان.

تعداد coronavirus موارد در آمریکا به شدت افزایش یافته است در روزهای اخیر به خصوص در یک گروه سه نفره از کشورهای در سراسر ردیف جنوبی ایالات متحده: فلوریدا تگزاس و آریزونا که از هم جدا شده توسط صدها کیلومتر است. در مجموع ایالات متحده گزارش داد بیش از 40 ، 000 مورد جدید جمعه یک روز رکورد برای گزارش از این بیماری همه گیر در ایالات متحده بیش از شش ماه گذشته.

Pence Blames Younger People for Increase in US Coronavirus Cases
خطوط اتومبیل صبر در coronavirus تست سایت در خارج از راک ورزشگاه در میامی گاردنز فلوریدا., 26 ژوئن 2020. فردا

پنس لغو سفرهای سیاسی این هفته آینده به هر دو فلوریدا و آریزونا از احتیاط به دلیل افزایش تعداد موارد در دو کشور.

پنس گفت: آمریکا بهتر است مجهز پزشکی برای رسیدگی به بستری شدن در بیمارستان بیشتر coronavirus بیماران از آن در اوایل سال.

اما او گفت: رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و او در حمایت از اقدامات انجام شده توسط فرمانداران در فلوریدا و تگزاس به دوباره میله برای جلوگیری مردم از جمع آوری وجود دارد شانه به شانه در حالی که نادیده گرفتن مکرر نکات از کارشناسان بهداشت و درمان به پوشیدن ماسک و اجتماعی به دور از هر یک از دیگر توسط حداقل دو متر است.

"واضح تست تنها دلیل آن نیست که ما می بینیم بیشتر موارد اما این دلیل قابل توجهی" در حالی که با اضافه کردن "آن را روشن در سراسر Sunbelt که وجود دارد چیزی است که اتفاق می افتد به خصوص در میان جوان آمریکایی است." پنس گفت.

اما او گفت: مغلوب ساختن پیشی جستن دولت نمی کنم لازم است برای تحمیل ملی اجباری دستورات را به پوشیدن ماسک صورت.

مغلوب ساختن پیشی جستن به ندرت پوشیده, ماسک, گفت که او فکر نمی کنم آن را برای او.

بهداشت و خدمات انسانی, منشی, Alex آذر سی ان ان گفت که مغلوب ساختن پیشی جستن از شرایط منحصر به فرد هستند و به همین دلیل او نمی پوشیدن ماسک.

او گفت: مغلوب ساختن پیشی جستن است به طور منظم آزمایش coronavirus و که به عنوان رهبر جهان آزاد است که در "شرایط بسیار مختلف از بقیه از ما."

آذر خواست آمریکایی ها به اقدامات احتیاطی برای "سلامت عمومی است."

Pence Blames Younger People for Increase in US Coronavirus Cases
معاون رئیس جمهور مایک پنس دوم از سمت چپ پیاده کردن این مرحله پس از پایان یک جلسه با کروناویروس نیروی کار در وزارت بهداشت و خدمات انسانی در واشنگتن ژوئن 26 سال 2020 است. فردا

پنس اتحاد بیشتر را در یک ماسک دوباره در روز یکشنبه که با حضور او در یک سرویس کلیسا در دالاس تگزاس است. او با رد این پیشنهاد که تهمت می تواند کمک کند به گسترش coronavirus با تنظیم یک مثال سراسر کشور با پوشیدن ماسک.

همچنین بخوانید: 67 درصد شهروندان نخواهد سفر با مترو حتی اگر دوباره

"ما معتقدیم مردم باید پوشیدن ماسک در هر کجا که اجتماعی فاصله ممکن است در هر کجا که آن را نشان داد توسط هر دولت و یا مقامات محلی" پنس گفت.

اما او افزود: "ما بر این باوریم که هر ایالت دارای یک وضعیت منحصر به فرد. یکی از عناصر نبوغ امریکا اصل فدرالیسم از دولت و کنترل محلی...ما می خواهیم به تسلیم به فرمانداران تسلیم به مقامات محلی. و مردم باید به آنها گوش دهید."

در تمام ایالات متحده در حال حاضر ثبت بیش از 2.5 میلیون coronavirus موارد و بیش از 125,000 مرگ و میر هر دو به دور و بزرگترین چهره های ملی در سراسر جهان است. مقامات بهداشتی پیش بینی شده که ده ها هزار نفر بیشتر آمریکایی ها می میرند در ماه های آینده. (VOA)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب