Pasteurising شیر غیرفعال میکند و عفونت SARS-CoV-2: محققان

Researchers پیدا کرده اند که pasteurising شیر با استفاده از یک روش معمول غیرفعال میکند و عفونت سندرم حاد تنفسی

توسط ABDOOSNEWS در 20 تیر 1399

Researchers پیدا کرده اند که pasteurising شیر با استفاده از یک روش معمول غیرفعال میکند و عفونت سندرم حاد تنفسی کروناویروس 2 (SARS-CoV-2) ساخت آن را امن برای استفاده است.

با توجه به مطالعه منتشر شده در CMAJ (Canadian Medical Association Journal) فعلی توصیه این است که برای زنان مبتلا به بیماری کروناویروس 2019 (Covid-19) به ادامه به شیر نوزادان. در کانادا این است که مراقبت استاندارد به ارائه پاستوریزه شیر بسیار پایین-وزن تولد نوزادان در بیمارستان تا خود شیر مادر تغذیه کافی است.

دنبال NewsGram در Quora فضا برای دریافت پاسخ به تمام سوالات خود را.

"در صورتی که یک زن است که Covid-19-مثبت اهدا شیر انسان است که شامل SARS-CoV-2 روش pasteurisation ارائه شیر برای مصرف ایمن گفت:" مطالعه محقق شارون انگری از دانشگاه تورنتو در کانادا است.

"آیا با انتقال از طریق غده پستانی یا آلودگی از طریق قطرات تنفسی پوست شير و ظروف شیر این روش امن است" انگری اضافه شده است.

Pasteurising breast milk inactivates Covid-19 virus: Study
این مطالعه نشان داد که این ویروس در شیر پاستوریزه بود ، پس از حرارت دادن. Pixabay

دارنده روش, یک روش مورد استفاده برای pasteurise شیر در تمام کانادا شیر بانک (62.5 �C برای 30 دقیقه) است موثر در خنثی سازی ویروس HIV و هپاتيت و دیگران است که شناخته شده برای انتقال از طریق شیر انسان.

در این مطالعه محققان مشخصی شیر انسان با یک بار ویروسی از SARS-CoV-2 و آزمایش نمونه ها است که یا نشسته در دمای اتاق به مدت 30 دقیقه و یا گرم به 62.5 �C برای 30 دقیقه و سپس اندازه گیری برای فعال ویروس.

همچنین بخوانید: گوگل راه اندازی جدید سازمان برای کمک به پروژه های منبع باز

این مطالعه نشان داد که این ویروس در شیر پاستوریزه بود ، پس از حرارت دادن. بیش از 650 شیر انسان بانک ها در سراسر جهان با استفاده از دارنده روش برای اطمینان از امن عرضه شیر برای نوزادان آسیب پذیر محققان گفتند.

نویسندگان گزارش داد که تاثیر pasteurisation در coronaviruses در شیر انسان شده است که قبلا گزارش شده در متون علمی است. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب