همه گیر قوانین را دنبال کنید در حالی که بازگشت به کار

Covid-19 همه گیر در ادامه به انتقام ویران کردن و آورده مردم به وقفه. در هم پیچیده با در دراز مدت اثرات روانی بسیاری از ما در حال رفتن را از طریق نشخوار فکری در زمان جداسازی است که به عنوان مشترک به عنوان یک رنج.

به زندگی ما به بازگشت به برخی از صورت ظاهر از حالت عادی – به جای پسوند دیگری به مستند جدید, راهنمای مرحله پنجم نامیده می شوند به عنوان “باز 0.1” با تمرکز بر میدارد فعالیت های اقتصادی با به حداقل برسد جنبش مردم است.

دنبال کنید با ما در توییتر برای خبر هیجان انگیز تر از ما!!

همه گیر اتحادش را تغییر درک ما از زمان. ما به سرعت بالا و پایین خم شدن و تغییر ساختار زمان در بسیاری از راه های مختلف به عنوان در هر برنامه روزانه ما اما در میان بحران ما از دست این مسیر از زمان بدانم کدام روز هفته است. آن است که به طور معمول سخت به آینده را تصور کنید که کاملا متمایز از سناریوی حال حاضر. برای غلبه بر این عدم پیش بینی و از بین بردن اجرا presentism کارکنان باید بازگشت به کار و نه فقط پاسخ به حوادث.

اما جهان ما منتقل شده و آن را “آگاهی بالاتر” و “انرژی عاطفی” برای مقابله با این بیماری همه گیر. قطعا برای بسیاری از ما ممکن است احساس های مختلف پله از خانه و احساس o ترس و اضطراب در مورد یک بیماری همه گیر چیزی است که نمی خواهد کاهش از ذهن همه بیش از حد به زودی. پس ما باید به زندگی با این ویروس و این مهم است که این فشار درون ذهن ما به طوری که ما نمی صورت چالش های روزمره. آن مهم است برای تغذیه این به ذهن ناخودآگاه ما. و به reprogram ذهن ما با کمک نه به منظور افزایش هوشیاری و انرژی درونی که از سرگیری کار.

Affirmations مثبت – این فوق العاده است برای صحبت تصدیق قبل از خواب در شب در طول بیماری همه گیر. تمرین تصدیق یک روش اثبات شده برای بهبود وضع خود را به دلیل توانایی خود را به rewire مغز ما. با استفاده از affirmations مثبت می تواند کمک به ما برای حفظ تمرکز در ما درونی اهداف است.

“من سالم هستم”

“من در سیستم ایمنی بدن است که کار بزرگ”

“بدن من می تواند به مبارزه در برابر هر گونه عفونت”

“من قادر به دست زدن به وضعیت مثبت”

با استفاده از affirmations مثبت می تواند کمک به ما برای حفظ تمرکز در ما درونی اهداف است. Pixabay

البته در کنار این نکته مهم است که به مراقبت از رژیم غذایی و ورزش و خواب منظم است. آنها می گویند سلامت نیاز به پنجه کلی نگر. تنها انجام خوب برای بدن فیزیکی خود را کافی نیست. عقلی و عاطفی بدن نیز مهم است برای نگه داشتن شما را سالم و صدا.

امکان استفاده از این جزئی مستند فاز برای شروع روز خود را با گوش دادن به غوغای پرندگان و داشتن آرامش فنجان چای گیاهی. جلوگیری از داشتن قند و چای شیر اولین چیزی که در صبح است. به جای آن ترجیح می دهند concoctions گیاهی مثل زنجبیل, زردچوبه, فلفل سیاه, تولسا ، این را نیز افزایش ایمنی خود را.

ایمنی & تقویت خلق و خوی کریستال – حمل شفا کریستال است که کمک خواهد کرد که برای افزایش ایمنی خود را & خلق و خوی – bloodstone بزرگ است برای افزایش ایمنی. اگر ممکن است آن را می پوشند به عنوان یک آویز بالای خود غده تیموس منطقه است. این افزایش سیستم ایمنی بدن. محل سیاه و سفید تورمالین و سلنیت در میز کار خود را, آنها را نجات دهد شما را از اشعه الکترومغناطیسی انرژی منفی و روشن کردن انرژی وجود دارد. ما لازم نیست منفی از هر نوع در اطراف ما. آن را بزرگ خواهد بود برای قرار دادن پيريت در بالای کارت کسب و کار شما در میز کار خود را به عنوان است که جذب انرژی مثبت تا آنجا که به رفاه و فراوانی نگران است. همه ما می خواهید برای جلوگیری از که مالی اضطراب استرس زا در این روز.

فرشته Zibu نماد – استفاده از فرشته Zibu نمادی از سلامت مطلوب برای تقویت سلامت شما و خانواده تان. شما می توانید آن را بر روی دست چپ خود را با یک قلم. شما همچنین می توانید در قرعه کشی آن را در جایی در بدن که در آن قابل رویت نیست به دیگران (اگر شما ترجیح می دهند که در راه). درخواست فرشتگان به شما برکت دهد با سلامت مطلوب است. شما همچنین می توانید درجه قرعه کشی این نماد در تمام هفت چاکرا به نگه داشتن آنها را در سلامت خوب است. با استفاده از این فرشته Zibu نماد سیالیت در محل کار خود را بر روی چوب-روی کمک خواهد کرد که شما را به رفتن با جریان به جای مقاومت در برابر این وضعیت است. ذهنی تأیید “من انتشار سفتی که من جریان را با سهولت به در حال حاضر”.

Use the Angelica symbols to bring peace vibes this pandemic
با استفاده از این فرشته Zibu نمادی از سلامت مطلوب برای تقویت سلامت شما و خانواده تان. فلیکر

تنفس به تفکر – را مکرر می شکند در حالی که کار به خودتان استراحت. وجود دارد و ترس و استرس و انرژی منفی اطراف ما. پس از یک استراحت چند نفس عمیق و ذهنی شعار ‘OM’ چند بار به مرکز خودتان. این کمک خواهد کرد که شما در حفظ و عاقل و بهبود بهره وری خود را به عنوان به خوبی.

تمرکز توجه خود را بر روی اخبار مثبت و رسانه ها – اگر چه تعداد موارد گزارش هر روز بالا است فراموش نکنیم که تعدادی از بهبود موارد در حال حاضر پیشی گرفتن تعداد فعال موارد است. و این یک علامت بسیار خوبی است. در حالی که مهم است به دانستن حقایق و اعداد سمت راست آن نیز مهم است به درک که اتصال غیر ضروری ترس یا احساسات به اخبار درست نیست برای خود ما سلامت عقل.

سلامت جسمی نیز مهم است به مراقبت از. اگر شما قادر به بیرون رفتن برای پیاده روی در باغ صرف برخی از زمان انجام سرپوشیده تمرینات. یدکی برخی از زمان برای خود معمول و افراط در فعالیت های فیزیکی است. این کمک می کند تا برای حفظ یک حس تعادل.

همچنین بخوانید: نقره ای صفحه نمایش و سحر و جادو از بالیوود

خوردن غذاهای سالم و خانگی-مواد غذایی پخته شده را نمی توان تاکید کرد ، حمل و میان وعده های سالم مانند میوه های خشک و آجیل و میوه های تازه در محل کار برای جلوگیری از اواسط غذا چنگال گرسنگی. ماندن هیدراته نیز بسیار مهم است برای مغز برای عملکرد درست.

حمل خود را جراحی یا مس بطری آب برای نوشیدن آب. اجتناب از بطری های پلاستیکی. همچنین است یک ایده خوب برای قرار دادن در کوارتز شفاف یا رز کوارتز کریستال داخل بطری و نوشیدنی کریستال حاوی آب است. این کمک خواهد کرد در خود حفظ سلامت جامع. (IANS)

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de