OSIRIS-REx ناسا با خیال راحت نمونه های سیارک بنو را برای بازگشت به زمین جمع می کند

[ad_1] دانشمندان روز پنجشنبه گفتند ، یک فضاپیمای ناسا بیش از 2 پوند نمونه سیارک را پس از از دست دادن برخی از

توسط ABDOOSNEWS در 9 آبان 1399
[ad_1]

دانشمندان روز پنجشنبه گفتند ، یک فضاپیمای ناسا بیش از 2 پوند نمونه سیارک را پس از از دست دادن برخی از غنایم گرانبها به دلیل درب بسته ، در یک کپسول برای بازگشت به زمین فرو برد.

آنها نمی توانند از میزان دقیق حمل کیهانی از سیارک بنو ، واقع در فاصله بیش از 200 میلیون مایل (322 میلیون کیلومتر) فاصله ، اطلاع پیدا کنند تا اینکه کپسول در سال 2023 با چتر به صحرای یوتا برود.

دانته لائورتا ، دانشمند ارشد دانشگاه آریزونا ، گفت: "ما هنوز هم كار زیادی برای انجام این كار داریم تا نمونه ها را با خیال راحت پس بگیریم."

فضاپیمای OSIRIS-REx در اوایل ماه مارس ، زمانی که سیارک و زمین به طور صحیح در یک راستا قرار گرفته اند ، محله بنو را ترک نخواهد کرد.

OSIRIS-REx در 20 اکتبر آنقدر مواد را از سطح خشن بنو جمع آوری کرد که سنگها در لبه ظرف لکه دار شدند و آن را باز کردند. برخی از نمونه ها در حال فرار به فضا مشاهده شدند ، بنابراین کنترل کننده های پرواز از عملیات مهم ذخیره سازی بالا رفتند.

بر اساس تصاویر ، دانشمندان معتقدند OSIRIS-REx 4/2 پوند (2 کیلوگرم) آوار ، یک بار کامل ، به دست آورد. حداقل نیاز 2 اونس (60 گرم) ، یک مشت یا دو گرم بوده است.

Lauretta در مورد حمل اولیه گفت: "فقط یک گونی آرد را در فروشگاه مواد غذایی تصور کنید."

اما ده ها گرم ماده پس از مانور موفقیت آمیز لمس و رفتن و این هفته هنگامی كه بازوی ربات فضاپیما برای قرار دادن نمونه ها در داخل كپسول حركت كرد ، از بین رفت.

لائورتا به خبرنگاران گفت: "اگرچه قلب من به دلیل از دست دادن نمونه می شکند ، اما این یک آزمایش علمی بسیار جالب بود و ما چیزهای زیادی را یاد می گیریم."

Lauretta گفت ، هنگام جمع آوری نمونه ها ، ظرف انتهای بازوی ربات طی شش ثانیه تماس 9 تا 19 اینچ (24 تا 48 سانتی متر) فشار می آورد ، که نشان دهنده یک فضای داخلی شنی و پوسته پوسته شده در زیر سطح ناهموار است.

عملیات جمع آوری کند و خسته کننده 36 ساعت طول کشید. بعد از هر مرحله موفقیت آمیز ، کنترل کننده های پرواز تشویق می کردند ، وقتی که درب کپسول بالاخره بسته و قفل شد ، بزرگترین و بلندترین پاسخ را ذخیره کردند و نمونه های داخل آن مهر و موم شد.

سپتامبر 2023 است ، هفت سال پس از موشک OSIRIS-REx از کیپ کاناورال ، قبل از رسیدن نمونه ها به اینجا.

اعتقاد بر این است که بنو که در مدار خورشید است غنی از کربن است و عناصر سازنده منظومه شمسی را در خود جای داده است. دانشمندان گفتند که این بقایای موجود می تواند به توضیح چگونگی شکل گیری سیارات منظومه شمسی در میلیاردها سال پیش و شکل گیری حیات روی زمین کمک کند. آنها گفتند ، اگر سنگ قیامت پیش روی ما باشد ، این نمونه ها همچنین می توانند شانس ما را بهبود بخشند.

بنو ، سنگی سیاه و مایل به قرمز و بزرگتر از ساختمان امپایر استیت در نیویورک ، می تواند در اواخر دهه آینده به طور خطرناکی به زمین نزدیک شود. احتمال اعتصاب 1 در 2700 است. خبر خوب این است که در حالی که منگنه بسته بندی می کنید ، سیاره خانه را از بین نخواهد برد.

در همین حال ، ژاپن طی دو دهه گذشته دو بار نمونه های دیگر سیارک ها را بازیابی کرده است ، اگرچه مقادیر بسیار ناچیزی است. دسته دوم قرار است در ماه دسامبر وارد شود.


آیا آیفون 12 مینی ، HomePod mini دستگاه های مناسب اپل برای هند هستند؟ ما در مورد Orbital ، پادکست هفتگی فناوری خود ، که می توانید از طریق Apple Podcasts ، Google Podcasts یا RSS مشترک شوید ، قسمت را بارگیری کنید ، یا فقط دکمه پخش زیر را بزنید ، بحث کردیم.


[ad_2]
Source link
آخرین مطالب