خوش بینی رو به افزایش در میان سرخپوستان نسبت به امنیت شغلی: LinkedIn

Tدر اینجا شده است متوسط افزایش کلی اعتماد به نفس در میان متخصصان در هند به عنوان حفظ شغل خود را تبدیل به یک تق

توسط ABDOOSNEWS در 7 مرداد 1399

Tدر اینجا شده است متوسط افزایش کلی اعتماد به نفس در میان متخصصان در هند به عنوان حفظ شغل خود را تبدیل به یک تقویت کننده قوی برای بسیاری از افراد در این دوران سخت LinkedIn گفت: در روز سه شنبه.

بر اساس این نظرسنجی پاسخ 1,303 حرفه ای در هند LinkedIn 'نیروی کار شاخص اعتماد به نفس' نشان داد افزایش خوش بینی نسبت به امنیت شغلی به عنوان کسب و کار به آرامی بازگشایی ماه گذشته در کشور است.

"بسیاری از مردم در حال حاضر را تا 50 درصد کاهش در حقوق خود را به صورت مطمئن ، این به این معنی که هر کس در حفظ یک شغل امروز به وضوح می داند که او/او نقش مسائل مربوط به این سازمان حتی در این واقعیت جدید" توضیح منابع انسانی متخصص Prabir Jha.

دنبال NewsGram در Quora فضا برای دریافت پاسخ به تمام سوالات خود را.

نتايج نشان داد که در حدود دو در سه و حرفه ای را افزایش می دهد وقت خود را صرف جستجو برای (66 درصد) و استفاده از (64 درصد) jobss در دو هفته آینده.

فعال جویندگان کار با هدف upskill امروز برای امن تر فردا به 68 درصد گفت: آنها را افزایش می دهد وقت خود را صرف آموزش آنلاین به بندر دراز مدت امنیت شغلی و پیشرفت حرفه ای.

Most Indians aim to somehow retain jobs to remain confident: LinkedIn
نتايج نشان داد که در حدود دو در سه و حرفه ای را افزایش می دهد وقت خود را صرف جستجو برای شغل در دو هفته آینده. Pixabay

اما تنها در چهار ارشد حرفه ای گفت: آنها را افزایش می دهد وقت خود را صرف جستجو برای شغل در مقایسه با تقریبا نیمی (45 درصد) از تاریخ نیروی کار است.

همچنین بخوانید: لیتیوم در آب آشامیدنی مرتبط با ضد اثر خودکشی

این نشان داد که تنها 16 درصد از تصمیم گیرندگان را افزایش می دهد تعدادی از مشاغل آنها اعمال می شود به زمانی که نسبت به 48 درصد از تاریخ و نیروی کار است.

"بیشتر کارگران با تجربه ممکن است پس انداز برای حمایت از آنها در دراز مدت گفت:" جها توضیح داد که چرا ارشد حرفه ای هستند که تمایل نسبت به افزایش زمان خود را صرف جستجو برای شغل. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن