دهانه و بسته شدن: ما هنوز ایستاده

صنعت مهمان نوازی است که هنوز در تلاش برای انطباق با COVID-19 محدودیت و دوباره اختراع خود را حداقل برای کوتاه م

توسط ABDOOSNEWS در 23 فروردین 1399

صنعت مهمان نوازی است که هنوز در تلاش برای انطباق با COVID-19 محدودیت و دوباره اختراع خود را حداقل برای کوتاه مدت به منظور آن را از طریق این بحران است. متاسفانه برای کافه ها و کاباره ها وجود ندارد بسیاری از گزینه های. برای رستوران های محلی و بازارهای این کشورها ضعیف قوانین در الکل برای رفتن اضافه شده اند یک بیت از یک جریان درآمد همراه را خارج و تحویل سیستم.

آن را احتمالا کمی مشکل تر است برای ناهار خوری خوب رستوران که بانک به مشتریان خود را صرف خمیر در جشن ها و مناسبت های خاص. اکثر مردم نمی خواهید به رها کردن یک زن و شوهر Benjamins بر گرفتن است. بنابراین هر یک رستوران و یا سرمایه گذاری کرده است برای انطباق با آن حالت از عملیات به رقابت برای همیشه رو به کاهش بودجه که بسیاری از آمریکایی ها در حال تجربه روزانه است. صنعت رستوران نیست و تنها بخش است که رنج می برند. میلیون ها نفر از آمریکایی ها در حال گذاشته شدن یا furloughed بدون پرداخت هزینه به دلیل خاموش و اجتماعی فاصله محدودیت.

برخی از رستوران ها آغاز کرده اند به رسمیت شناختن این حقیقت و وجود دارد برخی از معاملات به حال در حال حاضر. با عید پاک مسیحیان و یهودیان این هفته رستوران ها در حال تلاش برای پول نقد در این واقعیت است که بسیاری از خانواده ها هنوز هم می خواهید یک حس جشن در زندگی خود را. ما یک لیست از رستوران ها و بازار است که در حال ایجاد بسته های غذا و کوکتل کیت به سهولت قرنطینه درد. حتی برای کسانی از ما که عشق به طبخ آن را تبدیل شدن به یک بیت است.

اول ما باید یک رستوران هنوز هم به دنبال به آینده با برنامه ای برای باز کردن فقط کمی بعد از انتظار است.

Xin Chao will feature modern Vietnamese cuisine with a Texas twist.

شین چائو خواهد شد از ویژگی های مدرن غذاهای ویتنامی با تگزاس و تاب است.

عکس از جان سو

شین Chao, 2310, Decatur, خود پیشی گرفته است هدف اصلی در NextSeed است و در حال حاضر تمرکز بر روی آینده است. مدرن رستوران ویتنامی می آید از سرآشپزها کریستین هکتار (نابینایان بز) و Tony Nguyen (سایگون) خانه و کسب و کار شریک جان سو. یک نگاه آنلاین نشان می دهد که آبی-کاشی backsplash در نوار, نور, طبقه چوب و اواسط قرن سبک مبلمان. در آن NextSeed صفحه هکتار می گوید: "با COVID-19 همه گیر بنابراین تاثیر منفی بر عملکرد صنعت رستوران ما آگاه هستند که ما در مواجهه با چالش های بزرگ. اما ما خوشبین هستند و با استفاده از این "ماندن در خانه' زمان برای ادامه مصاحبه با نامزد آینده نگر از طریق ویدئو چت و توسعه دستور العمل مربوطه ما صفحه اصلی آشپزخانه." ما خوش بینانه بیش از حد.

The goat curry at The Blind Goat is available from Bravery Chef Hall.گسترش

بز کاری در نابینایان بز در دسترس است از شجاعت آشپز سالن.

عکس از جان سو

شجاعت آشپز سالن
409 تراویس
713-909-0691
braverychefhall.com

هوستون دیده است مجموعهای از مواد غذایی سالن در چند سال گذشته با بیشتر برنامه ریزی شده برای آینده است. مفهوم تجمع مردم در تعدادی از رستوران های مختلف و میله را در یک موجود فضایی واقعا کار در طول یک اجتماعی shutdown. شجاعت آشپز سالن تصمیم گرفته است برای دوباره اختراع خود را برای در حال حاضر به عنوان یک "روح آشپزخانه."

شبح آشپزخانه ایده در حال حاضر آغاز شده در سراسر کشور با ظهور متعدد مواد غذایی و تحویل سیستم عامل است. در حال حاضر آشپز-رانده سالن غذا اجرا کرده است خود را تحویل سیستم با شماری از رانندگان به ارائه مواد غذایی از چند تا از هسته آن رستوران از جمله کریستین هکتار را کور بز و بن McPherson را BOH پاستا و پیتزا.

کاربران می توانید سفارش غذا کیت مانند G. O. A. T کاری و برنج با منجمد کاری و برنج در کنار ($24). آن را در خدمت 2 تا 3 نفر است. نیز وجود دارد یک توفو چراغ پیشانی مدل Tikka سرگرمی Kit (10 دلار) و دو منجمد کیک سیب با سس ماهی کارامل (6 دلار). BOH ارائه آن منجمد پیتزا (10 دلار) و وعده های غذایی مانند سس گوشت بلونز (20 دلار) که شامل یک پاینت بلونز, 12 اونس پاستا تازه خود را انتخاب و دو اونس Grana Padana پنیر.

گیلاس بلوک صنایع دستی قصاب و آشپزخانه برگر کیت برای خانواده با تمام پر و نان از کیک و بیکن. علاوه بر غذا کیت و شام, شجاعت, آشپز, سالن دارای یک بازار به منظور از ارائه می دهد و موارد مانند مربا ادویه جات ترشی جات, پاستا و آرد ماکارونی و پنیر و قهوه کیت.

Alex Brennan-Martin and wife Robin are stocking some H-E-B stores with Brennan's Snapping Turtle Soup.گسترش

الکس برنان-مارتین و همسر رابین جوراب زنانه ساقه بلند هستند برخی او-B فروشگاه با برنان لاک پشت بزرگ خوراکی سوپ.

عکس الکس برنان و او-B

برنان هوستون
3300 اسمیت
713-522-9711
brennanshouston.com

این نیواورلئان-الهام رستوران بوده است در خدمت Cajun and Creole آشپزی به Houstonians از سال 1967. در حال حاضر آن را جابجا کرده و آن ناهارخوری زیبا به مفهوم "به Geaux". آن را تا به برخی از بهترین آن-غذاهای دوست داشتنی مانند آن لاک پشت های, سوپ بامیه, crawfish etoufee و در دسترس تر برای منظقه را خارج و یا تحویل از طریق UberEats. سفارشات باید به نام و پول نقد پذیرفته نیست در این زمان.

برنان به ارائه عید پاک در خانه بسته برای دو نفر (100 دلار) که شامل سه وعده غذای مختلف استارت و غذای اصلی انتخاب به علاوه موز پرورش پودینگ نان برای دسر. مهلت سفارش سهشنبه, مارس 10 در 5 p. m.

برنان همچنین همکاری با او-B به ارائه به معروف و سوپ لاک پشت در شش او-B فروشگاه در هوستون با آیتم های بیشتر و بیشتر فروشگاه های برنامه ریزی شده برای آینده است. آن را به فروش می رساند برای $7.95 برای دوازده اونس. برنان یکی از سه محلی کسب و کار همکاری با او-B به فروش برخی از آنها آماده اقلام در فروشگاه. دیگر شامل کریس چوپان کوچک نوازی و فلیکس فلرس' گیلاس بلوک صنایع دستی قصاب و آشپزخانه.

HS Green has healthy and tasty choices.گسترش

HS سبز سالم و خوشمزه را انتخاب کند.

عکس های امیلی Romero @emlagourmande

HS سبز
5092 آدرس ریچموند
713-904-3547
hsgreen.com

اگر شما به دنبال برای قرار دادن برخی از وعده های غذایی سالم در اقامت خود را در خانه برنامه HS سبز با قیمت مناسب, سوپ, کاری برگر مخلوط و آب میوه به گرفتن تا انرژی خود را. شما همچنین می توانید درمان خود را به یکی از آن دسر مانند Nutella پیتزا. این خانواده متعلق به رستوران نیز با ارائه برخی از معاملات در طول این زمان مانند بگو پیتزا 50 درصد بطری های شراب و رایگان کودکان و نوجوانان در وعده های غذایی با بالغ entrees در تلفن سفارشات. آن را آسان سفارش آنلاین غذا منو و اگر شما با استفاده از کد STYHEALTHY شما می توانید ذخیره 20 درصد منظقه انتخاب کنید تا.

Esther Castaneda brings history and experience to her cuisine.گسترش

استر کاستاندا به ارمغان می آورد تاریخ و تجربه به او خوردم.

عکس آنا کاستاندا

Luna y Sol مکزیکی رستوران
9115 FM 723
281-762-7588
lunaysolmexican eatery

این معتبر مکزیکی, رستوران, گروگان کمربند جایگزین ارزشیابی دوزبانه-آموزش آشپز استر کاستاندا نقل مکان از آن Midtown محل به نقطه ای جدید در اواخر ماه ژانویه این سال است. Luna y Sol برنده بهترین معتبر تاکو در هوستون مطبوعات Tacolandia 2016. آن را در خدمت صبحانه تمام روز و تازه pozole و menudo در یکشنبه 10 دلار یک کاسه است. مشتریان انواع خانواده بسته به از را انتخاب کنید مانند Fajita بسته که شامل اندازه کافی گوشت و اتصالات برنج و لوبیا و چیپس و سالسا برای چهار. مرغ $60 مخلوط است $65 و تمام گوشت گاو است $70. وجود دارد enchilada بسته و torta سینی را به عنوان به خوبی. رستوران نیز با ارائه تخفیف در margaritas بنابراین بررسی آن در Facebook صفحه برای کسب اطلاعات بیشتر و فوق العاده روزانه مانند $25 کارت هدیه با خرید از 75 $یا بیشتر.

Mutiny Wine Room can bring some elegance to your quarantine.گسترش

شورش شراب اتاق می تواند برخی از ظرافت خود را به قرنطینه.

عکس های امیلی ماهی قزل آلا

شورش اتاق شراب
1124 Usener
832-618-1233
mutinywineroom.com

این نپا-سبک شراب اتاق و رستوران از دیرین ارتفاعات ساکنان علامت Ellenberger و امیلی قزل آلا و امیدوار است برای تقویت حس اجتماع و با هم بودن بخشی از یک ابتکار به نام ایوان جمعه پیک نیک.ایده این است که به ساکنان خارج آمده در ایوان و یا در حیاط جلویی حدود 6 بعد از ظهر هر جمعه و بازدید از یکی دیگر در حالی که اجتماعی فاصله. پس شورش است که ارائه یک ایوان جلو دوشنبه بسته($28) است که انتخاب های ویژه از گوشت و پنیر. البته خوب پنیر صفحه سزاوار یک شراب خوب و شورش را ارائه پیشنهادی جفت است که می تواند خریداری شده و برداشت همراه با گوشت و پنیر. در حال حاضر کاربران می توانید 40 درصد کردن دو بطری با مواد غذایی خرید.

وجود دارد محدود منوی غذا در دسترس برای منظقه انتخاب کنید تا به عنوان خوبی است که شامل مواردی از قبیل کشیده, گوشت خوک و یا گوشت سینه لغزنده (8 دلار) خدمت در هاوایی شاه رول با سالاد کلم و سالاد سیب زمینی. نیز وجود دارد شورش را اش شله قلمکار برای دو نفر (25 دلار).

Dare to climb Perry's pork chop mountain.گسترش

به جرات صعود پری ریز ریز کردن گوشت خوک کوه.

عکس بری Fantich

پری Steakhouse و پنجره مشبک
همه هوستون-منطقه محل
perryssteakhouse.com

در حالی که ناهار خوری در پری معاصر steakhouses است که بخش عمده ای از قرعه کشی در حال حاضر این رستوران است که نیاز به تکیه بر آن وفادار مشتریان چیدن آن استیک خوشمزه و دسر منظقه. اگر شما در حال فکر کردن در عید زمان مناسبی برای ریخت و پاش در پری استیک یا معروف هفت انگشت کردن ریز ریز کردن گوشت خوک و سپس هفت هوستون منطقه محل به شما کمک کند. این است که به ارائه یک عید پاک سه وعده غذای برای 39 $در هر فرد است. وجود دارد سه سالاد انتخاب و غذای اصلی انتخاب چنین به عنوان امضای یکشنبه شام گوشت خوک, یک اونس-16 کاراملی Ribeye و هشت-اونس-بیکن پیچیده فیله مینیون, همه خدمت با سیب زمینی.

برای سبکتر ظرف وجود دارد در ماهی قزل آلا کبابی با لیمو و زعفران و کره و گل کلم موس.را انتخاب کنید یکی از سه دسر: نارنجی-وانیل کیک پنیر, تافی Budino یا شکلات خرد. اضافی از طرف مانند بخارپز یا کبابی مارچوبه, مک, n' پنیر یا ضخیم برش chargrilled سبزیجات 5 دلار هر.

پری نیز با ارائه آن ذخیره شراب و Mixology برای 50 درصد. به ریز ریز کردن گوشت خوک ناهار در دسترس است در روز چهارشنبه و جمعه برای برو از ساعت 11 صبح تا 5 بعد از ظهر و آن را تا 50 درصد ویژه روزمره از 3 بعد از ظهر تا 7 بعد از ظهر در آن ریز ریز کردن گوشت خوک گزش گوشت و جایگزین ارزشیابی دوزبانه و عظیم کوکتل میگو برای آن اجتماعی فاصله اجتماعی ساعت.

مشتریان می توانید سفارش آنلاین و یا از طریق تلفن برای منظقه انتخاب کنید تا. تحویل در دسترس است از طریق GrubHub. مالیات و 15 درصد هزینه حمل و نقل اضافه خواهد شد به گرفتن سفارشات اما پاداش لازم است. پری را جبران کند آن تیم است. وجود دارد هیچ هزینه حمل و نقل در شراب-به-بروید.

Sonoma has wine and cheese to please.

سونوما است شراب و پنیر به لطفا.

عکس از اشلی, Rudel

سونوما نوار شراب
2720 ریچموند (بسته به طور موقت)
801 Studewood
sonomahouston.com

ارتفاع محل از این شراب نوار و رستوران باز است برای منظقه انتخاب کنید تا مواد غذایی خود را, منو بطری شراب و شش بسته آبجو. اقلام مواد غذایی شامل, سالاد, سوپ, empanadas, پاستا, پیتزا, دسر و entrees. درمان خود و خود را قرنطینه مامانی به یک مزرعه به جدول پنیر هیئت مدیره ($29) و یک بطری زیبا از حباب. انتخاب کنید تا در دسترس است از طریق سه یکشنبه از 3 بعد از ظهر تا 8 شب رایگان است و بدون تماس بگیرید تحویل در عرض سه مایل شعاع. منو آنلاین فراهم می کند عکس بنابراین شما می توانید ببینید چه شما در حال گرفتن. با استفاده از کد SHOPSMALL به دریافت 10 درصد کل خود را سفارش دهید.

Chef Justin Yoakum is taking to-go to the next level.گسترش

آشپز جاستین Yoakum گرفتن برای رفتن به سطح بعدی.

عکس Meagan Ulbrich

دولت کرایه
947 Gessner
832-831-0950
statefaretx.com

آشپز جاستین Yoakum رفته کامل-در را-در پاسخ به رستوران ناهار خوری محدودیت. او پخت و پز کیت. او عید پاک کیت. او صبحانه کیت. او مارگاریتا کیت. او کوره کیت. او فوق العاده روزانه. او وعده غذایی خانواده بسته است که می تواند اضافه شده به بسته به اندازه خانواده است. او تا به یک لیست کوچک از اقلام مواد غذایی بیش از حد. و شما می توانید سفر خود را به فروشگاه برای آبجو و شراب چون او تک و شش بسته در حدود همان قیمت به شما پرداخت در فروشگاه بدون مرد عجیب و غریب که نمی دانم چگونه به فاصله اجتماعی عطسه بر می گردن.

State Fare has your wings and beer ready to go.گسترش

دولت کرایه خود را بال و آبجو آماده برای رفتن.

Photo by Adrian ورد

نگاهی به برخی از فوق العاده روزانه یک شنبه "بچه ها خوردن رایگان" با بزرگسالان دخول خرید و یک شنبه سطل دودی بال برای $8.32. در روز پنج شنبه, خدمات, صنعت پرسنل bartenders اولین پاسخ دهندگان و زمینه های پزشکی کارگران دریافت 50 درصد مواد غذایی خود را ، بررسی آن در Facebook صفحه برای تمام معاملات. یکشنبه, آنها مرغ و وافل. دیدن ؟ زندگی هنوز هم خوب است.

La Lucha's fried chicken is back in business.گسترش

La Lucha را مرغ سرخ شده را در کسب و کار.

عکس اندرو توماس لی

Superica و La Lucha
1801 N. چوپان
713-955-3215
superica/ارتفاعات.com
laluchatx.com

ما گزارش شده در اینجا در هوستون مطبوعات که فورد فرای موشک مزرعه رستوران بسته شد آن مفاهیم در اینجا در هوستون به طور موقت. در حال حاضر ما خوشحال می گویند که آنها در حال بازگشایی La Lucha و Superica مارس 13 برای pick-up تنها. به عنوان یک اقدام احتیاطی کارکنان مورد نیاز بود به ماندن در خانه به مدت 14 روز هر چند هیچ کس تا به حال آزمایش مثبت برای COVID-19. این شرکت فقط می خواستم به فوق العاده امن است. فرای دیگر هوستون, رستوران, State of Grace, اما, بسته باقی خواهد ماند در حال حاضر به عنوان شرکت تمرکز منابع خود را در بیشتر سازگار با محیط رستوران.

جدید ساعت خواهد بود از دوشنبه تا پنج شنبه, 4:30 بعد از ظهر تا 8:30 بعد از ظهر, جمعه و شنبه (11:30 a .m. به 9 بعد از ظهر و پنج شنبه 11:30 صبح تا 8:30 p. m.

Urban Harvest is offering SNAP recipients a little extra help during this time of need.

شهری برداشت ارائه شده است ضربه محکم و ناگهانی دریافت کنندگان کمک اضافی کمی در طول این زمان نیاز است.

عکس Janna رابرتسون

شهری برداشت
3302 کانال
713-880-5540
urbanharvest.org

این سازمان اجرا می شود بازارهای کشاورزان در اطراف شهر و همچنین کلاس های آموزشی در باغبانی و پایداری. بازار و مزرعه غرفه های شرکت کننده در دو تا هوستون برنامه برای مارس که مسابقات 30 دلار برای میوه و سبزیجات برای تغذیه مکمل برنامه کمک 50 درصد افزایش معنی گیرندگان می توانید تا 60 دلار ارزش از میوه های تازه و سبزیجات است.

علاوه بر این, این رایگان "دو تا" مواد غذایی دیگران می تواند مورد استفاده قرار گیرد در خانه ترس Robles, 257 N. گرینوود برای چهارشنبه و پنج شنبه از طریق درایو انتخاب کنید تا در شهری مزرعه. نیز وجود دارد یک زن و شوهر از تولید و انتخاب یو پی اس در این هفته یکی در finnigan می جامعه مرکز 4900 مشیت در آوریل 10 از 9 صبح تا 11 صبح و دیگری در کوه زیتون کلیسای باپتیست 5201 Pardee, مارس 18 از ساعت 10 صبح تا 2 بعد از ظهر

Urban Harvest is still holding its weekly market.

شهری برداشت است که هنوز برگزاری هفتگی خود در بازار است.

عکس Janna رابرتسون

در یک مصاحبه مطبوعاتی Janna رابرتسون مدیر اجرایی شهری برداشت و گفت:"این افزایش در می آید در یک زمان بسیار مهم در شهرستان ما است. از طریق دو تا هوستون برنامه ما در حال ایجاد فرصت برای ضربه محکم و ناگهانی ذینفع با خیال راحت دسترسی به, تازه, مواد غذایی سالم, در حالی که همچنین کمک به کشاورزان محلی و اقتصاد با نگه داشتن جامعه ما مواد غذایی دلار در هوستون.اهمیت دسترسی به محلی تازه تولید شده است ماموریت ما برای آخرین 26 سال و ما قدردانی از همه همکاران ما در گسترش این پروژه است."

شهری برداشت بازار 2752 بوفالو سریع السیر است که هنوز هم برگزار می شود هر پنج شنبه صبح از ساعت 8 صبح تا ظهر. آنها اضافه شده اند یک درایو از طریق سرویس در طبقه دوم پارکینگ از 8:30 صبح تا 11:30 a. m. کاربران می توانند سفارشات خود را آنلاین مورد علاقه خود را با فروشندگان. ضربه محکم و ناگهانی دو تا هوستون تولید جعبه را می توان برداشت تا در درایو از طریق و یا در شهری برداشت Greeters غرفه.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب