دهانه و بسته شدن: اسکله 6 این تابستان طرقه Izakaya بسته

اسکله 6 غذاهای دریایی و صدف در خانه, 113 6 میله میله برای باز کردن تابستان سال 2020 در سن لئون. صاحب راز Halil

توسط ABDOOSNEWS در 3 مرداد 1399

اسکله 6 غذاهای دریایی و صدف در خانه, 113 6 میله میله برای باز کردن تابستان سال 2020 در سن لئون. صاحب راز Halili رئیس جمهور و صاحب اعتبار صدف آورده در آشپز جو Cervantez که به شدت پایین به عنوان سرآشپز اجرایی از برنان است. Cervantez در زمان بیش از این نقش در برنان در سال 2017 پس از گروگان آشپزخانه در Killen Steakhouse و قبلا sous chef در برنان از سال 2010 تا 2014 به گفته برنان سایت.

جدید غذاهای دریایی رستوران واقع خواهد شد خاموش هوستون کانال کشتی بین ماهی قرمز جزیره و اعتبار نقطه با اسکله نمایش از صدف و میگو قایق. اتاق ناهار خوری ارائه خواهد شد از 5000 فوت مربع فضا و وجود خواهد داشت یک 2,250 فوت مربع را پوشش پاسیو سالن. فضای طراحی شده توسط همسن استودیو با تن چوب سبز و نور طبیعی ایجاد یک محیط گاه به گاه ساحلی, ساحل, vibes به معنای پشت گذاشته بعد از ظهر و یا شادی بخش staycation هستید. اسکله 6 نیز گاه به گاه موسیقی زنده.

Pier 6 will offer a breezy patio and waterfront views.

اسکله 6 ارائه خواهد شد شادی بخش پاسیو و آب نما views.

ارائه توسط همسن استودیو

منو خواهد بود "جزر و مد به جدول" با تازه خلیج فارس, غذاهای دریایی بسیار از آن مستقیما از دریا تنها چند ساعت قبل از فرود بر روی صفحات از شام. وجود دارد خواهد بود یک نوار خام با crudos غذاهای دریایی برج های مختلف و صدف ظروف خدمت در پوسته نیم. در حالی که Halili نسل دوم oysterman که کسب و کار آن شناخته شده است خلیج فارس, صدف نیز وجود خواهد داشت دیگر منطقه ای صدف در آورده به صورت ویژه. اما منو تمرکز خواهد شد در غذاهای دریایی تازه از خلیج فارس از جمله میگو و خرچنگ و ماهی تازه. فصلی خواهد بود یک اولویت به عنوان مهمان ممکن است دیدن یک منو از bycatch ماهی است که به طور معمول نمی توان راه خود را بر روی اکثر غذاهای دریایی منوها با توجه به عدم آشنایی میان شام و سرآشپزها. مهمانان می توانید انتظار برای دیدن مراسم تست خلیج فارس صدف است که اجازه خواهد داد که برای یک حس terroir مختلف صدف از نزدیکی صخره های دریایی و خلیج.

منو تحت تاثیر خواهد شد Cervantez تجربه در برنان با کاخون لمس اما همچنین ارائه برخی از سنتی شرق ساحل مورد علاقه های شما مانند غذاهای دریایی, رول, صدف پزد و chowders. نیز وجود خواهد داشت چوب-کبابی, غذای دریایی, ماهی و محلی-منابع گوشت.

Halili انتظار دارد که ساخت و ساز از رستوران مارینا به پایان خواهد رسید و سقوط اجازه می دهد مهمان به کروز در یک وعده غذایی و یا گرفتن است. صدف shucking کلاس, مسابقات ماهیگیری, غذاهای دریایی, جوش و رویدادهای دیگر در حال برنامه ریزی برای آینده از رستوران جدید.

Daddy's Burgers is moving to Rice Village.گسترش

پدر و همبرگر در حال حرکت است به برنج ایجاد کرد.

عکس کارولین جانسون

دختر همبرگر, 5212 Morningside باز جولای 21 در کنار خواهر خود را, رستوران, Coppa Osteria. آن قبلا برگر pop-up در آشپزخانه در Dunlavy. برگر pop-up می آید از کلارک کوپر مفاهیم آن نیز عمل Dunlavy, Coppa Osteria و پانک ساده غذایی جنوب است. این یک حرکت ابتکاری برای نگه داشتن چیزهایی که در طول همه گیر و پس از آن محدودیت و خاموش شدن ناگهانی.

وجود دارد یک و دو همبرگر با گوشت گاو علف خوار اعم از 8 دلار به 12 دلار. نیز وجود دارد یک ساندویچ مرغ سالاد خرد شده و برگر گیاهی. Tots ($3) و حلقه های پیاز (5 دلار) در دسترس هستند همراه با دست زد milkshakes (8 دلار). سرد وجود دارد, محلی, آبجو, شراب شیشه ای و امضای کوکتل که $2 در طول آن روزانه یک ساعت یک مبارک اجرا می شود که از ساعت 2 بعد از ظهر تا 6 بعد از ظهر

آشپزخانه در Dunlavy, 3422 آلن پارک وی بازگشایی جولای 23. صبحانه و ناهار رستوران در عمل از Dunlavy یک لوستر پر از برگزاری همراه بوفالو بایو که میزبان مراسم عروسی و دیگر رویدادهای خاص. جدید آن ساعت از دوشنبه تا جمعه از 7.m تا 2:30 بعد از ظهر و چهار شنبه و پنج شنبه از 7 صبح تا 4 بعد از ظهر

Dot Coffee on the Gulf Freeway is still open.

نقطه قهوه در خلیج آزادراه هنوز باز است.

عکس های سحر McGee

نقطه قهوه, 12010 ایالات Eastex اتوبان بسته شده است به طور دائم. محل در 7006 ایالتی 45 S. و وودریدگ هنوز باز است برای ناهار خوردن در خدمات و منظقه انتخاب کنید تا. نقطه کافی شاپ اولین رستوران برای Pappas خانواده و باز در مرکز شهر هوستون در سال 1967. Pappas رستوران در حال حاضر صاحب بیش از 80 رستوران در سراسر هفت کشور, هر چند این بیماری همه گیر است منجر به حداقل پنج دائمی تعطیلی در هوستون به تنهایی.

Uni is not a dish that travels well.

دانشگاه است نه یک ظرف است که سفر خوب است.

عکس توسط بیلی Kin

Blackbird Izakaya, 1221 W. 11 به توقیف دائم به گزارش خوار هوستون. ژاپنی رستوران و میخانه باز شد آگوست 15, 2018 توسط پل کن, مدیر عامل شرکت خوشمزه مفاهیم رستوران و سرآشپز/شریک زندگی بیلی قوم و خویش به جای جمهوری, کسی که شام میخورد و ماکارونی نوار که به خودی خود یک تغییر علامت تجاری از جمهوری کسی که شام میخورد + Sojubang به ما گزارش شده در اینجا در هوستون مطبوعات.

Izakaya ژاپنی به سبک میخانه خدمت صفحات کوچک شبیه به تاپاس اسپانیایی در یک فضای معنای اجتماعی است. رستوران محدودیت و برو فقط مدل آن را دشوار برای یک مفهوم مانند izakaya به موفقیت زمانی که مواد غذایی است که خورده می کنند و در دوره های متعدد در حالی که بازدید با دوستان و همکاران. قوم و خویش را آبکاری بود دقیق بازیگوش و زیبا اما همچنین محدود نگه داشتن تمرکز بر روی مواد تازه.

پنج دقیقه مونتاژ فیلم ارسال شده به یوتیوب توسط رستوران ویژگی های عکس ها از چند سال گذشته از قوم و خویش پل کارکنان دوستان و مشتریان در رستوران و آشپزخانه, بازتاب عنصر انسانی در پشت دهانه و بسته شدن در صنعت مهمان نوازی.

باریک و نیرومند و درشت هیکل پیتزا Beeria ممکن است در آینده به هوستون با توجه به خوار. این نشریه می گوید که آن را با نوک انگشتانش به تازگی ثبت شرکت مسئولیت محدود در سومین بخش است. نشویل پیتزا فروشی اولین باز در سال 2017, تاسیس توسط سه نفر از فارغ التحصیلان از دانشگاه ایالتی تنسی بودند و همچنین دوستان است. سه مرد جوان می خواست برای آوردن شغل به شمال نشویل و حس جامعه از طریق پیتزا خوشمزه.

امضای پیتزا عبارتند از: سیگار کشیدن گیاهان دارویی با سس سفید و انتخاب دودی مرغ و یا ماهی قزل آلا و چیزی جز یک " V " Thang برای گیاه خواران. نیز وجود دارد که ساخت خود استفاده کرد به علاوه انواع رول دارچین با نام مثل Cookie Monsta و هلی بری.

Excalibur has beer to-go in Old Town Spring.

Excalibur اتحاد آبجو به رفتن در شهر بهار است.

عکس از جف Colwell و جرمی یاهن

Excalibur دم, 26510 مرز در خیابان بهار افتتاح شد آبجوسازی در ماه فوریه برای آبجو pop-ups قبل از آرام باز کردن آن ضربه بزنید اتاق مارس 7. سپس آن را واگردانی به آبجو برو تنها مارس 17 بعد از اولین خاموش شدن با توجه به COVID-19 بیماری همه گیر. کوچک آبجوسازی در شهر بهار بازگشایی آن ضربه بزنید اتاق در طول فاز دو بازگشایی تگزاس تنها مانع اخیرا توسط 51 درصد قانون در مورد بازگشایی کسب و کار خدمت به الکل یک محدودیت است که به شدت تحت تاثیر کارخانه های لبنی و از wineries.

صاحب جف Colwell گفت: هوستون مطبوعات که Excalibur در درجه اول یک باغ آبجو با همه آن صندلی در خارج از منزل. پیک نیک میز و صندلی فضای باز بزرگ نیز بچه و حیوان خانگی پسند. او و مالک/brewmaster جرمی یاهن توصیف آبجوسازی به عنوان یک سرگرمی که خارج از کنترل است. در حال حاضر این دو مواجه هستند با همان مانعی است که بسیاری از صنایع دستی حذفی در برخورد با بزرگ و کوچک است.

بنابراین آنها یک بار دیگر به فروش آبجو به رفتن در حالی که این محدودیت در محل هستند. وجود دارد یک روند سفارش آنلاین و آبجو می توان برداشت تا در آبجوسازی. Brews در دسترس عبارتند از, کثیف, شلوار Lancelot (آمریکا Pale Ale), مرلین گونی (دو IPA) Cletus ورزش (ورزش آل) و آرتور جوان یک امپراتوری روسیه تنومند با 8.6 درصد ABV. در واقع تعدادی از آبجو در Excalibur بسیار قوی است به همین دلیل قیمت ها کمی بالاتر از دیگر صنایع دستی ماشین منگنه. آبجو نیز به فروش می رسد در 16 اونس قوطی.

Lockwood Stn., 409 Travis, بسته شده است, با توجه به هوستون یاب مواد غذایی. نوار کوکتل در داخل شجاعت آشپز سالن بود به یک ویترین و زمین آموزش برای آینده mixologists برای یادگیری فهم و outs از در حال اجرا خود را در نوار شبیه به این مفهوم در حال حاضر بسته دکتور نوار و پاپ تا کارخانه که به میزبانی سرآشپزها در محل اقامت.

دیوید Cedeno یا دیوید Dacquiri او به عنوان شناخته شده است, اولین متصدی بار برای باز کردن در فضا با Lockwood ایستگاه. در حال حاضر Cedeno میزبان یک پادکست به نام "باز بار تجربه".

وزارت دفاع پیتزا, 9509 FM 1960 دور زدن آن افتتاح جولای 21 در فروتن. این است که 44 محل سکونت در منطقه هوستون برای پیتزا زنجیره ای با 45 رستوران باز در جدید کینی ، این سقوط.

ساخته شده بر روی تقاضا (MOD) پیتزا را می توان تا 30 پر کردن مختلف برای یک قیمت است. این به صورت جداگانه-پیتزا به اندازه 11 اینچ یا کمی پای پیتزا خواران می تواند برای شش اینچ مینی. وجود یک منوی کلاسیک برای کسانی که ترجیح می دهند یک سرپرستی پای با گزینه های مانند کالکزیکو با jalapenos و سس بوفالو و دومینیک با سس سفید و سوسیس.

وزارت دفاع همچنین دارای سالاد به همراه وگان و گزینه های گیاهی از جمله لبنی پنیر وگان با شکوه و گل کلم پوسته. نیز وجود دارد که فاقد گلوتن پوسته. وزارت دفاع در خدمت آبجو, شراب و نوشیدنی های غیر الکلی. رستوران تحویل گرفتن و ناهار خوردن در گزینه.

The Seafood Sampler is a sample of the new menu at Peli Peli.

غذاهای دریایی نمونه یک نمونه از منوی جدید در Peli Peli.

عکس از رائول Casares و شان ماکسول از WOND3R.

Peli Peli آفریقای جنوبی آشپزخانه, 1201, دریاچه جنگلی و 5085 Westheimer است نونما منوی آن است و در حال حاضر 100 درصد آفریقای جنوبی. صاحب توماس Nguyen یک کمک نویسنده به هوستون مطبوعاتآورده در رایان استوارت برای اولین بار آشپزی به عنوان مدیر در جولای 2018 و سپس به عنوان سرآشپز اجرایی. استوارت بومی ژوهانسبورگ و از بنیانگذاران Mozambik رستوران در آفریقای جنوبی.

منوی جدید ویژگی های بسیاری از آشنا آفریقای جنوبی ظروف مانند bobotie و Peli Peli مرغ که وفادار شام استفاده می شود اما این رستوران با استوارت الهام بخش به معرفی تعدادی از آیتم های جدید مانند میگو موزامبیک و Ribeye مارینا. از کبابی گوشت و غذاهای دریایی و سبزیجات به هندی و مالایی, ادویه کاری, جدید, منو, نشان دهنده "ملت رنگین کمان" از آفریقای جنوبی.

The JoBurger and Chicken Sandwich require a cold beer.

این JoBurger و ساندویچ مرغ نیاز به یک آبجو سرد است.

عکس از رائول Casares و شان ماکسول از WOND3R

نیز وجود دارد یک shebeen یک آفریقای جنوبی میخانه منو ارائه می دهد که اقلام مانند ماهی و چیپس و همبرگر و جدید کوکتل. این Prego ساندویچ نوار ribeye با سس خامه و همچنین Flatbread موزامبیک صدر با هوا خشک شده و گوشت گاو biltong. دسر منو شامل محبوب تافی مهم پودینگ تافی مهم پنیر و شکلات lekker تارت.

متاسفانه مهمانان فقط می توانید سعی کنید از منوی جدید در گالری و جنگل محل. در کینکو رنچ و پارک ها و رستوران ها هنوز هم به طور موقت (ما امیدواریم) بسته شده است.

Peli Peli ارائه شده است اولین پاسخ دهندگان و وظیفه فعال و جانبازان نظامی مقرون به صرفه مقابله به افتخار ماندلا جشن تولد (18 جولای) و 67 سال خدمت به ملت آفریقای جنوبی. از طریق جولای 31, آنها می توانند یک مورد در هر شام خوردن و یا گرفتن سفارش برای 67 سنت به استثنای الکل. یک نشان یا شناسایی مورد نیاز است برای ارائه. رزرو و یا از دستورات را می توان از طریق رستوران وب سایت و یا از طریق تلفن و باید شامل MANDELABIRTHDAY هنگام سفارش و یا رزرو ساخت.

Peli Peli نیز ارائه 35 دلار در سه دوره شام منو برای اولین بار برای هوستون رستوران هفته آغاز می شود که اوت 1 و طول می کشد از طریق 7 سپتامبر. آن را نیز باید 20 دلار در سه دوره منوی ناهار برای HRW.

سایگون فو, 6938 Wilcrest حال خود را نرم و باز در اواسط ماه جولای. ویتنامی رستوران ارائه می دهد مستی moc و انواع banh سکته قلبی. این com tam suon بی چایا ویتنامی شکسته برنج با کباب گوشت خوک به نظر می رسد محبوب ترین غذا. های مختلف وجود دارد نوشیدنی های قهوه و شیر و چای را مخلوط و آب میوه های تازه ، این رستوران کوچک دارای شمارنده خدمات و دکور مدرن و تمیز.

Feges BBQ is popping up all over town.گسترش

Feges BBQ است که ظاهر در سراسر شهر.

عکس Nuray تیلور

Feges BBQ, 3 Greenway پلازا خواهد شد انجام یک زن و شوهر pop-ups این آخر هفته. کباب رستوران ارائه آن به صورت فله خریداری گوشت و دو طرف در شهری برداشت کشاورزان بازار 2752 بوفالو جاده سریع السیر از ساعت 8 صبح تا ظهر در 25 ژوئیه. معاملات در حال cashless بنابراین یک کارت اعتباری است. قبل از دستور را نمی توان شهری برداشت pop-up. کوچک نوازی نیز در بازار کشاورزان فروش ظروف و سس از UB Preserv.

این Feges را انتخاب کنید تا سفارشات در بهار Branch pop-up در جولای 26 از ساعت 9 صبح تا 1 بعد از ظهر و کسانی که در عمده موارد باید قبل از دستور در وب سایت. فله گزینه های شامل گوشت خوک کشیده (30 دلار برای 2 پاند), قطعه قطعه گوشت سینه ($40 برای 2 پاند), سوسیس دودی (16 دلار برای 1 lb. لینک) و کل قفسه دنده خوک ($40). ارین اسمیت معروف طرف نیز در دسترس به صورت فله اندازه.

The Arristi Misto at Rosie Cannonball is for meat lovers.گسترش

این Arristi Misto در روزی گلوله توپ برای دوستداران گوشت.

عکس از ماه ژوئن Rodil

روزی گلوله توپ, 1620 Westheimer است فریبنده مهمانان خود را با فصل تابستان Spritz پاسیو. سرآشپزها از روزی و مارس را به همکاری در یک استخر در خارج از منزل دوستانه منو از تنقلات مانند Arrosti Misti ($38) با Akaushi گوشت گاو سه نکته و Iberico گوشت خوک secreto یا فندک Fritto Misto (20 دلار) با میگو و صدف تابستان کدو و بادمجان. گسترش و نان منو ارائه می دهد گزینه های مانند N'Duja و Kalamata Caponata و Faranata و جگر مرغ موس. صفحات کوچک شامل خرچنگ Crudo, آرانچینو میلان و هلو و Jamon.

آشپز شیرینی شاون Gawle ایجاد کرده gelato یخ زده و شربت میله در طعم مانند موشک نوار با تمشک و لیمو و زغال اخته یک نسخه بستنی-کامیون بمب میآید. همچنین نعناع fudgesicle, dreamsicle و توت فرنگی کنجد بحران.

Shawn Gawle has created some cool summertime treats at Rosie Cannonball.گسترش

شاون Gawle ایجاد کرده است برخی از خنک تابستانی رفتار در روزی گلوله توپ.

عکس توسط Pam کانتو

یک Spritz پاسیو نیاز واقعی spritzes و مهمانان می توانید سعی کنید یک پایه Aperol Spritz برای $7 یا رفتن برای ونیزی درخشش (10 دلار) است که آن را تا درجه یک با علاوه بر این از شراب گازدار. نیز وجود دارد تازی گریبلدی (10 دلار) ساخته شده با جین کرکی گریپ فروت و Campari. وجود دارد توسط شیشه ای آبجو و مخلوط با یا بدون الکل.

Wait till you get home before you eat the beignets.گسترش

صبر کنید تا به خانه شما قبل از خوردن beignets.

عکس جولی Soefer

State of Grace, 3258 Westheimer در حال حاضر ارائه آشپز بابی Matos' محبوب یکشنبه صبحانه برای رفتن. مشتریان می توانید از آیتم ها مانند کیک ماهی تابه ($11), beignets ($4) t-استخوان و تخم مرغ ($29), مرغ سوخاری ($24), رول خرچنگ ($28) و گوشت خوک حلقه بندیکت ($21). این صبحانه منو در دسترس است از ساعت 11 صبح تا 3 بعد از ظهر برای منظقه انتخاب کنید تا و یا ناهار خوردن در خدمات. از سفارشات می توانید به صورت آنلاین قرار داده شده در رستوران وب سایت.

آن را به یک boozy صبحانه در خانه وجود دارد دسته ای کوکتل کیت مانند لا Parillita ($48) سریع بوفالو (50 دلار) و Southside نو ($52). هر کیت باعث می شود پنج تا شش نوشیدنی. اگر شما آماده برای سرمایه گذاری (با ماسک دوره), State of Grace تا ساعت یک مبارک صدف ($1.50 هر) از دوشنبه تا جمعه از ساعت 4:30 بعد از ظهر تا 6 بعد از ظهر

The Tasting Room begins a supper club.

مزه اتاق شروع یک شام باشگاه.

Photo by Shawn چیپندیل

مزه اتاق, 818 شهر و کشور بلوار ارائه شده است 'شام باشگاه' برنامه آن آغاز شده در هفته گذشته برای کسانی که ترجیح می دهند برای شام خوردن فقط رتبهدهی نشده است.. غذا طرح اشتراک ارائه می دهد یک وعده غذایی برای هر دو جمعه است که شامل دو entrees, دو, دسر و ویژه انتخاب بطری شراب به جفت با غذا. برای کاربران که ثبت نام برای اشتراک ماهانه آنها را دریافت چهار وعده های غذایی در ماه برای $240. برای کسانی که مایل به سفارش یک وعده غذایی آن است که 75 $است. هیچ مجازات برای لغو و یا امید بستن برای یک هفته. اگر اشتراک لغو شده است باقی مانده Supper Club تعادل قرار داده خواهد شد بر روی یک کارت هدیه.

شام اعضای باشگاه نیز خواهد بود قادر به گرفتن 15 درصد تمام در قضیه مواد غذایی و نوشیدنی, سفارشات, یک امتیاز برخوردار اتاق مزه را درب شراب اعضای.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن