دهانه و بسته شدن: گل کودک ارتفاعات Fiori مونترو

Fiori, 4315 مونترو باز جولای 10. در آن طول می کشد بیش از نقطه ای از مونترو و ریچموند که قبلا قرار دارد بوتیک ف

توسط ABDOOSNEWS در 10 مرداد 1399

Fiori, 4315 مونترو باز جولای 10. در آن طول می کشد بیش از نقطه ای از مونترو و ریچموند که قبلا قرار دارد بوتیک فرانسوی رستوران مانند لا ویلا و Brasserie حداکثر و جولی. رستوران ایتالیایی ارائه می دهد به زیبایی انجام می شود از ظروف آشپز اجرایی مارکوس Salazar. این فضا همچنین ویژگی های یک گلفروش گل و Flourless بنابراین مهمان می تواند لذت بردن از زیبایی گل های تازه آنها به عنوان ناهار خوردن و شاید به خانه ترتیب و یا دسته گل. وجود نقاشی با آبرنگ روی گچ ناهار خوری در طول منطقی سرد هوستون شب برای مهمانان برای لذت بردن از طعم اروپا از ترکه یا چوب کوتاه اغذیه فروشی و مشروب فروشی مجموعه و کافه محیط.

The charcuterie board at Fiori is served with housemade focaccia.

این charcuterie مدیره در Fiori خدمت کرده است با housemade focaccia.

عکس های الیزابت جونز McChesney

منو ارائه می دهد کلاسیک مانند بادمجان Parmigiana اسپاگتی Pomodoro و Saltimbocca آلا Romana با ظریف ارائه. مهمان می تواند شروع غذا با antipasti مانند Sorrentine صدف و یا سعی کنید Burrata Frittaپوشیده با نان سرخ شده و burrata پنیر در حمام از گوجه فرنگی و ریحان. برای دسر وجود دارد انواع gelato, panna cotta و کارامل ترش. در حال حاضر این رستوران است که اجازه می دهد BYOB با 10 دلار هزینه corkage.

Fiori نیز رویدادهای خاص مانند طراحی گل و چشیدن شراب. دو آینده شراب رویدادهای برنامه ریزی شده برای تاریخ 19 اوت و سپتامبر 2 برای 35 دلار در هر. بررسی وب سایت خود را برای اطلاعات بیشتر.

Flower Child can provide healthy eating for quarantining.گسترش

گل کودک ارائه می کنند غذا خوردن سالم برای quarantining.

عکس از هدر Kinkel

گل کودک, 1533 N. چوپان باز خواهد شد 4 اوت. رستوران از فاکس رستوران مفاهیم در اصل میله میله برای مارس 24 به ما گزارش شده در اینجا در هوستون مطبوعات. با این حال همه گیر باعث جزئی تاخیر در باز کردن. این سومین هوستون منطقه محل برای سالم سالم خوردن مفهوم است. دیگر دو گل فرزند رستوران ها در جنگل و شهر پارک در نزدیکی ایرانیان.

Flower Child offers tasty and healthy bowls.گسترش

گل کودک ارائه می دهد خوشمزه و سالم کاسه.

عکس از هدر Kinkel

رستوران ارائه می دهد از گزینه های مختلف خود را برای ساخت بشقاب یا کاسه مغذی با سبوس دار و سبزیجات و سبزی. مهمان همچنین می توانید اضافه کردن پروتئین مانند استیک ماهی قزل آلا و میگو و مرغ. گل کودک ارائه سفارش آنلاین به همراه مشتریان می توانند سفارش خود را ساخت بسته نرم افزاری بسته های با پروتئین توسط پوند یا سفارشات بزرگ از طرف مانند ذرت شیرین و کوینولا سوخته مارچوبه سالاد کلم و Yuzu کلم بروکسل. وجود یک خانواده بسته ($44) تغذیه است که چهار تا شش ارائه می دهد که مرغ را با دو طرف و خرد شده سالاد سبزیجات است. مرغ می تواند به روز رسانی به, استیک ماهی قزل آلا یا میگو برای هشت دلار است.

به طور منظم و آیتم های منو مانند امضای کاسه و کاری, سوپ و سالاد را می توان به عنوان به خوبی به علاوه برخی از گل کودک مکان ارائه 50 درصد آبجو و شراب به رفتن.

The new Common Bond has all the favorites plus cocktails.گسترش

جدید پیوند مشترک همه مورد علاقه های شما به همراه کوکتل.

عکس اندرو Hemmingway

پیوند مشترک اغذیه فروشی و مشروب فروشی و نانوایی, 1700 شهرستان پلازا باز ژوئیه 20 در CityPlace در Springwoods ایجاد کرد. این محل جدید گسترش نانوایی و کافه مفهوم است که آن را به یک نوار کامل و سالن به معنای برای یک ساعت یک مبارک و پس از ساعت ها با جدا کردن نوار منو. این صبحانه, صبحانه, ناهار و شام تجربه هنوز هم در دسترس خواهد بود با تمام, تازه, شیرینی, باقلوا, دسر و نان که مشتریان دوست دارم از پیوند مشترک.

نوار منو شامل shareables مانند نشویل ترد میگو یک charcuterie و پنیر هیئت مدیره و بیکن لغزنده به علاوه انواع چهار نان. وجود خواهد داشت کوکتل های کلاسیک نیز مانند پالوما, زهره, Sazerac, Aperol Spritz و جهان وطنی. صنایع دستی شامل کوکتل نوشیدنی مانند ساحل Amalfi ساخته شده با وودفورد رزرو بوربن limoncello ساده, شربت لیمو و نعنا.

پیوند مشترک دارای مکان در مرکز پزشکی مونترو و ارتفاع به علاوه On-The-Go مفهوم است که اخیرا در 601 ارتفاعات بلوار مه. وجود یک پیوند مشترک اغذیه فروشی و مشروب فروشی و نانوایی برنامه ریزی شده برای مرکز شهر هوستون در 800 کنگره به زودی.

Dawn Burrell is striking out on her own.

سحر بارل قابل توجه است که در خود.

عکس امی اسکات

آشپز سحر بارل را ترک کرده است نقش خود را به عنوان سرآشپز اجرایی در Kulture برای راه اندازی, محور, یک آشپز محور غذا آماده خدمات. محوری بود که در اصل توسط من آنچه او را از داشتنیک زنان-led آشپزی شبکه که ماموریت برجسته نابرابری بهداشت و درمان برای زنان از جمله حقوق باروری ، سلامت مادران و سرطان پستان در درجه اول با تمرکز بر زنان در صنعت رستوران و مهمان نوازی که اغلب بدون پزشکی و بهداشت و منابع است. در پی COVID-19 محور کمک به غذا آماده پلت فرم برای سرآشپزها که آواره شده بودند و یا رنج می برند از این بیماری همه گیر را با ضربه مالی در این صنعت است. بارل شد و آشپزی, مدیر پروژه است و در حال حاضر به طور کامل مصرف بیش از عملیات با امضای جهانی آسایش سبک پخت و پز.

قبل از روی لئامت دادن خود را به عنوان سرآشپز اجرایی در Kulture برای دو سال و نیم بارل مشغول به کار به عنوان یک آشپز sous در نقاط داغ Uchi و Uchiko پس از کار با تام Aikens در لندن است. نقش خود را در Kulture به رهبری او را برای تبدیل شدن به یک جیمز ریش جایزه نیمه نهایی برای سال 2020 بهترین آشپز: Texas. او همچنین یک سابق المپیک 2000 که سفر با ایالات متحده آمریکا زمینه و پیگیری تیم.

Dawn Burrell's meals are wholesome global comfort food.

سحر بارل را در وعده های غذایی سالم و بی خطر جهانی مواد غذایی راحتی.

عکس امی اسکات

در آزادی مطبوعات, آشپز گفت: "آن است که با قلب سنگین و بسیار تفکر است که من را ساخته اند این تصمیم که زمان من در Kulture به پایان رسیده است. رستوران به من داد یک پلت فرم برای ایجاد به یاد ماندنی غذاهای برای مهمانان که من همیشه گرامی و برای من که تا ابد سپاسگزار هستم. علاوه بر مراقبت از مادر و ناپدری تبدیل به یک اولویت است. این مسیر جدید به من عطا کند انعطاف پذیری بیشتر به تمرکز بر روی خود را به خوبی بودن
در حالی که همچنین مقابله آشپزی جدید اهداف و فرصت است." یکی از این فرصت ها ممکن است شامل یک آینده رستوران مفهوم است.

محوری را ارائه وعده های غذایی آماده و غذا کیت از غذاهای سالم و بی خطر به علاوه مرسوم آشپزی و لیست خرید. بارل را نیز ارائه توضیحات از غذاهای اهمیت خود را و الهام بخش است. مشتریان را ببینید ارائه خواهم Fonio Tabbouleh ساخته شده با fonioغرب آفریقا فاقد گلوتن دانه. نیز وجود دارد مانند غذاهای Tansy ماهی قزل آلا Croquettes, دودی, پستان با گیاه ترشی و گرم نخود و سیب زمینی سالاد در چرخش است. به منظور رفتن به chefdawnburrell.com.

Acadian Bakery sold some of the best King Cakes in town.

اکادیان acadian نانوایی به فروش می رسد برخی از بهترین پادشاه کیک در شهر.

عکس ژوزفین رامیرز

اکادیان acadian نانوایی, 604 W. آلاباما نمی خواهد بازگشایی با توجه به خوار هوستون. دهه های طولانی مونترو کسب و کار اداره می شد و برای چهل سال توسط شنی Bubbert محلی بازرگان و نیکوکار که دفاع و پشتیبانی, گی, حقوق و مسائل زنان. او ساخته شده مخصوص کیک به صورت قابل توجه شخصیتهای مانند اواخر فرماندار ان ریچاردز و اولین بانوی باربارا بوش به همراه کیک عروسی به صورت سابق هوستون شهردار آنیس پارکر زمانی که او بحباله نکاح در اوردن, کتی هوبارد در سال 2014. او کیک عروسی شد معروف شد و پادشاه کیک که نانوایی ساخته شده و هزاران نفر هر ماه فوریه برای مردی Gras.

Bubbert به فروش کسب و کار در ماه دسامبر سال گذشته به عنوان گزارش شده توسط پیشدستی کردن مجله. Bubbert شد 75 سال و تصمیم گرفت از آن زمان به فروش کسب و کار به یک جوان بیکر. مالک جدید اعلام کرد, مارس 18 که او می تواند به بسته شدن این نانوایی به طور موقت با توجه به همه گیر. اما آن را هرگز دوباره باز پس از اطلاعیه اولیه. این فضایی است که در حال حاضر خالی و برای اجاره.

Summertime and Saint Arnold's is a good combination.

فصل تابستان و سنت آرنولد یک حرکت خوب است.

عکس کلودیا Casbarian

سنت آرنولد باغ آبجو و رستوران, 2000 لیون, شده بازگشایی شد برای ناهار خوردن در رستوران و خدمات پس از مختصری بازگشت را در انطباق با فرماندار گرگ ابوت اجرایی سفارش GA-28 که محدود کارخانه های لبنی رستوران ها و شیر اتاق از خانه خدمات اگر الکل فروش بیش از 51 درصد است. متاسفانه همانطور که منظور اصلی ایستاده بود و تفسیر تگزاس نوشیدنی الکلی کمیسیون آن را شمارش تمام نوشیدنی الکلی فروش از جمله عمده فروشی و خرده فروشی و برو. در حال حاضر با تبلیغات از رسانه های محلی و تلاش صاحبان کسب و کار و حامیان این قانون اصلاح شده است برای رد و خارجی فروش و تنها شامل این فرض مصرف ناخالص رسید.

این به این معنی سنت آرنولد به بازگشایی رستوران و باغ آبجو است که مقدار زیادی از فضای خارج اجتماعی فاصله در حالی که با بهره گیری از یک دم سرد و برخی از مواد غذایی است. این نیز اجازه شرکت به بازگرداندن تمام 75 اعضای تیم برای اشتغال است.

در حالی که اصلاح کمک می کند تا سنت آرنولد رستوران بازگشت به کسب و کار کوچکتر taprooms که نمی تواند در دیدار با دستورالعمل های جاری هنوز هم رنج می برند به همین دلیل است که این تیم در سنت آرنولد می پرسد که شهروندان نگران امضای تگزاس کرافت حذفی, انجمن صنفی دادخواست اجازه می دهد تا کارخانه های لبنی تحویل و کشتی کرافت آبجو در تگزاس است.

Ryan Stone is creating cocktails to-go at Red Dwarf.

رایان سنگ ایجاد کوکتل به رفتن در کوتوله های سرخ.

عکس توسط Corinne ماسون

کوتوله سرخ, 1011 McGowen باز اوت 1 برای رفتن سفارشات تنها آن را به عنوان انتظار از این بیماری همه گیر. در اصل میله میله برای باز کردن ژوئیه 1 به ما گزارش شده در اینجا در مطبوعاتاین کافی شاپ/نوار/محل برگزاری موسیقی زنده و سپس برنامه ریزی جولای 6 باز کردن. متاسفانه افزایش COVID-19 موارد در هوستون و هریس شهرستان منجر به این تصمیم به چشم پوشی ناهار خوری و نوشیدن در خانه برای هم بودن. صاحبان تصمیم به ارائه غذا, کوکتل, شراب و آبجو به جای آن.

به به کوکتل کیسه شامل کوچکتر از دو نفر ($18) مانند شب و روز با دم سرد Fernet سنت بود و تونیک آب و یا نگه داشتن خود را Pimms دست قوی ساخته شده با Pimms, gin, Chareau ساده, شربت, زنجبیل, آبجو و اسید سیتریک است. کوکتل کیت برای چهار ($36) شامل ترش Negroni و تند مرده بانو ساخته شده با در کونی mezcal, Aperol, Falernum و اسید سیتریک است.

وجود دارد $30 بطری شراب به همراه آبجو مانند سنت آرنولد آبدار IPA (5 دلار) و یا نشاط کدو تنبل بیگانه کلیسا (13 دلار). وجود دارد همچنین نوشیدنی های قهوه به رفتن. مشروبات الکلی برای رفتن به نیاز به مواد غذایی خرید. کوتوله سرخ است که باز از 6 صبح تا 10 شب با نور گزش در صبح مانند شیرینی از کیک و بیکن. کامل از برنامه غذایی آغاز می شود در ظهر.

Hando will roll you one.گسترش

Hando رول خواهد شد شما یکی است.

عکس Al تورس عکاسی

Hando, 518 W. 11th, شده بازگشایی شد برای ناهار خوردن در خدمات پس از بسته شدن به طور موقت با توجه به یک کارمند تست مثبت برای COVID-19 که به ما گزارش شده در اینجا را فشار دهید. رستوران تحت سختگیرانه مایع است و در حال حاضر باز برای ناهار خوردن در مهمانان و همچنین از منظقه انتخاب کنید و تحویل از طریق Postmates, GrubHub و UberEats. رستوران cashless بنابراین شما باید به دست بیش از یک کارت اعتباری یا دبیت به جای.

دست رول رستوران نیز برخی از کوکتل جدید و مواد غذایی در منو است. وجود دارد Hando روشن, شیر, پانچ (10 دلار) و یا ژاپنی قطار سریع السیر (9 دلار) ساخته شده با آزمون توکی ویسکی و رامبلر آب گازدار. وجود خانه شراب و انواع خاطر. سودا چای سبز و Calpico غیر گازدار, ژاپنی, آشامیدنی نیز در دسترس هستند.

این Handokase هستند سرآشپز مجموعه از دست رول در سه ($15) چهار (20 دلار) یا پنج (25 دلار). مهمانان همچنین می توانید انتخاب کنید از رول دست منو ارائه می دهد که رول خرچنگ آبی و ماهی قزل آلا و خیار و توفو و قارچ و بیشتر. وجود دارد حتی Musubi ساخته شده با Hando را housemade گوشت نسخه دادن. رول محدوده از $4 برای گیاه خواری به $8.50 به صورت رول با خرچنگ یا Bluefin tuna. در دست نیست رولز سمت تنقلات مانند shishito فلفل میسو سوپ و شیسو gyoza.

بازار مرکزی, 3815 Westheimer را جشن سالانه برداشت از تخم چیلس با 25 آن سالانه تخم شیلی جشنواره از 5 اوت به اوت 25. به افتخار مرکزی بازار سالگرد 25th هچ-iversary گذشته اضافی هفته نسبت به آن معمول اجرا شود. بازار مرکزی نیز ارائه 500 Crayola کیت برای جشن سالگرد خود را. این کیت انجام می شود با همکاری Crayola ارائه می دهد ویژه کتاب رنگ آمیزی و چهار بسته Crayola مداد رنگی که شامل Cemntral بازار خود را سفارشی مداد رنگی مومی "Foodie تازه".

لذیذ تخم دلخوشیها موجود شامل کیک خرچنگ دوار جهت کباب کردن مرغ, مرغ, فلفل, نان ذرت, مرغ و شیلی تاماله و حتی یک پوند کیک, همه با طعم منحصر به فرد تخم فلفل که خبره در انتظار در هر سال است.

هوستون رستوران هفته آغاز می شود اوت 1 و اجرا می شود از طریق 7 سپتامبر. آشپزی جمع آوری کمک سالانه بزرگترین جمع آوری کمک برای هوستون مواد غذایی بانک که بزرگترین بانک مواد غذایی در کشور کمک به تغذیه مواد غذایی نا امنی در هوستون, شهرستان هریس, شهرستان گالوستون Montgomery County و Brazos دره. غیر انتفاعی رویداد در سال 2003 آغاز شد که محلی رادیو و تلویزیون مجری و روزنامه نگار کلورلی سنگ متقاعد هوستون رستوران به شرکت در جمع آوری کمک با ایجاد ویژه جایزه fixe منوها به صورت عمومی با تنظیم مقدار دلار از هر منو و دستور رفتن به هوستون بانک مواد غذایی. این رشد در طول سال و به تاریخ مطرح است 16.6 میلیون دلار برای هوستون بانک مواد غذایی و مواد غذایی خود را همکاران بانک.

متاسفانه سنگ در گذشت این گذشته ممکن است از سرطان اما دخترش کتی سنگ گرفته نقش رهبری برای تولید این رویداد تجلیل از مادرش خواسته های گذشته و حفظ میراث او زنده است. با توجه به مبارزات مالی بسیاری از رستوران ها در حال تجربه با توجه به همه گیر اهدای مبلغ هر منو است کاهش می یابد به یک دلار است که هنوز هم کمک می کند تا هوستون بانک مواد غذایی در حالی که آوردن مشتریان به رستوران برای ناهار خوردن و یا گرفتن است. لیست شرکت رستوران ها و یاوه سرایی کردن شایسته جایزه بزرگ-fixe منوها در دسترس است houstonrestaurantweeks.com.

Peli Peli Chicken is a good introduction to South African food.

Peli Peli مرغ یک مقدمه خوبی برای آفریقای جنوبی مواد غذایی است.

عکس از رائول Casares و شان ماکسول از WOND3R

Peli Peli آفریقای جنوبی آشپزخانه, 1201, دریاچه جنگل و 5085 Westheimer است خود را معرفی کرد اولین بچه ها منو برای هوستون رستوران هفته. رستوران و مالک توماس Nguyen یک کمک نویسنده به مطبوعاتشده است نوآورانه و خلاق با راه هایی برای نگه داشتن شناور در طول بیماری همه گیر از جمله همکاری با محلی Kroger فروشگاه های مواد غذایی به فروش وعده های غذایی آماده از Peli Peli و ارائه 10 دلار جعبه وعده های غذایی را خارج از یک رستوران شناخته شده برای آن خوب ناهار خوری با کیفیت. در حال حاضر وجود ندارد و به طور معمول بودن به عنوان بچه دوستانه Nguyen و آشپز رایان استوارت را انتخاب کرده اند برای ایجاد یک بچه دوستانه HRW منو به طوری که جوانان می توانید سعی کنید جهانی طعم آفریقای جنوبی رستوران. سه دوره منو برای کودکان و نوجوانان است که 13 دلار آغاز می شود و با Empies پرتغالی-سبک امپانادا مناسب برای دست های کوچک نگه دارید. کودکان و نوجوانان می توانید با انتخاب یکی از سه entrees مانند نیم پوند پنیر گودا پنیر های Peli Peli مرغ یا مک 'n پنیر. جایزه-fixe kiddie تجربه صدر با یک شکلات Lekker ترش خدمت کرده با لوبیا وانیل بستنی و سس شکلات.

برای بزرگسالان, Peli Peli ارائه شده است $20 سه دوره منوی ناهار برای HRW که در دسترس است برای صرف شام به عنوان به خوبی. آن را نیز ارائه $35 HRW شام منو که در سال های گذشته راه اندازی شد در $45.

Tony's has a dress code so behave.گسترش

تونی یک کد لباس طوری رفتار می کنند.

عکس توسط تاد پارکر

تونی, 3755 ریچموند شده است و جایی برای دیدن و دیده می شود برای 55 سال در هوستون و آن HRW منوها به یک نمونه که چرا مواد غذایی خود را هنوز هم به ارمغان می آورد در جامعه جمعیت و بالا پرواز کسب و کار سازندگان. دو دوره منوی ناهار برای هوستون رستوران هفته است که مقرون به صرفه برای کسانی که می خواهید به ویژه ناهار بدون روشن کیف پول بیش از حد. دوره اول شامل گزینه های Wild Mushroom Risotto یا Pansoti یک اسکواش پر از ظرف ماکارونی. دومین ویژگی های دوره entrees مانند شاخ و برگ بو سالاد مرغ و یا اهمیت Francese. برای اضافی $12 مکمل مهمانان می توانید سعی کنید معروف وایت سالاد خرچنگ, خرچنگ و میگو.

$45 شام منو ارائه می دهد سه دوره با شروع اولین دوره انتخاب تاسمانی ماهی قزل آلا Crudo یا Bombolotti بلونز. نیز وجود دارد یک ظرف Umbrian تابستان قارچ در دسترس برای اضافی $21. Entrees inlcude از میگو Livornese, Niman تگزاس کوتاه دنده گوشت گاو و گوساله Scallopine Antica وجود دسر گزینه در جایزه بزرگ fixe منو از جمله تابستان بمب بری.

رستوران دهانه گزارش ماه جولای سال 2020:

بو-باب, 7127 Fannin باز اواخر ماه مه
پدر و همبرگر 5212 Morningside باز جولای 21
گود پرنده 5015 کربی باز جولای 12
پادشاه Biergarten, 1329 E. برادوی, بازگشایی جولای 14
آشپزخانه در Dunlavy, 3422 آلن پارک وی بازگشایی جولای 23
La Michoacana گوشت در بازار 8200 FM 1464 باز ژوئن 12
شبکه Hai 17575 تامبال پارک وی, باز, مه 6
وزارت دفاع پیتزا 9509 FM 1960 دور زدن باز جولای 21
این روستایی 1121 بالای شهر پارک باز جولای 8
سایگون Pho 6938 Wilcrest باز اواسط ماه جولای
دولت کرایه 15930 پیاده روی شهر باز جولای 8
Tacos دنا لنا 8788 Hammerly باز آوریل 11
تست زرده 27008 بزرگراه 290 باز جولای 20

رستوران بسته شدن گزارش ماه جولای سال 2020:

Blackbird Izakaya, 1221 W. 11th, بسته اواخر جولای
نقطه قهوه 12010 ایالات Eastex آزادراه بسته در اواخر جولای
فیستا Mart 4200 سن جکینتو بسته جولای 10
Lockwood, ایستگاه, 409 تراویس بسته اواسط ماه جولای



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن