دهانه و بسته شدن: سیاه و سفید رستوران هفته آغاز می شود, دولت, کرایه زمین قند

هوستون سیاه رستوران هفته راه اندازی جولای 10 و اجرا خواهد شد از طریق جولای 19. این هفته رویداد خواهد شد از وی

توسط ABDOOSNEWS در 20 تیر 1399

هوستون سیاه رستوران هفته راه اندازی جولای 10 و اجرا خواهد شد از طریق جولای 19. این هفته رویداد خواهد شد از ویژگی های سیاه و سفید متعلق به رستوران ها در طول هشت شهرستانها. سیاه و سفید, رستوران, هفته, LLC آغاز شد در هوستون در سال 2016 تاسیس شده توسط وارن Luckett و موسسان Falayn فرل و درک رابینسون. از آن آغاز شده به عنوان یک شهر مواد غذایی تجربه در هوستون و گسترش یافته و هفت بیشتر شهرستانها و 270 اقلیت های کسب و کار در سراسر کشور. شهرهای خود را سیاه و سفید, رستوران, روز, حوادث, شامل, New Orleans, آتلانتا و دالاس در واشنگتن دی سی و شیکاگو

آنچه در آغاز به عنوان یک آشپزی جشن آفریقا و آمریکا و آفریقا و کارائیب آشپزی در حال حاضر متمرکز در این سال بر احیا و صرفه جویی در سیاه و سفید رستوران صنعت در طول COVID-19 همه گیر در حالی که آموزش مصرف کنندگان در فراوانی فرهنگی در حالی که غذاهای زدودن قومی دروغ, با توجه به آزادی مطبوعات از پایه و اساس.

Shannen Tune's Craft Burger is a featured restaurant during Black Restaurant Week.

Shannen لحن کرافت برگر یک رستوران برگزیده سیاه در طول هفته رستوران.

عکس Shannen لحن

شرکت رستوران در منطقه هوستون بیشتر ارائه خواهد شد جایزه fixe صبحانه, ناهار و شام منوها. با توجه به بحران فعلی از هر دو این بیماری همه گیر و نژادی و بی عدالتی در حوادث HOUBRW است waiving مالی هزینه مشارکت برای همه رستوران ها. رستوران های شرکت کننده در هوستون شامل طعم نیجریه, Lucille است, هنر و صنعت, برگر, چرب قاشق Soulfood و اغذیه فروشی و مشروب فروشی Mikki کافه جزیره ادویه نوار و جلو پنجره کافه ابوجا ،

بنیانگذار وارن Luckett گفت: "حمایت از آشپزی کل صنعت از مزرعه به جدول لازم است برای ارائه فرصت های بیشتر برای کل جامعه به رشد است." Luckett می گوید: افزایش قرار گرفتن در معرض برای سیاه و سفید متعلق به رستوران های ذکر شده در سازمان ملی جدید سایت به همراه کسب و کار حرفه ای راهنمایی و رویدادهای آموزشی کمک خواهد کرد که کسب و کار خود را گسترش پایه مشتری و دریافت منابع برای موفقیت در حال انجام.

Lucille's beautiful Catfish and Grits is on the BRW Dinner prix fixe menu.گسترش

Lucille زیبا گربه ماهی و بلغور در BRW شام جایزه fixe منو.

عکس لنارد اسمیت

این هوستون فشار داده شد یک پیش نمایش از لوسیل را prix fixe منوها برای هوستون سیاه رستوران در هفته است. ناهار منو دو دوره برای $25. اشتها آور انتخاب شامل سرخ شده با گوجه فرنگی سبز, کدو یا هندوانه سالاد. برای ناهار entrees, مهمان می تواند انتخاب بین میگو و بلغور داغ ساندویچ مرغ یا صدف BLT. شام جایزه fixe شامل سه دوره برای $45. اولین دوره ارائه می دهد کدو و هندوانه و سالاد یا Lucille را سالاد سزار. دومین دوره ارائه می دهد انتخاب از میگو و بلغور استخوان-در ریز ریز کردن گوشت خوک و یا گربه ماهی و بلغور با دم گاو استفاده نا مشروع. برای دسر وجود دارد که خوشمزه پودینگ نان کروسانت.

A summer brunch on the patio at State Fare.گسترش

تابستان صبحانه در پاسیو در دولت کرایه.

عکس توسط جورج Paez

دولت کرایه, 15930 پیاده روی شهر باز در زمین قند مربع شهر جولای 8. این دومین محل برای رستوران که اولین باز در سال 2016 در 947 Gessner در یادبود شهر منطقه است. در سال 2018 رستوران بود به دست آورد آشپزی Khancepts که آورده آشپز جاستین Yoakum منجر به آشپزخانه. Yoakum خواهد شد در حال حاضر نظارت بر هر دو رستوران ها.

دولت کرایه در خدمت یک ترکیب از جنوب راحتی با طبخ تگزاس الهام بخش است. آخر هفته آن صبحانه در روز شنبه و یکشنبه را ارائه ظروف مانند Crawfish و Creole بندیکت, BBQ, سینه دودی است و H-شهر داغ مرغ سرخ شده با کتری پنیر چدار سیب زمینی. نیز وجود خواهد داشت griddlecakes بیسکویت ساندویچ همبرگر و سالاد.

State Fare's new location offers a modern Texas bistro atmosphere.گسترش

دولت کرایه جدید محل ارائه می دهد, مدرن, تگزاس اغذیه فروشی و مشروب فروشی جو است.

عکس توسط جورج Paez

برای ناهار و شام وجود خواهد داشت انواع ساندویچ, برگر, سوپ و سالاد به همراه غذا مانند بایو-بیکن پیچیده و میگو سرخ شده و گوجه فرنگی های سبز. تگزاس الهام گرفته از مورد علاقه های شما مانند سابین تصویب بامیه های Kuykendahl برگر گوشت و فلفل قرمز Frito پای با تگزاس قرمز چیلی را لطفا کام تنها ستاره امور خارجه ساکنان.

کوکتل شامل فلفل قرمز پالوما, دولت, کرایه مارگاریتا و زردآلو قدیمی از مد افتاده. با آخر این هفته دماهای تنظیم برای حداکثر بالاتر از 100 درجه منجمد پرواز گزینه خوبی است.

State Fare Sugar land offers a gorgeous bar for lounging.گسترش

دولت کرایه شکر زمین ارائه می دهد یک زرق و برق دار نوار برای lounging.

عکس توسط جورج Paez

برای شکر, زمین, محل, نیز وجود داشته باشد "آخر شب" منو از 9:30 p. m. به روز جمعه و شنبه. نیش ارائه شده عبارتند از Adriano بلانکو با سبز Chiles شوید ترشی شیب و مینی ، cathead و بیسکویت لغزنده. BBQ سینه ترقه در حال اپپلوود بیکن پیچیده jalapenos پر شده با گوشت سینه و پنیر خامه ای. یکی دیگر از اواخر شب, درمان منحصر به فرد به محل خواهد بود که دولت کرایه بشقاب صبحانه به طور معمول در خدمت صبحانه. این ویژگی دو تخم مرغ, تند, بیکن, دو خانه ساخته شده سوسیس کتری براونز هش و یک ، cathead و بیسکویت. که شما باید نگه دارید در رفتن تمام شب طولانی است.

دولت کرایه یک خانواده پسند رستوران اما نیز ارائه می دهد یک نوار بزرگ برای بهره گیری از آن روزانه یک ساعت یک مبارک به علاوه گسترده پاسیو برای کسانی که مایل به در هوستون درجه حرارت در تابستان.

Sad news about Tony Vega.

خبر غم انگیز در مورد تونی وگا.

عکس از جف Balke

تونی رستوران مکزیکی, 2222 الا خود را از دست داده موسس و صاحب تونی وگا. وگا در گذشت جولای 2 از یک حمله قلبی. او یک مرد عمیقا مذهبی که لذت های ایمان خود را با مهمانان خود را.

وگا باز تونی در الا در سال 1992 و محلی باغ بلوط و بلوط جنگل ساکنان شد به طور منظم نه تنها برای enchiladas پنیر اما چهره خندان از وگا خود پستال مهمانان و استقبال از آنها به رستوران که او دوست داشت.

وگا افتخار بود از رافائلا وگا پدر نه فرزند و پدربزرگ از سه.

بو-باب, 7127 Fannin باز ماه گذشته در داخل دین Grocerette, مغازه اغذیه فروشی و گل فروشی. آن را اضافه کرده است کاخون-Creole را به آن انواع ارائه شده است. وجود دارد بامیه در کوچک و متوسط و بزرگ به علاوه اندازه ماهی سرخ شده, میگو, بال, گوشت خوک لغو احکام صادره ی همبرگر و کبابی و یا سیاه شدن ماهی.

Get sticky with it at Sticky's Chicken.گسترش

چسبنده با آن در مهم مرغ.

عکس بنسون Vivares

مهم مرغ, 2311 ادواردز, بازگشایی جولای 7 پس از به طور موقت بسته شدن 29 ژوئن هنگامی که یک عضو تیم در مهم بود در معرض کسی که تست مثبت برای COVID-19. از فراوانی از احتیاط رستوران بسته در حالی که همه اعضای تیم را مورد آزمایش قرار گرفتند. در حال حاضر برای آن ارائه شده است take-out, سفارش آنلاین و تحویل از طریق UberEats تنها.

سابق کامیون مواد غذایی از Vivares خانواده باز آن آجر و ملات در سایر متری در ماه ژانویه این سال است. آن امضای چسبنده سس ایجاد شده توسط Ceferino Vivares پدر و خواهر و برادر و صاحبان شرکت پتسی و بنسون Vivares. سس خدمت در بال مرغ, ظروف و مانند آن مهم مرغ با برنج. بر خلاف برخی از مواد غذایی چسبنده را در سفر هست.

Cavatore, ایتالیایی, رستوران, 2120 الا دوباره آن اتاق ناهار خوری جولای 9. هفته گذشته گزارش کردیم که رستوران ایتالیایی شد بازگشت به منظقه را تنها با توجه به ناهار خوردن در محدودیت رفتن به 50 درصد ظرفیت است. در حال حاضر صاحب فدریکو Cavatore تصمیم گرفته است تا برای بازگشایی خانه ناهار خوری. او همچنین بازگرداندن زنده موسیقی پیانو برای جمعه و شنبه شب آغاز ژوئیه 10. مهمانان می توانید رزرو را برای ناهار و شام از طریق باز کردن جدول. منظقه انتخاب کنید تا برای رفتن سفارشات را هنوز هم در دسترس خواهد بود.

Celebrate a belated Canada Day at Riel's with poutine.گسترش

جشن دیرهنگام کانادا روز در Riel با پوتین.

عکس کیرستن Gilliam

Riel, 1927 Fawnview دوباره جولای 6 بعد از بسته شدن به طور موقت به تمام کارکنان آن تست شده برای COVID-19. هیچ یک از آنها آزمایش مثبت است. رستوران بسته شد برای کانادا روز بود که در ژوئیه 1. که بدان معنی است که آشپز/صاحب Ryan Lachaine تا به حال به خود را ارائه کانادا بعد منو در هفته های گذشته است. هنوز زمان و تاریخ در حال سیال در طول این بیماری همه گیر. منوی ویژه از کانادا ظروف مانند پوتین, nanaimo میله و tourtiere pierogies در دسترس است از طریق جولای 11.

Good Dog has reopened in the Heights and Montrose.

خوب سگ بازگشایی در ارتفاعات و مونترو.

عکس بروک Viggiano

سگ خوب, 1312 آلاباما و 903 Studewood شده بازگشایی شد. شرکت بسته تمام آن مکان از جمله کیوسک در پشت بام سینما کوره پس از یک زن و شوهر از کارکنان آزمایش مثبت برای COVID-19. همه کارکنان شد نیاز به انجام آزمایش ویروس. ارتفاع محل قادر به بازگشایی جولای 4 با کارکنان به اندازه کافی در حالی که مونترو محل بازگشایی جولای 7. هر دو محل هستند و در حال حاضر باز برای پاسیو ناهارخوری منظقه را از و شخص ثالث تحویل. تمام اقدامات احتیاطی گرفته شده است.

سگ خوب است شناخته شده برای آن خوراک سوسیس که شامل Banh سکته قلبی سگ جنوبی راحتی با chow chow آن Chillin' سگ صدر با گوشت گاو و chorizo فلفل قرمز و تنقلات مانند آن داغ شور رول و سرخ شده, ترشی شیشه. این نیز ارائه می دهد ساندویچ, سالاد و سوپ در منوی. وجود دارد milkshakes, آبجو و شراب ،

فیستا Mart, 4200 سن جکینتو نزدیک خواهد شد در 10 ژوئیه به عنوان اولین گزارش abc13.com. پایان اجاره نامه آن کاهش فروش و پیش از ورود به فروشگاه های مواد غذایی در منطقه مورد اشاره به عنوان دلایل بسته شدن.

شبکه های رستوران آسیایی, 17575 تامبال پارک وی, باز, مه 6 برای ناهار خوری اما رفت و برگشت به طور موقت در خدمت منظقه pick-up و تحویل تنها 8 ژوئیه با توجه به تجدید حیات coronavirus موارد در هوستون و هریس کانتی. Willowbrook-منطقه خدمت رستوران انواع ظروف چینی مانند کنجد مرغ شیائو طولانی بائو پنج ادویه مرغ و گوشت گاو تند سیرابی. نیز وجود دارد کباب اردک و پد تایلندی موجود در منوی گسترده.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب