OnePlus Watch Launch به طور نامحدود به تعویق افتاد ، ادعاهای Tipster

[ad_1] گزارش شده است که OnePlus Watch به طور نامحدود به تأخیر افتاده است. انتظار می رفت اولین پوشیدنی این ش

توسط ABDOOSNEWS در 7 آبان 1399
[ad_1]

گزارش شده است که OnePlus Watch به طور نامحدود به تأخیر افتاده است. انتظار می رفت اولین پوشیدنی این شرکت در ماه جاری میلادی اعلام شود ، اما یک خبرچین مشهور اکنون اطلاعاتی را در مورد اشتراک OnePlus Watch به تأخیر می اندازد و هیچ تاریخ جدیدی در حال حاضر مشخص نیست. دلیل این به تعویق انداختن مشخص نیست اما گمانه زنی در مورد تولید یا توسعه نرم افزار است. ساعت OnePlus در گذشته در موارد مختلفی به بیرون درز کرده است و انتظار می رود که با طراحی صفحه دایره ای عرضه شود.

Tipster Max Jambor پستی را در Voice منتشر کرده است تا فاش کند که راه اندازی Watch OnePlus به تعویق افتاده است. وی با استناد به منابع خود ادعا می کند که پوشیدنی به طور نامحدود به تأخیر افتاده است و هیچ تاریخ راه اندازی جدیدی وجود ندارد. این اتفاق چند روز پس از انتشار توئیت رمزآلود وان پلاس هند درباره ساعت هوشمند رخ داد. در این توئیت آمده است: «چیزهای بیشتری به اکوسیستم OnePlus می آید. این فقط به زمان بستگی داره." در آن زمان ، حدس زده می شد که این شرکت در حال راه اندازی اولین پوشیدنی خود است و خیلی زود راه اندازی می شود. با این حال ، به نظر می رسد این نشت جدید خلاف این را نشان می دهد.

راهنما اطلاعاتی در مورد دلیل تأخیر دریافت نکرده است اما او حدس می زند که در تولید نرم افزار یا ساخت نرم افزار سکوت کرده است. این ساعت اخیراً در BIS نیز مشاهده شده است و چند ماه پیش نیز در لیست IMDA قرار گرفت. ساعت OnePlus مدت هاست که در اخبار است و پیش از این انتظار می رفت که با OnePlus 8T روانه بازار شود ، اما این اتفاق نیفتاد. بعداً گمانه زنی شد که در کنار OnePlus Nord N10 5G و OnePlus Nord N100 راه اندازی شود ، اما این اتفاق هم نیفتاد. این شرکت بدون سر و صدا زیاد این دو گوشی را معرفی کرد.

در حال حاضر ، در مورد زمان تماشای ساعت OnePlus جدید یا اینکه آیا روزی به بازار عرضه می شود ، هیچ شفافیتی وجود ندارد.


آیا OnePlus 8T بهترین "پرچمدار ارزش" سال 2020 است؟ ما در مورد Orbital ، پادکست هفتگی فناوری خود ، که می توانید از طریق Apple Podcasts ، Google Podcasts یا RSS مشترک شوید ، قسمت را بارگیری کنید ، یا فقط دکمه پخش زیر را بزنید ، بحث کردیم.

برای آخرین اخبار و بررسیهای فنی ، Gadgets 360 را دنبال کنید توییتر، فیس بوک و اخبار گوگل. برای دریافت جدیدترین ویدیوها در مورد ابزارها و فناوری ، در کانال YouTube ما مشترک شوید.

تاریخ انتشار FIFA 21 PS5 ، سری Xbox S / X برای 4 دسامبر تعیین شده است

داستان های مرتبط


[ad_2]
Source link
آخرین مطالب