یکی که تست منفی نباید فرستاده شده به قرنطینه

توسط Salil GewaliPeople همیشه دوست نداشتن "ناراحتی" است که جهانی است. حتی در لوکس تخت ما بازی شیر یا خط چند با

توسط ABDOOSNEWS در 10 مرداد 1399

توسط Salil Gewali

People همیشه دوست نداشتن "ناراحتی" است که جهانی است. حتی در لوکس تخت ما بازی شیر یا خط چند بار قبل از ما حل و فصل با ما پتو و بالش! من مجموعه ای از این تصویر را به خانه مردم چگونه ترس ناراحتی از "قرنطینه" در حال حاضر. بله آنها از ترس دقیقا مانند یک کودک کوچک ترس از آب سرد در حالی که گرفته شود برای یک حمام در فصل زمستان است.

دنبال NewsGram در Instagram برای خودتان نگه دارید به روز شد.

اگر اشتباه نکنم در میان افزایش COVID موارد بسیاری از مردم می خواهم به "داوطلبانه" آمده رو به جلو برای COVID آزمون به خصوص زمانی که آنها احساس می کنند که آمیخته با ناشناخته جمعیت. اما آنها را "دریغ" به رفتن برای تست به دلایل بسیاری در حال حاضر. قبل از هر چیز بودن که مقامات پزشکی ممکن است آنها موضوع یک یادداشت. آنها ممکن است کاملا لرزیدن خواسته می شود قفل شده است تا در قرنطینه حتی اگر آزمون خود را بیرون می آیند منفی است. یکی از شگفتی که چگونه برخی از سرما و سرفه باید نمی شود طبقه بندی به عنوان یک COVID-19 — یا باید برای قرنطینه آن را به عنوان بسیار گزارش شده است. رک و پوست کنده صحبت کردن از جمله اقدامات تمرین در بسیاری از ایالت ها بدجور "دلسرد" مردم را به قرار داده تا مبارزه در برابر ویروس.

نیازی به گفتن نیست قرنطینه همیشه شامل یک کل بسیاری از زحمتی اتفاقی مخارج و فداکاری است. این است که همیشه نگران کننده برای بخش ضعیف تر از مردم است. آنچه که بسیار مهم است که به اجباری باقی می ماند در قرنطینه اگر او/او آزمایش منفی ؟ خواهد شد که خوراک این دسته از کودکان که نان-برنده پدر فرستاده شده است به قرنطینه قفس? یکی احساس می کند آن است که فقط در "مسمومیت".

One who tested negative should not be sent to the quarantine.
قرنطینه همیشه شامل یک کل بسیاری از زحمتی اتفاقی مخارج و فداکاری است. Pixabay

همچنین بخوانید: چگونه به حفظ جوانی با کمتر از مواد شیمیایی

یکی موافق است که ما نباید اعتراض "فوری" برای جداسازی حتی اگر یک COIVD-بیمار مثبت منفی تبدیل می شود در چند روز. در این صورت او باید به طور کامل دنبال تمام COVID روش با دقت. ما هنوز راه بسیار طولانی برای رفتن قبل از اینکه ما را COVID را به زانو در. پس چرا دولت نمی سعی کنید برای برنده شدن در این "اعتماد به نفس" از شهروندان از تمام طبقات جامعه از زندگی ؟ هر فردی صرفنظر از مجسمه کاست و عقیده می تواند یک "بالقوه حامل" ویروس. بنابراین دولت باید قادر به تماس و همه برای حمایت بدون صدایی هشدار دهنده است. بهترین خواهد بود اگر مقامات نگران می توانید طنز تا مردم در بزرگ و دعوت از کسانی که ممکن است مشکوک به آلوده شدن با Covid-19. آزمون حفظ حریم خصوصی باید حفظ شود چرا که همه مردم ممکن است مانند همسایگان خود ساخت چهره در او. اما اگر آنها تست منفی است پس باید آنها را "مجاز" به انجام شغل خود با تمام ذوق مثبت. اجازه دهید آنها نیز تعلق گیرد گواهینامه با یک پت در پشت خود را. چرا که خود را "بیرون آمدن" خود مسائل زیادی در حال حاضر و می رود که به خدمت ما هدف بزرگتر.

نویسنده زیستیهند-بر اساس نویسنده و پژوهشگر Salil Gewali بهترین و شناخته شده برای پژوهش خود را بر اساس کار با عنوان 'ذهن های بزرگ در هند است که در سراسر جهان به دست آورده قدرشناسی. ترجمه شده به دوازده زبان کتاب خود شده است مقدمه با یک دنیا تحسین ناسا دانشمند ارشد – دکتر Kamlesh Lulla, هوستون, ایالات متحده آمریکا.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب