بازی های المپیک برگزار خواهد شد در سال 2021 و یا آنها نمی گیرد: ارشد کمیته بین المللی المپیک رسمی

توکیو در المپیک همه را به شروع در جولای 23. فرداتیوی توکیو بازی های المپیک خواهد شد یا محل را در تصمیم خرما در

توسط ABDOOSNEWS در 18 خرداد 1399
Tokyo olympics
توکیو در المپیک همه را به شروع در جولای 23. فردا

تیوی توکیو بازی های المپیک خواهد شد یا محل را در تصمیم خرما در سال 2021 و یا آن را مجبور به لغو شود با توجه به کمیته بین المللی المپیک (IOC) هماهنگی رئیس کمیسیون Pierre-Olivier Beckers-Vieujant.

Beckers-Vieujant گفت که او مطمئن است که این رویداد شروع خواهد شد در 23 ژوئیه سال آینده و این که آن غیر ممکن است برای به تعویق انداختن یک رویداد از این مقیاس بیش از یک بار.

"امروز هر کس مطمئن است که آنها شروع خواهد شد در جولای 23, 2021," او گفت: بلژیک روزنامه L'Avenir. "ما متقاعد شده است که این بازی برگزار خواهد شد در سال 2021 و یا آنها نمی گیرد.

دنبال NewsGram در توییتر به ماندن بگیرید به روز در مورد اخبار جهان.

"این غیر قابل تصور به نگه داشتن مانند یک پروژه بر روی بروید برای هر گونه دیگر با توجه به هزینه های عظیم و هزاران نفر از مردم درگیر است."

موضع تکرار شده است در گذشته توسط رئیس کمیته بین المللی المپیک توماس باخ با آلمان سابق شمشیرباز بیان کرد که هیچ طرح احتمالی برای بازی های المپیک در مورد آن نمی توان برگزار شد بین 23 ژوئیه و اوت 8 سال آینده است.

Olympics
موضع تکرار شده است در گذشته توسط رئیس کمیته بین المللی المپیک توماس باخ با آلمان سابق شمشیرباز بیان کرد که هیچ طرح احتمالی برای بازی های المپیک است. Wikimedia Commons

همچنین بخوانید: 'AYUSH Kavach' برنامه ارائه صفحه اصلی بر اساس امکانات درمان بیماران

Beckers-Vieujant گفت که آن را "ضروری" که سنتی تقویم ورزشی پدیدار از آن COVID-19 مستند قبل از اجازه دادن به رویدادهای ورزشی مهم مانند المپیک به صحنه.

"تمام ورزشی فدراسیون باید برای انطباق با بازی' تعویق افتادن. ما نمی توانیم انتظار یک شبیه تحول برای بار دوم گفت:" رئیس جمهور از بلژیک المپیک کمیته. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن