تغذیه بسیار ضروری برای آنهایی که کمی توسعه

Coronavirus را مجبور مادی ذهن به ماندن در خانه و فکر می کنم از آسیب انجام می شود به جهان در سال گذشته است. Pix

توسط ABDOOSNEWS در 4 خرداد 1399
Coronavirus
Coronavirus را مجبور مادی ذهن به ماندن در خانه و فکر می کنم از آسیب انجام می شود به جهان در سال گذشته است. Pixabay

توسط HIMANSHU MANGLIK

کل جهان در تلاش است به عنوان coronavirus struts در اطراف مانند یک دیوانه کبوتر تهدید به ارسال جهان را به رکود و افسردگی به عنوان اقتصاد هند و اقتصاد جهان لرزید. تلاش برای مهار این ویروس سرکش ما مانند بوکسورهای تازه کار گرفتن ضربات و مشت به ما تلو تلو خوردن در سراسر خیره شدن و نامشخص است.

دیر یا زود این اتفاق می افتاد. جلو و عقب و همچنین شما را در گسل-خطوط پراکنده در سراسر جهان است. بسیاری از رهبران ما در سراسر جهان در حال مبارزه. سیاست های در حال دست و پا زدن. ادیان و جوامع آموزش و پرورش, صنعت و ایدئولوژی در حال ایستاده در اطراف بی اراده به دنبال هدایت و پشتیبانی می کند. در هسته بسیار عمیق و اساسی عدم تعادل. ناگهان جهان به شروع بلوک. تقریبا.

این بحران نشان دهنده ضعف تکامل یافته است که با ما مشارکت فعال. انسان شده است در روان مستند برای سال در حال حاضر از آنجایی که ما متوقف فکر کردن در مورد چگونه ما بهره برداری از آینده ما است. ما همچنان به استفاده از تکنولوژی بدون استفاده از ذهن ما است. سرعت تغییر شد به طوری سریع است که ما فقط نگه داشته و تنظیم و شکل دهی مجدد به سازگاری با همسایگان.

تخریب زیستگاه این بی توجهی به خانواده سیستم های اختلال در جامعه و اوراق قرضه بی رحمانه بی توجهی به این کلبه و ایجاد صنایع شده است به اندازه کافی برای آوردن جهان را به زانو درآورد. اقتصادی مستند خلقت ما. Coronavirus تنها در زمان استفاده فقط به عنوان تمام ویروس ها تغذیه ضعیف و سیستم ایمنی بدن به خطر بیافتد.

وقت آن است که به تنظیم مجدد و مجددا. این زمان برای بازگشت به اصول اولیه و نگاهی به گزینه های ما بدون تعصب و یا تعصب. هر اقتصاد خود را عجیب و غریب علائم و آنها را باید در چشم انداز قرار داده. در هند فاجعه و واکنش مهاجر کار به سر یکهو به روستاهای خود در طول بحران اقتصادی باید galvanise ما را به فکر می کنم دوباره.

خود خروج و ناامیدی به حرکت بازگشت به روستاها باید هشدار ما را به ناامنی و کوردلی وجود دارد که شاید نه تنها برای آنها بلکه برای اکثر افراد به جز فوق العاده غنی است. وجود ناامنی و نگرانی در سراسر. احیای اقتصادی نیاز به نیروی انسانی و نیاز به اطمینان از تقاضا برای کسب و کار را به خطر مالی به عقب بر گردیم روی پای خود بایستند. مشکل این است که هر دو نیروی انسانی و تقاضا در حال ناپدید شدن, یک بیت مانند فیل رهبری برای استراحت نهایی خود زمین است.

وجود دارد در حال ظهور است نگرانی که خطوط از تقاضا در حال حاضر ممکن است به طرز چشمگیری تغییر. این ممکن است فقط یک ضعف تقاضا کوانتومی. تقاضا ممکن است بیشتر ساده تکرار از ترجیحات مصرف کننده وجود داشت که فقط چند ماه پیش. ما نمی دانیم که اگر مصرف کنندگان همان باقی خواهد ماند. شاید آنها تجارت را در کیفیت و یا شاید ظهور به طور کامل با طرز فکر جدید.

coronavirus
ایجاد یک نظم نوین جهانی در زمان تاج خواهد بود نه یک کار آسان است. Pixabay

شک کمی وجود دارد که به عنوان تولید درآمد کند می کند کردن و یا متوقف می شود در ضعف و قفل کردن اقتصاد نه تنها برای کارگران مهاجر بلکه برای آموزش حرفه ای و جوانان جدی وجود خواهد داشت اختلال در خرید رفتار و الگوهای هزینه های.

به عنوان نسل جوان تجربه سختی از پس از استقلال نسلهای حل و فصل طبقه بندی مصرف کننده رفتار است که بازاریابی مدل های سکوت متکی می تواند تحت تغییرات چشمگیر است. مصرف کنندگان ممکن است حرکت از آشکار هزینه به صرفه جویی مستند و یا آنها ممکن است فقط یک کمی بیشتر ریسک گریزی.

آنها به شدت به دنبال ارزش بیشتری اضافه خواهد شد و یا آنها به سادگی تقاضا بیشتر ارزش برای پول است. کسب و کار و بازاریابی کارشناسان در حال تعجب که چگونه ارزش ها و اولویت های زندگی می تواند تغییر کند. شاید افزایش حساسیت به زباله و تخریب محیط زیست تمرکز خواهد کرد تنظیمات برای توسعه پایدار و دراز مدت ارزش. شاید این خواهد بود یک نقطه عطف است که نشانه برگشت روند نسبت به خانواده های هسته ای و شروع یک اسلاید به مشترک خانواده مفهوم وجود اجتماعی.

وجود دارد می تواند بسیاری از امکانات دیگر و هیچ یک از این می توان رد کرد. آینده در حال رفتن به به چالش کشیدن برای روانشناسان و کارشناسان دیگر در رفتار و بینش های مصرف کننده به عنوان آنها سعی کنید به رفع ابهام مصرف کننده در جهان جدید.

چه خواهد شد این brave new world شبیه است. بسیار بستگی دارد البته در این مسیر است که سیاست گذاران ما را به عنوان ما شروع به recalibrate مدل های اقتصادی حداقل در هند است. مانند این است که ایستاده در شروع بلوک تلاش برای پیش بینی نشانگر این تپانچه شات در انتظار مسابقه آغاز خواهد شد. وجود دارد برخی از شاخص های که هند در نظر دارد یک مدل از اعتماد به نفس. در صورتی که شاید ما می تواند پیدا کردن برخی از سرنخ در تفکر و تجارب Swami Vivekananda و مهاتما گاندی که کاوش مشابه اقتصاد است.

Swami Vivekananda بر این باور است که بزرگترین گناه است در غفلت توده ها و آنها باید به خوبی تحصیل کرده و به خوبی تغذیه و مراقبت هستند. او گفت که ما نیاز به افرادی که شجاعت و قدرت و شهامت و بی باکی است که ممکن است تنها اگر ما ایمان به خودمان. وجود دارد می تواند کمی بحث با آن است. مشکل امروز این است که آیا ما که ایمان خودمان را برای پیدا کردن یک راه حل اقتصادی که ما این منابع است.

Coronavirus
تعریف پیشرفت در زمان تاج چالش برانگیز خواهد بود. Pixabay

گاندی اقتصادی views شد بشردوستانه. او حمایت از صنایع روستایی از جمله handloom صنایع دستی و پرورش کرم ابریشم برای کمک به مبارزه با افزایش بیکاری مهار می خواهد و ادغام جامعه است. او با احتیاط از تکنولوژی ناشی از بیکاری و تاکید کرد khadi و charkha به طور موثر خود را نقطه. او تأکید ساده زندگی کردن می خواهد.

با توجه به بنیادی انسان این بود که شاید بیش از حد آرمانی و غیرقابل دفاع به عنوان یک مدل پایدار و در تضاد با به طور کلی پذیرفته شده اقتصادی مدل های رفتار مصرف کننده. این مدل ها درک کرده اند که رفتار مصرف کننده را نمی توان استاتیک و یا محدود است. او ذاتا gravitates نسبت به ضرب می خواهد و نگه می دارد در حال حرکت به سطح بعدی بالاتر از مصرف و رضایت است.

Dr. J. D. سینگ بین المللی بازاریابی مشاور و استاد سابق در بنگلور هندوستان مدیریت معتقد است که در حالی که مصرف کننده رفتار پیچیده است وجود دارد برخی از اصول اولیه که به احتمال زیاد به تغییر.

او گفت: "در یک سطح کلان افراد متصل به احساس و دیده می شود بهتر از دیگران است. تظاهرات اثر است که به خوبی تاسیس شده است و یک مفهوم اساسی در توسعه اجتماعی و اقتصادی سازی هستند. آن را اشاره به تمایل مردم به تقلید از الگوی مصرف از همسایگان بهتر از آنها را حتی اگر آنها قدرت خرید خود را دارند."

سرسخت مدافع مسئول بازاریابی, Dr. J. D. سینگ معتقد است: "بازاریابی بیشتر در مورد ایجاد اعتماد به تولید و تقاضا و نه فشار تقاضا است. بنابراین ما نمی تواند مصرف کننده را برای اعطا. یک انسان با قدرت به فکر می کنم و مانند یک جعبه سیاه است. شما می توانید نگه داشتن او قفل شده است و برای مدتی اما دیر یا زود او را شکستن و کشف زمینه های جدید با کنجکاوی و انتظار."

که واقعا چه پیشرفت است و همه چیز در مورد.

مدرن مدیریت اقتصادی و فرهنگ بسیار متفاوت در ذات است. کسب و کار بر اساس یک درک رفتار انسان و به طور مداوم در تلاش برای درک چگونگی مصرف کنندگان انتظار نیازها و جاه طلبی هستند به احتمال زیاد به تعامل درون جعبه سیاه ذهن انسان و ایجاد تقاضا. اگر یک اقتصاد برای رشد به آن نیاز دارد تقاضا می شود قوی و قابل پیش بینی است. اگر ما می خواهیم به پیشرفت به عنوان یک جامعه ما نیاز به تشویق نوآوری و کنجکاوی ناشناخته است.

این نمی تواند اتفاق می افتد اگر ما حذف رقابتی باعث و محرکها است که ضروری است برای مردم را به مجموعه اهداف خود و کشش قابلیت های خود را. تفاوت و راه حل این مشکل بستگی به مسیر که ما را به تبدیل شدن به خود متکی. زمان آن رسیده است که شاید به نظر CSV مدل بیشتر از نزدیک به عنوان اساسی فلسفه کسب و کار در این صنعت است.

ایجاد ارزش مشترک و یا CSV است که به اشتباه با CSR که مصنوعی است add-on است و اغلب بیارتباط مسئولیت است که می تواند تبدیل به یک مسئولیت برای کسب و کار. مفهوم ایجاد ارزش مشترک توسعه داده شد چند سال پیش توسط مایکل پورتر و مارک کرامر در دانشگاه هاروارد به عنوان یک عملگرا فلسفه کسب و کار.

آن را پذیرفته و تصویب شده توسط نستله S. A و سپس رئیس پیتر Brabeck حال تاکید کرد CSV به عنوان رویکرد شرکت به کسب و کار در سراسر جهان. قدرت این مفهوم است که آن را پی ریزی استراتژی کسب و کار برای ایجاد ارزش برای سهامداران خود در حالی که در همان زمان ایجاد ارزش برای جامعه به ویژه برای جامعه است که در آن شرکت عمل می کند. مفهوم خواسته تمرکز بر پایداری محیط زیست است و نیاز به تعبیه شده در هر مرحله از زنجیره ارزش.

زمانی که استراتژی هدایت شناسایی هدف ایجاد ارزش مشترک کسب و کار طرح خواهد ساخت تا بر این اساس اجازه می دهد تا آن را به اهرم آن تخصص و منابع به طور موثر. شناسایی آنچه که بیشتر قابل توجهی برای جوامع که در آن عمل و تطبیق آن با خود تخصص را قادر خواهد ساخت کسب و کار برای ایجاد ارزش های مشترک.

این است که شاید راه میانه است که ما نیاز به قهرمان با یک ذهن باز و شجاعت و اعتقاد راسخ به فعال کردن کسب و کار برای رونق در حالی که کمک به اجتماعی راه حل. به عنوان کسب و کار و جوامع دست به کار آنها می تواند ایجاد ارزش موثر در تقریبا در هر منطقه از جمله بهبود کیفیت و ایمنی و کاهش ضایعات حفاظت از منابع قراردادن پایداری و بهره وری در زنجیره تامین و مهمتر از همه افزایش وفاداری و اعتماد است.

همچنین بخوانید: جشن جهانی ویسکی روز در یک مستند

بازسازی اقتصاد هند نمی خواهد بود آسان مهم است. آن نیاز به دانش و درک درستی از اقتصاد, تخصص, برنامه ریزی, اداری فراست و توانایی پیاده سازی موثر است. CSV به خوبی ممکن است این پل که ما نیاز به بین سیاست های اقتصادی و کسب و کار, اعتماد به نفس. آن را می توانید اهرم منابع کسب و کار و تجربه بسیار کارآمد برای سرعت بخشیدن به شادی شاخص در جامعه است. آن را ممکن است ایجاد ثبات در تعادل است که در حال حاضر ثابت شده هسته ای از صنعت و اقتصاد است. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب