تعداد بیماران مبتلا به سکته مغزی کاهش 40 درصد در ایالات متحده بیمارستان: محققان هندی

یافته های منتشر شده در مجله پزشکی نیوانگلند یک نشانه ای نگران کننده است که بسیاری از افرادی که تجربه سکته مغزی

توسط ABDOOSNEWS در 21 اردیبهشت 1399
Stroke
یافته های منتشر شده در مجله پزشکی نیوانگلند یک نشانه ای نگران کننده است که بسیاری از افرادی که تجربه سکته مغزی ممکن است به دنبال به طور بالقوه صرفه جویی در زندگی مراقبت های پزشکی. Pixabay

تعداد زیادی از مردم برای بررسی علائم سکته مغزی در بیمارستان ها کاهش یافته است و تقریبا 40 درصد در طول COVID-19 همه گیر در می یابد یک مطالعه led توسط هند-منبع محققان.

محققان از دانشکده پزشکی دانشگاه واشنگتن در سنت لوئیس تجزیه و تحلیل سکته مغزی ارزیابی در بیش از 800 بیمارستان در سراسر 49 ایالت و ناحیه کلمبیا. یافته های منتشر شده در مجله پزشکی نیوانگلند یک نشانه ای نگران کننده است که بسیاری از افرادی که تجربه سکته مغزی ممکن است به دنبال به طور بالقوه صرفه جویی در زندگی مراقبت های پزشکی.

"ما تیم سکته مغزی را حفظ کرده است و از ظرفیت کامل برای ارائه اضطراری, درمان سکته مغزی در تمام زمان ها حتی در اوج این بیماری همه گیر" گفت: مطالعه منجر نویسنده Akash Kansagra دستیار استاد در دانشگاه واشنگتن. "با این وجود ما شاهد تعداد کمتری از بیماران مبتلا به سکته مغزی به بیمارستان و برخی از بیماران پس از رسیدن به بیمارستان پس از یک تاخیر," Kansagra اضافه شده است.

لطفا دنبال NewsGram در توییتر برای دریافت آخرین به روز رسانی از سراسر جهان!

نزدیک به 800,000 نفر در ایالات متحده تجربه سکته مغزی هر سال است. این پنجمین علت مرگ و علت از کار افتادگی طولانی مدت. نگران تعداد کم بيماران سکته مغزی در حال ارزیابی در بیمارستان بارنز یهودی و شنیدن گزارش های مشابهی از همکاران در دیگر موسسات Kansagra – همراه با نویسندگان مانو Goyal و امار شناس Scott Hamilton – مجموعه ای را برای تعیین چگونگی فراگیر مشکل بود.

هنگامی که بیماران می رسند در یک بیمارستان و در حال نشان دادن نشانه هایی از یک سکته مغزی آنها اغلب یک اسکن مغز بنابراین پزشکان می تواند شناسایی چه نوع از سکته مغزی رخ داده است و انتخاب موثر ترین درمان است. بسیاری از بیمارستان ها از جمله بیمارستان بارنز یهودی استفاده از نرم افزار شناخته شده به عنوان سریع به تجزیه و تحلیل چنین اسکن مغز.

برای یافته های این تیم تحقیقاتی ارزیابی چگونه اغلب نرم افزار استفاده شده در فوریه قبل از همه گیر و در طول یک دوره دو هفته ای از مارس 26 مارس 8, زمانی که بسیاری از کشور تحت پناهگاه در محل سفارشات.

Heart Stroke
تعداد زیادی از مردم برای بررسی علائم سکته مغزی در بیمارستان ها کاهش یافته است و تقریبا 40 درصد در طول COVID-19 همه گیر در می یابد یک مطالعه led توسط هند-منبع محققان. Pixabay

در مجموع این نرم افزار استفاده می شود برای 231,753 بیماران در 856 بیمارستان به نمایندگی از منطقه کلمبیا و تمام 50 ایالت به جز, New Hampshire. در طول ماه فوریه این نرم افزار استفاده می شود به طور متوسط 1.18 بیماران هر روز در هر بیمارستان. در طول همه گیر دوره با استفاده از نرم افزار در هر بیمارستان به طور متوسط 0.72 بیماران هر روز یک قطره از 39 درصد است.

با توجه به مطالعه آن است نه محدود به تنها بیمارستان در مناطق شهری یا روستایی جوامع کوچک بيمارستان يا بيمارستان بزرگ. آن است که نه فقط پیر یا جوان و یا افراد با جزئی سکته مغزی که نمی نشان دادن. حتی در بیماران با سکته مغزی شدید به دنبال مراقبت در کاهش نرخ. "من گمان می کنم ما شاهد ترکیبی از بیماران در حال تمایلی به دنبال مراقبت از ترس که آنها ممکن است قرارداد COVID-19 و اثرات اجتماعی فاصله," Kansagra گفت.

همچنین بخوانید: کار ما تبدیل شده است مهم تر در میان بیماری همه گیر کوروناویروس: توییتر هند

حتی در طول یک بیماری همه گیر از آن مهم است برای افرادی که ممکن است دچار سکته مغزی برای دریافت مراقبت بلافاصله Kansagra گفت. خطر انداختن مراقبت از سکته مغزی بسیار بیشتر از خطر ابتلا COVID-19 محققان اشاره کرد. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب