نه خود را قبل از همه گیر نوار سالاد

روز که در آن شما می توانید کامل When Harry Met Sally Meg Ryan خود را در نوار سالاد—شخصا انتخاب هر گوجه فرنگی ر

توسط ABDOOSNEWS در 17 تیر 1399

روز که در آن شما می توانید کامل When Harry Met Sally Meg Ryan خود را در نوار سالاد—شخصا انتخاب هر گوجه فرنگی رفته است. محدود کردن بالا-تماس با سطوح کلیدی در جلوگیری از گسترش COVID-19 و استاندارد سالاد میله مملو از آنها است.

در نور تگزاس' بهداشت مقررات برای رستوران هوستون سالاد میله های مورد نیاز برای انتقال از خود در خدمت به کارمند-در خدمت و آماده سبک.

در حالی که وجود دارد در حال حاضر هیچ اطلاعاتی که رمان coronavirus است انتقال از طریق مواد غذایی می توان آن را گسترش معمولا از طریق لمس سطوح گفت: Christopher جرقه رئیس sanitarian از هوستون در بخش بهداشت و درمان.

"هنگامی که شما در حال صحبت کردن در مورد خود خدمت سالاد و سلف سرویس, ایستگاه, ما می خواهم به سعی و ترویج حداقل مقدار از دست زدن به کسانی که سطوح مشترک," او گفت:. "اگر آنها می خواهند برای خدمت به مردم نیاز به خدمت کارکنان. که راه شما محدود کردن تعداد افرادی که در حال لمس کردن آن معمولا لمس سطوح و ما برای جلوگیری از امکان انتقال از طریق آن است."

دولت مقررات دستور یک رستوران کارکنان در خدمت مواد غذایی برای هر بوفه ارائه شده است. و یک نوار سالاد می گیرند به آن دسته.

سالاد نیز می تواند دوباره طراحی با ارائه پیش بسته بندی شده موارد اما جرقه گفت: کسانی که هنوز هم باید کنترل شده توسط کارکنان. نگرانی این است که در حالی که انتخاب آنها چه می خواهند مشتریان ممکن است از طریق فرایند از دست زدن و برداشتن آیتم های مختلف.

"هنوز هم نگه داشتن در محل این روش اجازه می دهد تا کارکنان برای خدمت به کسانی که آماده اقلام کمک خواهد کرد که با نگرانی که ما," او گفت:.

برخی از مکان هایی مانند هوستون مبتنی بر زنجیره Salata در حال حاضر تراز وسط قرار دارد با استانداردهای ایمنی قبل از همه گیر.

این شرکت با تمرکز بر یک به طور کامل قابل تنظیم است اما دست پرتاب به منظور سالاد مفهوم گفت: Salata مدیر حوزه عملیات آنتونی Pellerin.

"ما کمی جلوتر از منحنی تا آنجا که COVID-19 و تمام دستورالعمل که ما کارکنان پشت خط است که در خدمت مهمانان است." "در حالی که مهمانان می توانید با پر کردن آنها نمی تواند به لمس خود را پر کردن. بنابراین همه چیز برای آنها ساخته شده توسط اعضای تیم ما با دست دستکشهایش ریخته و ماسک است."

با عطسه سپاه پاسداران در حال حاضر در محل اولیه تنظیم Salata تا به حال به انجام است که ساخت پر کردن اضافی و آشامیدنی در ایستگاه های کارکنان توسط کارکنان به جای اینکه به خود خدمت کرده است.

اما جاهای دیگر داشته اند ،

یکی دیگر از زنجیره ای شناخته شده برای آن سالاد مفهوم شیرین گوجه فرنگی به تازگی بسته شده و همه از آن مکان از جمله چند در هوستون. بر خلاف Salata آن تحت عمل بوفه-رویکرد سبک. در اواسط ماه ژوئن مالک و اپراتور شیرین گوجه فرنگی, باغ, تازه, رستوران, LLC برای ثبت ورشکستگی و مصادره دارایی های خود را با استناد به عدم توانایی برای زنده ماندن از اثرات این بیماری همه گیر و سلامت قوانین و مقررات خود را برای خدمت به ایستگاه.

طعم تگزاس نیز به طور معمول با یک عمل سنتی نوار سالاد بوفه گفت: صاحب نینا Hendee. اما رستوران دگرگون شده به داشتن پلکسی گلاس در مقابل آن نوار سالاد با سرور در پشت آن.

"سرور تنها آنهایی که دست زدن به موارد" او گفت:. "و آنها را تغییر دهید دستکش پس از هر مهمان و پاکسازی تمام موارد."

Hendee گفت: این رستوران است که به سادگی به دنبال دستورالعمل به عنوان دولت آنها را.

"ما فقط مطابق با دستورالعمل و زمانی که آنها تغییر دستورالعمل خواهیم داد. آن را به عنوان در حال حاضر این دستورالعمل که به ما داده شده است توسط دولت از تگزاس" او گفت:.

مرکز شهر را شايد غذاهای تخصص و تبدیل آن خود خدمت نوار سالاد را آماده گرفتن و رفتن ایستگاه گفت: مالک و مدیر Ann-Marie rachel cohen.

"همه چیز آماده در خود ظرف پلاستیکی و کارکنان ما دستکش و دقیق بهداشت, پروتکل," او گفت:.

فراتر از داشتن آن premade موارد شايد نیز ارائه می دهد یک آماده نسخه از یک انتخاب کنید و را انتخاب کنید نوار سالاد که در آن مهمان می تواند انتخاب سبزی پر کردن و پانسمان اما همه چیز متناسب و آماده به طور جداگانه. آن را نیز تبدیل آن گسترده زیتون نوار در همان راه.

اما این ایستگاه هستند نه خدمت توسط کارکنان و مشتریان مجاز به انتخاب کردن موارد خود را.

"من فکر می کنم آن را بیشتر دانش مشترک است که مردم قرار است به احترام و نه لمس بیش از حد بسیاری از چیزهایی که اگر آن را لازم نیست. آن را بیشتر یک افتخار نظام در توجه به این که" rachel cohen گفت. "فقط مانند هر محصول در یک فروشگاه مواد غذایی است."

و حرکت رو به جلو با طول عمر از این بیماری همه گیر ناشناخته او پیش بینی تنظیم بودن طولانی مدت است.

"ما در طول عمر آن پایان سالاد بار" rachel cohen گفت. "من می خواهم بگویم آن بیشتر خواهد بود آماده نوع از گزینه ها و یا سرویس کامل سالاد. این ممکن است برای پایان دادن به بسیاری از سالاد."

آن نیز بستگی دارد که چقدر مشتری عادات را تغییر داده اند پس از تحت این بیماری همه گیر و اثرات آن, او اشاره کرد. و پس از مقررات اخیر او فکر می کند مردم خواهد بود و مقاوم در برابر بازگشت به سنتی نوار سالاد.
و این چیزی است که رئیس sanitarian جرقه نیز این باورند.

"این واقعا بستگی دارد در چگونه بسیاری از افراد مایل به ایجاد تغییرات به ما به طور منظم فرهنگی رویکرد به زندگی روزمره," او گفت:. "این باید اتفاق می افتد در هر دو طرف. نه تنها ما به عنوان افراد, اما خود خدمات ایستگاه های بازآفرینی خود را در یک راه که در آن آنها می توانند اقدامات در محل."



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن