NFL گیرنده گسترده سامی واتکینز را تشویق می کند محکوم felons با ترمیم حقوق به ثبت نام برای رای دادن

آدم ریگان فورت مایرز اخبار-مطبوعاتمنتشر شده 8:04 AM EDT Jul 14, 2020در فورت مایرز ساکن نیل Volz موفق سال-نبرد

توسط ABDOOSNEWS در 24 تیر 1399

در فورت مایرز ساکن نیل Volz موفق سال-نبرد طولانی برای بازگرداندن حق رأی به بیش از 1.4 میلیون محکوم felons در فلوریدا و پس از آن تلاش برای بالا بردن آگاهی کسانی که به حقوق ترمیم شده اند او اغلب به یاد نقل قولی از نلسون ماندلا.

"ورزش قدرت تغییر جهان" اواخر آفریقای جنوبی ضد آپارتاید انقلابی گفت. "این قدرت برای الهام بخشیدن به. این قدرت برای متحد کردن مردم در راه است که کمی دیگر می کند."

Volz معاون مدیر فلوریدا حقوق مرمت ائتلاف صورت گرفت که به قلب زمانی که او وارد همکاری با گرمای میامی افسانه دواین وید در این منجر به رای گیری برای تصویب متمم 4 در سال 2018 است. اورلاندو سحر و جادو نیز همکاری با FRRC و اخیرا سازمان حمایت از جنوب فورت مایرز دبیرستان آلوم و قهرمان سوپر باول سامی Watkins.

این FRRC ارسال شده در 90-فیلم دوم در رسانه های اجتماعی در ماه گذشته از واتکینز پوشیدن قرمز "اجازه دهید به من رای مردم" تی شرت ترویج سازمان فشار به ثبت نام از بازگشت شهروندان و خدمات برای کمک به آنها با برجسته جریمه ها و هزینه های به عنوان بخشی از بزرگترین کشور حق رای و توسعه در بیش از 50 سال است.

"خود را صدای شنیده می شود. تغییر شما می خواهید برای دیدن در جامعه خود را" واتکینز گفت: در این ویدئو.

Volz گفت واتکینز " خانواده و دوستان مطلع او در مورد FRRC و لی شهرستان تمام زمان پیشرو گیرنده حفر عمیق تر به اصلاح 4 گذشت و برخی از موانع رو به 1.4 میلیون تازگی واجد شرایط رای دهندگان.

"سامی می داند که مردم با محکومیت جنایت و می خواستم برای کمک به افراد و خانواده هایی که تحت تاثیر نظام عدالت کیفری" Volz گفت. "من او را به یک فوق العاده جدی و متفکر و مراقبت از کسی که می خواستم به بازگشت به جامعه خود.

"مردم مانند سامی واتکینز می تواند کمک به برش از طریق درهم و برهمی و سر و صدا از زندگی روزمره و یادآوری مردم از ارزش های جهانی از رای دادن و شرکت در جامعه است که درگیر این موضوع است."

هفتم-سال pro با کانزاس ستاد مشغول بوده است از آنجا که او تا به حال پنج پذیرایی برای 98 متری و یک زمین نشستن کامل هواپیما به کمک اشراف به 31-20 سوپر باول LIV پیروزی بر سن فرانسیسکو 49ers در ماه فوریه است.

در علاوه بر این به بازسازی قرارداد خود را با ستاد خواهد کرد که او را به پرداخت یک مبلغ 7 میلیون دلار حقوق و دستمزد پایه است که می تواند به $16 میلیون اگر مشوق های در حال ملاقات واتکینز به عنوان افتخاری بزرگ مارشال برای Grand Parade در 82 سالانه ادیسون جشنواره از چراغ او نیوجرسی بازنشسته در جنوب شد و در حال حاضر زمانی که لی هیئت شهرستان کمیسیون اعلام Feb. 18 سامی واتکینز روز.

بیشتر: قهرمان سوپر باول سامی واتکینز باعث می شود تعهد به لی شهرستان در حالی که افتخار

در جلسه کمیسیون, Watkins قول داد برای بازگشت به جامعه خود.

"آن بوده است مدت زمان طولانی در آینده برای من بود و در این موقعیت به این پلت فرم," او گفت:.

واتکینز,' تصویری که در آن او گفت: "انتخابات آینده بسیار مهم است برای شما را به نشستن در حاشیه" دریافت 60,000 نمایش در هفته اول. آن را نگه داشته FRRC مشغول با سوالات آینده نگر از رای دهندگان.

"تعداد کسانی که تنها بخشی از داستان" Volz گفت. "هر عدد یک فرد و یک خانواده در حال حرکت رو به جلو با زندگی خود را. برخی از آنها هرگز برای رای دادن ثبت قبل از. دیگران باید منتظر دهه برای این لحظه."

در مارس 2019 Gov. ران DeSantis امضا اصلاحیه 4 لایحه محدود کردن چگونه بسیاری از محکوم felons خواهد شد مجاز به رای دادن در انتخابات آینده نیاز به آنها را به پرداخت خود را هزینه دادگاه جریمه و جبران خسارت برای قربانیان به منظور واجد شرایط.

واتکینز موضوع در ویدئو اشاره مخاطبان خود را به FRRC ارائه می دهد که 1-در-1 مشاوره که در آن سازمان کار می کند با کسانی که با برجسته تعهدات مالی و کارمندان محلی خود را ،

"تمرکز ما نیست راست یا چپ" Volz گفت. "ما در مورد حرکت رو به جلو است. ما در حال تمرکز بر اینکه آیا مردم می توانند ثبت نام کنید و چگونه آنها در حال رفتن برای رای دادن."

با تشکیل پرونده مهلت اولیه انتخابات که 20 ژوئیه و اکتبر. 5 آخرین مهلت برای انتخابات عمومی Volz گفت: زمان را از ذات است اما داشتن صداهایی مانند سامی واتکینز گسترش این کلمه فوق العاده کمک می کند.

"نکته های زیبا در مورد داشتن کسی مثل سامی واتکینز بالا بردن صدای خود را بر روی این موضوع است که می تواند مردم را با هم. که چه ورزشی می کند" Volz گفت. "من فکر می کنم در مورد زمانی که FGCU از آن ساخته شده به مسابقات NCAA و ناگهان همه ما در غوطه دادن طرفداران شهر. این کمک می کند تا جمع آوری نظرات ما و دیدن چیزهایی از دیدگاه های مختلف. من فکر می کنم رای گیری چیزی است که هر کس می تواند ، من فکر می کنم داشتن کسی با قد و قامت از سامی واتکینز بالا بردن صدای خود را به ما یادآوری از قدرت رای و خود دولت و تشویق مردم به شرکت است که واقعا وطن پرست خوب چیزی که برای جامعه ما است."



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن