به تازگی منصوب کیپ کرال شهر مدیر می گوید: مدیریت رشد یک اولویت

بیل اسمیت فورت مایرز اخبار-مطبوعاتمنتشر شده 4:08 PM EDT Jun 1, 2020اسکودوی کیپ مرجان شورای شهرستان انتخاب شده

توسط ABDOOSNEWS در 13 خرداد 1399

اسکودوی کیپ مرجان شورای شهرستان انتخاب شده است معاون مدیر در فورت لادردیل به عنوان بعدی آن شهر manager.

روبرتو هرناندز بالا بود انتخاب شش نفر از هشت کیپ کرال اعضای شورای شهر در یک جلسه ویژه برگزار شد جمعه.

او در حال حاضر مذاکره و عقد قرارداد با شهرستان.

هرناندز بود که در مصاحبه های اعضای شورا به صورت جداگانه در بسته و درب جلسه پنجشنبه گذشته پس از یک مصاحبه با کل شورا روز بعد.

شیرجه رفتن عمیق تر: کیپ کرال ممکن است نگاه به شهر رشد آینده آن را به عنوان مجموعه شهر جدید مدیریت پرداخت

در صورتی که شما آن را از دست رفته: کیپ بالا فینالیست 'نا امید' در روند; کمان از مدیر انتخاب

بسیاری از پرسش ها و پاسخ محور در کیپ کرال تکامل از گاو مراتع و مرداب ها به یکی از دولت بزرگترین شهرستانها.

صدایی خوش بینانه در مورد کیپ مرجان, آینده, اما, فکر, و در زمان بلانت در مورد چالش های آن را پیش رو هرناندز در پاسخ به سوال در مورد این شهر رشد درک مسائل است که چهره شهر است.

یکی از اعضای شورای ریک ویلیامز بود که آیا کیپ مرجان در نهایت شبیه "تمپا نوع شهر" با یک جمعیت بزرگ و بزرگ شهرستان مسائل.

"شما در مورد 190,000 یا بیشتر و در ساخت-در مورد 400,000 ساکنان" هرناندز گفت. "شما نیاز به همراه خدمات و کسب و کار تجاری به نگه داشتن 400 ، 000 نفر شاغل و خوشحال اما من یک جامعه است که همچنان به رشد است."

پرسیده شده توسط اعضا جنیفر نلسون در مورد توسعه یک نیروی کار است که می تواند پشتیبانی از اضافه کردن صنایع جدید به این شهر پایه مالیاتی هرناندز پاسخ داد که در حالی که یکی از خوراک های دیگر این شهر نیاز به یک قوی تر زیرساخت های اول.

"در اینجا در کیپ کرال, شما لازم نیست دسترسی به برخی از زیرساخت های دارایی است که جوامع دیگر را برای پشتیبانی از تکنولوژی بالا و یا ساخت و تولید," او گفت:. "شما در نزدیکی یک بندر; شما در نزدیکی فرودگاه اگر چه جنوب غربی فلوریدا منطقه ای است که 14 کیلومتر دورتر; شما لازم نیست که دسترسی فوری به interstates; شما لازم نیست که راه آهن. کسانی که زیرساخت ها چالش های شما در علاوه بر این به توسعه آب و برق."

بیشتر: شهرستان کیپ کرال مدیر 'تبرئه' در اعتراض اعضای شورا می گویند هر چند دیگران تردید دارند

او گفت: این شورا که با او موافق این شهر رشد نیاز به گسترش خدمات عمومی مانند آب و فاضلاب و خدمات اما هشدار داد که آن را به سرمایه گذاری و صاحبان املاک است که دریافت سود گسترش در نهایت برای آنها پرداخت.

"هزینه های آن به طور معمول متولد توسط رای دهندگان" او گفت:. "وجود دارد هیچ پول رایگان از هر دولت و منابع فدرال یا منابع دیگر از توسعه اقتصادی دولت برای تحریک توسعه اقتصادی پروژه هایی مانند پارک های صنعتی."

23-سال کهنه از ارتش ایالات متحده رزرو هرناندز برگزار کرده است چندین مواضع دولت. پس از پنج سال تصدی او منصوب شد و به عنوان دستیار سابق Broward County مدیر راجر Desjarlais در سال 2003. Desjarlais در حال حاضر Lee County مدیر.

"راب یک چاشنی اجرایی شهرداری از بالا صداقت" Desjarlais گفت: در پاسخ به یک سوال از اخبار مطبوعات. "اگر شورای شهر را به او می دهد زمان برای حل و فصل و رسیدن به می دانم که جامعه او را یک کار بزرگ انجام دهد."

پس از ترک که Broward پست در سال 2008 او برگزار کرده است پنج مقام عالی رتبه دولت محلی پست در 12 سال: معاون مدیر در Fulton County Georgia حدود سه سال دو سال به عنوان معاون مدیر در کرال سپرینگس; سه سال پشت در Broward به عنوان معاون مدیر; و سه سال مدت در ساوانا قبل از فرود در فورت Lauderdale حدود یک سال پیش.

در انتخابات هفته گذشته هرناندز اولین انتخاب شهردار جو Coviello و اعضای شورای جان Crioscia جان گونتر برف چاق و چله, Lois ولش و ریک ویلیامز.

اعضای شورای جسیکا Cosden و جنیفر نلسون رای دادند رابرت پری, یک وکیل و رئیس سابق مسئول امور اداری در Albuquerque, New Mexico.

Coviello خواهد شد و در حال حاضر مذاکره حقوق و دستمزد برای مدیر جدید بر اساس طیف وسیعی از $180,000 دلار 270,000. هرناندز فعلی پرداخت از $217,000 به عنوان معاون مدیر در فورت Lauderdale.

هرناندز گفت که او نمی باید برآورد که چگونه او را به احتمال زیاد کار در کنار زمان مدیر جان Szerlag که اعلام کرد او در بازنشستگی پس از هفت سال در راس.

شهر مدیر نظارت کیپ کرال سالانه بودجه از $897 میلیون و حدود 1,700 کارکنان.

در پاسخ به Coviello سوال هفته گذشته در مورد مهم ترین عنصر در ارائه خدمات به عموم هرناندز در پاسخ گفت: آن را به درک فقط آنچه را که شهر نقش دولت است.

"ما در ارائه خدمات کسب و کار چهره آن," او گفت:. "اولین اولویت است به اتخاذ یک سرویس-اولین ذهنیت است."



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب