شهر نیویورک به تولید خود COVID-19 تست کیت و تجهیزات حفاظت

دولت فناوری سازمان (GovTech) کارکنان نشان می دهد سنگاپور تماس جدید-ردیابی smarthphone برنامه به نام TraceToget

توسط ABDOOSNEWS در 27 فروردین 1399
coronavirus
دولت فناوری سازمان (GovTech) کارکنان نشان می دهد سنگاپور تماس جدید-ردیابی smarthphone برنامه به نام TraceTogether به عنوان یک اقدام پیشگیرانه در برابر COVID-19 coronavirus در سنگاپور است. فردا

توسط مسعود فریور

قانونگذاران ایالات متحده و گروه های حقوق بشر در حال افزایش نگرانی ها در مورد حمایت از حریم خصوصی و آزادی های مدنی به عنوان مقامات بهداشتی مطالعه, چین, کره جنوبی و کشورهای دیگر برای بینش به استقرار داده های بزرگ در مبارزه با COVID-19 بیماری همه گیر.

تا کنون ایالات متحده ساخته شده است استفاده محدود از داده های موجود برای مبارزه با شیوع. به جای استفاده از تلفن همراه اطلاعات محل برای پیگیری کردن افراد در معرض ویروس, مقامات بهداشت عمومی باید متکی به داده ها برای نظارت بر روند و نقاط داغ.

اما هنگامی که تعداد COVID-19 نفر از سطوح و مغلوب ساختن پیشی جستن دولت و استانداران حرکت به آسانسور مستندات و اجتماعی دیگر فاصله اقدامات تماس با ردیابی تکنیک های مورد استفاده با درجات مختلفی از موفقیت در دیگر کشورها هستند به احتمال زیاد برای به دست آوردن ارز در ایالات متحده آمریکا

لطفا دنبال NewsGram در Facebook به روز رسانی در آخرین اخبار

تماس با ردیابی سلامت جامعه است روش شناسایی افرادی که در تماس با فرد آلوده و پیگیری جمع آوری اطلاعات بیشتر در این افراد است.

coronavirus
سنا, تجارت, علم و حمل و نقل رئیس کمیته بهداشت ، راجر ترکه یا چوب کوتاه R-Miss., می پرسد یک سوال در طول یک جلسه در coronavirus در واشنگتن است. فردا

جنیفر Granick های نظارت و امنیت سایبر مشاور در اتحادیه آزادی های مدنی آمریکا گفت: تماس با ردیابی می تواند مفید باشد در هنگام تست برای قرار گرفتن در معرض ویروس بیشتر می شود به طور گسترده ای در دسترس است.

اما او هشدار داد که هر گونه استفاده از سوابق تلفن باید شفاف و داوطلبانه و داده ها باید نابود شود پس از بحران است.

"هنگامی که جمع آوری اطلاعات مفید برای مهم عمومی خوب ما باید مطمئن شوید که ما می تواند به محافظت از حریم خصوصی به عنوان آنجا که ممکن است و استفاده موثر از ابزار و یا داده ها" Granick گفت: در طول یک تماس را فشار دهید با خبرنگاران در هفته گذشته.

در دو سال پس از اتحادیه اروپا اجرا نقطه عطفی حریم خصوصی قوانین و مقررات شناخته شده به عنوان به طور کلی حفاظت از داده ها و مقررات (GDPR) جمهوریخواه و دموکرات ایالات متحده شده اند و با فشار دادن به صورت مشابه برای حمایت از مصرف کنندگان آمریکایی.

در حال حاضر افزایش تمرکز در استفاده از داده ها در مبارزه با COVID-19 ویروس تحت فشار قرار دادند تا نگرانی در مورد حفظ حریم خصوصی حمایت به خط مقدم.

روز پنج شنبه در کمیته مجلس سنا در تجارت, علم و حمل و نقل تشکیل اولین کنگره "مقاله شنیدن" از طریق اینترنت در داده های بزرگ و coronavirus. در بیانیه افتتاحیه سناتور راجر ترکه یا چوب کوتاه از می سی سی پی این کمیته گفت: هر گونه استفاده از اطلاعات شخصی باید با حفظ حریم خصوصی و حفاظت.

coronavirus
مردم با پوشیدن ماسک صورت خود را نگاه کنید تلفن های همراه در پکن پایتخت فرودگاه بین المللی به عنوان کشور آمار شیوع رمان coronavirus در پکن ، فردا

"کاهش خطرات حفظ حریم خصوصی آغاز می شود با درک این که چگونه مصرف کنندگان داده های مکان — و هر گونه اطلاعات دیگر — است که جمع آوری هنگامی که ردیابی انطباق اجتماعی فاصله اقدامات" ترکه یا چوب کوتاه گفت. "به همان اندازه مهم است به درک که چگونه است که داده های ناشناس برای حذف تمام اطلاعات شخصی و جلوگیری از افراد از دوباره بودن شناخته شده است."

سناتور ماریا Cantwell وزارت امور خارجه واشنگتن, نماینده دموکرات, پنل هشدار داد در برابر "شتابزده تصمیم گیری خواهد شد که رفت و برگشت گسترده نامربوط می دهد."

"و ما باید محافظت در برابر مبهم تعریف شده و غیر شفاف دولت طرح با ما اطلاعات شخصی" Cantwell گفت. "از آنجا که حقوق و داده ها تسلیم به طور موقت در اورژانس می تواند تبدیل به بسیار دشوار است به عقب بر گردیم."

در سال گذشته هر دو ترکه یا چوب کوتاه و Cantwell معرفی حریم خصوصی لوایح که به مصرف کنندگان آمریکایی از حریم خصوصی حمایت های شبیه به اتحادیه اروپا GDPR.

ایالات متحده درایو را به استفاده بیشتر از تلفن همراه اطلاعات محل برای مهار این ویروس ریشه در بخشی از تلاش های مشابه در چین, کره جنوبی, سنگاپور, اسرائیل و جاهای دیگر.

لطفا دنبال NewsGram در توییتر برای دریافت به روز رسانی در آخرین اخبار

در چین دولت جمع آوری شده در محل تلفن همراه داده ها در میلیون ها نفر از ساکنان با هدف شناسایی افراد در معرض تماس با یک فرد آلوده به ویروس. با استفاده از افراد آلوده محل سوابق دولت پس از آن شناسایی شده و تست شده و در صورت لزوم قرنطینه مردم است.

این یکی از روش های مختلفی چین استفاده می شود به این ویروس شیوع بیماری تحت کنترل است.

"این نوع از ردیابی است بخشی از آنچه در چین انجام شده است در آن به ظاهر موفق تلاش برای سرکوب ویروس است که بانک فدرال درخواست تجدید نظر از جمله ردیابی" آیتالله سیستانی گفت: در یک کاغذ سفید در هفته گذشته منتشر شد.

در این مقاله ACLU برجسته مشکلات متعددی با این روش.

برای یک تلفن سایت اطلاعات مکانی و داده های GPS دقیق نیست به اندازه کافی به دقت اشاره کردن که آیا دو نفر به تازگی در "تماس نزدیک" با هر یک از دیگر.

به عنوان چینی کشف تلفن همراه, سایت اطلاعات محل "تولید بیش از حد بسیاری از مثبت کاذب" گفت: جی استنلی ارشد تحلیلگر سیاست با ACLU.

داده های GPS "است که احتمالا به اندازه کافی خوب به شما بگویم که شما در نزدیکی یک مسجد یا یک کلینیک سقط جنین ... اما به اندازه کافی خوب نیست به شکل که شما نزدیک به اندازه کافی به طور بالقوه می تواند در معرض COVID" استنلی گفت.

مشکلات دیگر: کامپیوتر و الگوریتم ها همیشه قابل اعتماد نیست و محل تلفن همراه داده های پراکنده میان "کل اکوسیستم از حریم خصوصی-حمله به شرکت" استنلی گفت.

در کره جنوبی مقامات در زمان یک رویکرد متفاوت به استقرار داده های بزرگ.

آنها با استفاده از یک فرد آلوده به تلفن همراه داده های مکان برای جابجایی خود و یا مراحل و پس از آن منتشر شده خود را "ناشناس" یا مکانی ناشناس تاریخ از طریق برنامه های تلفن و وب سایت. ساکنان که آموخته شده از طریق برنامه های آنها ممکن است در معرض ویروس به سرعت تست شده است.

coronavirus
لی Nak-yon کره جنوبی نخست وزیر و حاکم از حزب دموکرات نامزد برای مجلس می پوشد یک ماسک برای جلوگیری از ابتلا به بیماری کروناویروس (COVID-19 به عنوان او به شمار برای عکاسی از خود با حامی در یک کمپین تجمع در سئول, کره جنوبی. فردا

اما در حالی که موثر در مهار شیوع کره جنوبی مقامات "در حال انجام یک کار خوب anonymizing اطلاعات" آیتالله سیستانی گفت.

"یک هشدار به اطلاع عمومی برای مثال از یک "43 ساله ساکن Nowon منطقه' بود که در کار خود را در Mapo منطقه حضور آزار و اذیت جنسی کلاس" در این گزارش است.

در آمریکا مقامات دوری چنین نفوذی تکنیک های. آنها را تا حد زیادی متکی به کل محل تلفن همراه داده ها برای نظارت بر روند و جنبش مردم در داخل و خارج از نقاط داغ.

کارشناسان می گویند چنین مجموع داده های مکان معمولا نمی در حال حاضر نگرانی های حریم خصوصی را به عنوان آنها شامل اطلاعات در مورد گروه های زیادی از مردم به جای فرد محل تاریخ.

در عین حال تماس با ردیابی توسط افراد و مقامات بهداشتی است به احتمال زیاد به رشد در استفاده از یک بار COVID-19 عفونت منحنی مسطح و ویروس بیشتر می شود از لحاظ جغرافیایی ترجمه شده است.

لطفا دنبال NewsGram در Instagram به روز رسانی در آخرین اخبار

تماس با ردیابی برنامه های کاربردی استفاده ترکیبی از گزارش خود از وضعیت سلامت و محل سکونت تاریخچه و اجازه می دهد تا به کاربران برای جلوگیری از قرار گرفتن در معرض ویروس.

اپل و گوگل روز جمعه اعلام کرد قصد دارد به منظور توسعه مشترک تماس ردیابی نرم افزار با استفاده از تکنولوژی بلوتوث. این برنامه اجازه می دهد تا به کاربران برای گزارش مثبت خود را تشخیص و برای دریافت هشدار زمانی که آنها در تماس نزدیک با فرد آلوده.

رایان Calo, یک استاد حقوق در دانشگاه واشنگتن هشدار داده است که تماس با دیجیتال ردیابی از نوع مورد استفاده در سنگاپور کره جنوبی و اسرائیل دارای پتانسیل قابل توجهی برای "عواقب ناخواسته سوء استفاده و تجاوز بر حریم خصوصی و آزادی های مدنی."

همچنین به عنوان خوانده شده - راه های مبارزه با COVID-19 اطلاعات غلط

به حدی که تماس با ردیابی تلاش موثر بوده است در این کشورها ،

"آنها نشده اند داوطلبانه خود گزارش و یا درگیر خود به کمک" Calo گفت: در نوشته شهادت به کمیته بازرگانی مجلس سنا. "نه مقامات دولتی مجبور پذیرش و اعزام محققان به مصاحبه و در صورت لزوم به زور قرنطینه در معرض افراد است. من آن را به عنوان یک سوال باز که آیا آمریکایی ها خواهد بود و راحت با این سطح از دولت مخارج و مداخله است."

(VOA)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن