جدید Google Play با تصویب قابلیت اتصال کاربر به نرم افزار, بازی, بدون تبلیغات

Gthe game creators ltd toolbar تا به معرفی ویژگی های جدید در آن بازی پاس که کاربران متصل به صدها برنامه و بازی

توسط ABDOOSNEWS در 25 تیر 1399

Gthe game creators ltd toolbar تا به معرفی ویژگی های جدید در آن بازی پاس که کاربران متصل به صدها برنامه و بازی بدون تبلیغات و در برنامه خریدهای.

در طول چند ماه گذشته گوگل, بازی عبور اضافه شده است بیش از 150 عناوین جدید – از بازی های مسابقه ای برای طراحی نرم افزار – به بازی با تصویب فروشگاه.

مشترکان هم اکنون می توانید لذت بردن از کلاسیک مانند سونیک خارپشت استرس-بین برنده مانند گلف قله و گسترده فهرستی از برنده جایزه هند مانند Teslagrad, Forgotton آن و سالی را بدون تبلیغات و یا در برنامه خریدهای این شرکت اعلام کرد در روز سه شنبه.

دنبال NewsGram در توییتر به ماندن بگیرید به روز در مورد اخبار جهان.

"ما همچنین اضافه شده از عناوین کارگاه آموزشی کنجد Learny زمین و بسیاری دیگر به انتخاب ما از بچه پسند نرم افزار و بازی" گفت: Google.

یک سری از عناوین جدید را برتر در بازی با تصویب این سال است.

Google introduces new games, titles for Play Pass users
نیز وجود دارد یک اشتراک جدید گزینه برای بازی عبور در دسترس است در $29.99 در هر سال در ایالات متحده است. Wikimedia Commons

یکی می تواند شروع تازه منتشر شد "این تقریبا از بین رفته اند' از Playdigious و نگاه کردن برای 'باغ و پادشاهی راش' و جدید مانند "روشن پنجه' از سرکش و 'خط وزن' از برچسب های آینده بعد از این سال.

همچنین بخوانید: حدود 80 درصد بر اساس صفحه اصلی Beedi کارگران زندگی در مناطق روستایی: مطالعه

نیز وجود دارد یک اشتراک جدید گزینه برای بازی عبور در دسترس است در $29.99 در هر سال در ایالات متحده است. بازی عبور در حال حاضر آمدن به دستگاه های آندروید در استرالیا, کانادا, فرانسه, آلمان, ایرلند, ایتالیا, نیوزلند, اسپانیا و انگلستان در این هفته.

"مثل همیشه شما می توانید شروع به خود را با یک ماه آزمایشی به سادگی با باز کردن برنامه فروشگاه بازی, بهره برداری منو در بالا سمت راست و به دنبال بازی عبور" گفت: Google. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب