جدید گوگل از ویژگی های برای کمک به سرخپوستان پیدا Covid-19 مرکز آزمون

Gthe game creators ltd toolbar روز جمعه اعلام کرد راه اندازی یک ویژگی جدید در گوگل, دستیار, و نقشه برای کاربرا

توسط ABDOOSNEWS در 24 خرداد 1399

Gthe game creators ltd toolbar روز جمعه اعلام کرد راه اندازی یک ویژگی جدید در گوگل, دستیار, و نقشه برای کاربران در هند برای کمک به آنها در پیدا کردن اطلاعات در Covid-19 تست مراکز در نزدیکی آنها طبق روزانه اخبار تکنولوژی.

غول جستجو در همکاری با شورای تحقیقات پزشکی هند (ICMR) و MyGov به ارائه اطلاعات در مجاز آزمایشگاه تست.

دنبال NewsGram در Facebook به ماندن بگیرید به روز شد.

این ویژگی در حال حاضر در دسترس در زبان انگلیسی و هشت هندی زبان از جمله هندی تلوگو مالایالام کانادا Bengali Gujarati و مراتی.

به گفته این شرکت کاربران در حال حاضر می بینیم جدید "تست" تب در صفحه نتیجه جستجو ارائه یک لیست از نزدیک تست آزمایشگاه همراه با کلید اطلاعات و راهنمایی های مورد نیاز قبل از استفاده از خدمات خود را.

بر روی نقشه های گوگل که کاربران جستجو برای کلمات کلیدی مانند "covid تست" یا "coronavirus تست" آنها را ببینید یک لیست از نزدیک تست آزمایشگاه با لینک جستجو در گوگل برای دولت موظف باشند.

Searching for keywords like "covid testing" or "coronavirus testing" on Google
جستجو برای کلمات کلیدی مانند "covid تست" یا "coronavirus تست" در گوگل را به شما نشان می دهد یک لیست از نزدیک تست آزمایشگاه. Wikimedia Commons

همچنین بخوانید: اوایل Covid تست ممکن است تولید "منفی کاذب" نتایج جستجو: محققان

گوگل گفت که جستجو دستیار و نقشه ها در حال حاضر از ویژگی های 700 تست در آزمایشگاه های سراسر 300 شهرستانها و همکاری با مقامات برای شناسایی و اضافه کردن بیشتر تست آزمایشگاه واقع در سراسر کشور است.

این شرکت تاکید می کند که این مهم است به دنبال دستورالعمل های توصیه شده که به کمک تست تعیین واجد شرایط بودن قبل از بازدید. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب