جدید دروازه دبیرستان استخدام شمالی OC کالن اوبراین به عنوان اولین سر مربی تیم فوتبال

آدم ریگان فورت مایرز اخبار-مطبوعاتمنتشر شده 6:50 PM EDT Jun 3, 2020جدید دروازه تیم ملی فوتبال دبیرستان است و د

توسط ABDOOSNEWS در 15 خرداد 1399

جدید دروازه تیم ملی فوتبال دبیرستان است و در عین حال برای اضافه کردن یک نام به فهرستی از آن و نه کمتر مجموعه ای از پا در عمل زمینه است. بدون در نظر گرفتن یکی می تواند برخی از عقاب فقط کمی سریع تر با استخدام از اولین سر مربی تیم فوتبال.

کالن اوبراین نسل سوم مربی فوتبال که موعظه اهمیت سرعت در این زمینه اعلام کرد جمعه او خواهد بود که به ساخت دروازه برنامه که زمینه برای اولین بار در پاییز در سطح اول. استخدام در انتظار تایید توسط Lee County هیئت مدیره مدرسه.

"این است که واقع شده است یک رویای من از آنجایی که من یک کودک بود" اوبراین گفت. "پدر بزرگ من یک مربی است. پدر من یک مربی و دایی من یک مربی است. من فقط خوشحال به دنبال در قدم به قدم از برخی از بزرگ مردان است."

پسر سابق تمپا رابینسون و تمپا داس مربی پت اوبراین و نوه سابق رابینسون و تمپا, Hillsborough, مربی, کیر اوبراین کالن صرف تقریبا هفت سال به عنوان دستیار مربی در Ida بیکر و شمالی فورت مایرز در حالی که همچنین در حال اجرا خود را میدانی و برنامه های.

او در کنار پدر و پدربزرگ او تحت مربی برایان Conn در بیکر, جایی که او مربی تعدادی از موقعیت های مختلف از جمله دفاعی پشت گیرنده های گسترده ای و quarterbacks. هنگامی که سابق بیکر دستیار دواین مک در زمان بیش در شمال اوبراین به دنبال به خدمت به عنوان co-حمله هماهنگ کننده که در آن قرمز شوالیه کاملا سازنده است.

شمال رفت 9-4 و به منطقه ای نهایی در سال 2018 به عنوان در حال اجرا پشت Shomari ماسون تحت الشعاع 2,200 همه منظوره متری در مسیر به اخبار مطبوعات توهین آمیز بازیکن سال افتخارات.

در سال 2019 تحت اوبراین شمالی را در حال اجرا بازی بود در میان بهترین در دولت در هر طبقه بندی عجله برای 3,326 متری در طول یک 7-4 فصل که در آن ساخته شده و دولت برگشتی.

دروازه را به بدن دانش آموز را صرف 2020-21 سال تحصیلی قابل حمل در کلاس های درس در لهیق ارشد بالا. عقاب خواهد شد و زمینه یک دانشجوی سال اول تیم فوتبال در پاییز.

بیشتر: واحه استخدام پونتا گوردا بومی جف عشق به فوتبال برنامه

بیشتر: خصوصی جنوب غربی فلوریدا دبیرستان تیم های ورزشی از سرگیری تمرینات پس از COVID-19 shutdown

اوبراین تعجب نیست که اولین بار او را سر کار مربیگری خواهد بود برای ساختن یک برنامه از زمین تا. عمویش شانون اوبراین بود داس' اولین مربی و پدرش دفاعی هماهنگ کننده در NAIA برنامه, ارائه, کالج, اولین تیم ملی فوتبال که در آن کالن بود کارفرمایی.

رشد "من فکر کردم که چگونه تمام برنامه عمل" اوبراین شوخی.

او به دنبال سرعت به تعریف برنامه های خود را. در انجام بارهای از تحقیقات در سرعت و چگونگی اثرات آن موفقیت در این زمینه اوبراین که نیز تا به حال کالج مربیگری نانامی به بازی در غرب کارولینای ارائه و جنوب غربی ایالت مینه سوتا دولت مشترک به پلینفیلد شمالی (بیمار است.) بالا سالن از شهرت و میدانی مربی تونی Holler مبنی بر سرعت بیش از استقامت.

"ایده این است که به نگه داشتن بچه ها سریع تازه و سالم" اوبراین گفت.

در حالی که اوبراین گفت: فلسفه مربیگری اش در حال اجرا توپ و بازی دفاع خوب نیست هر چیزی پیشگامانه او امیدوار است او را عقاب می تواند ایستادگی کردن از بقیه تیم ها در Lee County است.

"ما می خواهیم تیم را به طرح برای ما متفاوت است."

او در هالهای از ابهام در جزئیات. اما آنچه او نبود مبهم در مورد تمایل خود را برای بازیکنان خود را به بیش از فقط بازیکنان فوتبال.

"هدف ما این خواهد بود که به پیروزی در اولین بازی ما و رفتن از وجود دارد," او گفت:, "اما, مهمتر, ما می خواهیم به نوبه خود بازیکنان ما به بندگان خود جامعه است."



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن