جدید فلوریدا داده های کروناویروس و مسابقه: توسط سربازان ارتش در مرگ و میر افراد سیاه و سفید شروع یک روند ؟

ملانی Payne فورت مایرز اخبار-مطبوعاتمنتشر شده 5:03 PM EDT May 8, 2020فلوریدا در این هفته عضویت در حدود یک دوجی

توسط ABDOOSNEWS در 21 فروردین 1399

فلوریدا در این هفته عضویت در حدود یک دوجین متحده گزارش آمار از نژاد و قومیت و فقط به عنوان گزارش های ملی پدید آمده از مردم پیمانکاری و مرگ از COVID-19 در نرخ قابل توجهی بالاتر از مردم سفید.

عفونت و نرخ مرگ و میر برای سیاه پوستان سفید پوستان و اسپانیایی ها در خط با فلوریدا جمعیت تخمین زده شده برای این گروه با توجه به سه روز اول از وزارت بهداشت داده است. اما تعداد سیاه پوستان آلوده و کشته coronavirus در حال رشد در یک سرعت سریع تر.

موارد COVID-19 برای ساکنان فلوریدا افزایش 19.6 درصد و مرگ و میر افزایش 30.2 درصد از فلوریدا وزارت بهداشت را دوشنبه شب گزارش صبح روز چهارشنبه گزارش. گروه های دیگر دیدم را افزایش می دهد اما نه به عنوان شیب دار. موارد برای ساکنان سفید رز 15.5% و مرگ و میر افزایش 21.4 درصد. اسپانیایی ها از همه نژادها دیدم 17.3 درصد افزایش در موارد و 7.7 درصد افزایش در مرگ و میر.

بیشتر: سیاه مردم در حال مرگ از coronavirus در نرخ بسیار بالاتر و در شهرستانها در سراسر ایالات متحده آمریکا

صبح روز چهارشنبه دولت گزارش 15,003 موارد در میان ساکنان فلوریدا با 1,956 بستری شدن در بیمارستان و 309 مرگ و میر. به طور کلی مرگ و میر را افزایش 21.6% از دوشنبه شب.

چون فلوریدا فقط شروع به انتشار این اطلاعات آن را دشوار است به ارزیابی اگر پوستان هستند به طور نامتناسبی تحت تاثیر قرار و یا اگر این ویروس برای اولین بار متمرکز در جمعیت سفید است و در حال حاضر در حال گسترش به جامعه سیاه و سفید.

بیشتر: چگونه coronavirus آلوده فلوریدا? مسافران بازدید 46 متحده 75 مقصد خارجی قبل از تشخیص

اما با فلوریدا می رود به اوج بعد از کشورهای دیگر کارشناسان می گویند که دولت یک فرصت برای جلوگیری از آنچه اتفاق می افتد در مکان هایی مانند لوئیزیانا میلواکی و شیکاگو که در آن مردم سیاه و سفید نشان دادن 70 درصد از coronavirus مرگ و میر به مراتب بالاتر از خود را نسبت جمعیت.

فشار رو به افزایش است در مقامات بهداشت فدرال که هنوز به انتشار اطلاعات ملی در مسابقه و coronavirus موارد است. اما در کاخ سفید در جلسه مطبوعاتی رییس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: ملی اطلاعات باید در دسترس در هفته بعد.

مغلوب ساختن پیشی جستن و Anthony Fauci, مدیر موسسه ملی آلرژی و بیماری های عفونی گفت: در کاخ سفید در جلسه روز شنبه که آمریکایی های آفریقایی تبار هستند که ضربه سخت coronavirus نمایندگی "فوق العاده چالش" برای ملت با توجه به رئیس جمهور.

مستعد شرایط "است که منجر به یک نتیجه بد با کروناویروس و ... متاسفانه بسیار شایع در جمعیت آمریکایی آفریقایی تبار," Fauci گفت. "بنابراین ما بسیار نگران است. این بسیار غم انگیز است. آن چیز ما می توانیم در مورد آن انجام دهید در حال حاضر به جز به سعی کنید و آنها را به بهترین شکل ممکن مراقبت برای جلوگیری از این عوارض است."

بیشتر: سلامت مسائل برای سیاه پوستان, لاتین تبار و آمریکایی های بومی ممکن است باعث coronavirus به ستمگري جوامع

بیشتر: جستجو نقشه: Coronavirus نرخ مرگ و میر و موارد برای هر شهرستان ما

فلوریدا شروع به انتشار اطلاعات

فلوریدا وزارت بهداشت شروع به انتشار نژادی اطلاعات در شنبه اما تنها شش شهرستانهای استان است. آن را منتشر کرد اولین ایالتی داده در روز دوشنبه و دوباره پنج شنبه شب و یکشنبه صبح.

از صبح روز چهارشنبه از 15,003 ساکنان فلوریدا که تست مثبت برای COVID-19 47 درصد شد, سفید, 12 درصد و 2 درصد اسپانیایی از هر مسابقه. اما 41 درصد از موارد تا به حال هیچ نژاد یا قومیت ثبت شده در این گزارش و اسپانیایی ها بودند شمارش درصد از سیاه پوستان و سفید پوستان در نتیجه مجموع بزرگتر از 100%.

بستری شدن در بیمارستان بودند 61 درصد سفید پوستان 20% برای سیاه پوستان و 25% برای اسپانیایی ها از هر نژاد بدون تغییر از سه شنبه شب.

مردم سیاه و سفید اختصاص 18 درصد از مرگ و میر نسبت به COVID-19 و سفیده 68%. اسپانیایی ها از همه نژادها به خود اختصاص 14 درصد از مرگ و میر و 14 درصد از مرگ و میر مردم ناشناخته هویت نژادی یا اعضای دیگر گروه نژادی مانند آمریکا یا آسیا.

شهرستان بالغ نژادی و قومی آرایش از coronavirus قربانیان گزارش شده تنها شش شهرستان و تعداد مرگ و میر کم بود. تنها پالم بیچ و Broward شهرستان تا به حال بیش از 50 کشته و سه شنبه شب. ردیابی هر روند در شهرستان سطح دشوار خواهد بود تا زمانی که اطلاعات بیشتر در مورد این نژاد و قومیت از COVID-19 قربانیان در دسترس هستند.

داده ها در این مسابقه از موارد فردی خواهد کمک تجزیه و تحلیل داده اما هیچ کدام ارائه شد در این گزارش. دولت نوشت: در یک ایمیل سهشنبه توضیح است که به منظور محافظت از حریم خصوصی بیمار.

سیاه و سفید و کم درآمد فلوریدا در معرض خطر

کارشناسان ادعا می کنند که به عنوان ویروس-مرگ و میر ناشی از افزایش نامتناسب مرگ و میر در میان سیاه و سفید و کم درآمد فلوریدا ظهور خواهد کرد مگر اینکه فلوریدا حرکت به تغییرات شدید به نظارت و قرار گرفتن در معرض.

دکتر Rueben وارن مدیر اجرایی مرکز ملی اخلاق در پژوهش و بهداشت و درمان در تاسکیگی در دانشگاه آلاباما در توصیف این اثر بیماری همه گیر در افراد سیاه و سفید به عنوان "لایه دیگر در مجموعهای از سلامت و نابرابری. این بیماری دیگری است که بدتر از یک بیماری است که در حال حاضر وجود دارد."

مردم سیاه و سفید در حال حاضر رنج می برند از بسیاری از بیماری ها است که ویروس کشنده تر مانند دیابت و آسم و چاقی وارن گفت.

ملی آمریکایی های آفریقایی تبار بودند 60 درصد بیشتر احتمال دارد مبتلا به دیابت و دو بار به عنوان به احتمال زیاد به عنوان غیر سفید اسپانیایی به مرگ از آن با توجه به فدرال وزارت بهداشت و خدمات انسانی از اقلیت های بهداشتی.

همچنین بسیاری از مردم سیاه و سفید شغل می تواند آنها را بیشتر به احتمال زیاد در معرض این بیماری وارن گفت.

بیشتر: Coronavirus اخراج نامتناسب صدمه زدن سیاه پوست و لاتین کارگران: 'آن را تقریبا مانند روز قیامت در حال آمدن است'

بسیاری از آمریکایی های آفریقایی تبار باید عمیق بی اعتمادی نسبت به حرفه پزشکی دولت و مقامات بهداشت عمومی وارن گفت: آنها را با احتیاط از رسولان و اطلاعات است.

"ما دریافت قرار گرفتن در معرض بیشتر و کمتر دسترسی به مراقبت های بهداشتی. این دو whammy اگر شما خواهد شد," او گفت:.

مقامات بهداشت عمومی باید پیش بینی کرد اختلاف گفت: دکتر کامارا جونز یک خانواده پزشک اپیدمیولوژی و کمکی استادیار در Morehouse دانشکده پزشکی در آتلانتا. آنها می دانستند که این بیماری کشنده تر بود اگر وجود دارد شرایط بهداشتی اساسی و مقامات بهداشت عمومی می دانستند که یک درصد بالاتر از مردم به حال کسانی که بیماری او گفت:.

بیشتر: 5 نقشه نشان می دهد که چگونه کشورهای متفاوت در حفاظت از آمریکایی ها در برابر coronavirus

تفاوت در نرخ بیماری نیست که زیست شناسی, او گفت:, آن را به دلیل شرایطی که در آن مردم زندگی می کنند.

"هیچ چیز وجود دارد بیولوژیکی مختلف بین به اصطلاح مسابقه" جونز گفت: صحبت از بوستون که در آن او در یک کمک هزینه تحصیلی در دانشگاه هاروارد. "ما می دانیم که ما باید نقشه برداری از ژنوم انسان است و هیچ نژادی زیرگونه."

شرایط مانند چاقی و دیابت و بیماری های ریوی هستند و نه یک نتیجه از زیست شناسی جونز گفت. "علت زمینه ای است که نژاد پرستی است که الگو و ساختار ما در مواجهه و خطر است."

نژادپرستی منجر به سیاه و سفید زندگی مردم و تحت شرایط است که مضر به سلامت, او گفت:.

مشاغل کارگران را بیشتر آسیب پذیر

چیزی مقامات بهداشت عمومی ممکن است نه پیش بینی کرده اند جونز اضافه شده بود چقدر مشاغل و افراد کم درآمد نگه دارید خود را افزایش دهد قرار گرفتن در معرض ویروس و کسانی که شغل به عنوان ضروری در نتیجه نیاز مردم برای ادامه کار در این بیماری همه گیر.

سیاه مردم بیش از نمایندگی در مشاغل مانند مواد غذایی کارمندان, تحویل, مردم, خانه, بهداشت, مشاوران حمل و نقل عمومی کارگران, کارگران بهداشت و نگهداری کارگران در بیمارستان ها و خانه های سالمندان, او گفت:. و بسیاری از در حال انجام کار بدون تجهیزات حفاظت فردی مانند ماسک و دستکش.

بسیاری از سیاه و سفید و کم درآمد مردم نگه شغل است که اجازه نمی دهد کار از خانه و یا پیشنهاد پرداخت مرخصی استعلاجی جونز گفت. و آن را دشوار است برای کسی که با منابع محدود به پناهگاه در محل و یا سهام در یک ماه ارزش مواد غذایی و لوازم.

چون فلوریدا است که انتظار نمی رود به اوج تا پس از دیگری سخت-آمار مناطق جونز گفت که فرصت برای فلوریدا برای جلوگیری از نامتناسب تعداد COVID-19 مرگ و میر در میان سیاه و سفید و افراد کم درآمد است.

مردم در پایین-دستمزد بالا ریسک شغل می تواند با توجه به تجهیزات حفاظتی, او گفت:. خانه سالمندان دستیاران صفحه اصلی مراقبت های بهداشتی کارگران تعمیر و نگهداری کارگران حمل و نقل عمومی رانندگان و مواد غذایی کارمندان که بسیاری از تماس می تواند آزمایش می شود قبل از تبدیل شدن علامتی, او گفت:.

وارن توافق کردند که تاکید بر علائم به جای قرار گرفتن در معرض بالقوه و خطر نتواند یک فرصت برای صرفه جویی در زندگی می کند.

اگر مقامات بهداشتی نگاهی به بحران گسترده تر وجود دارد فرصت بیشتری برای مداخله او گفت:.

"اگر شما به نظر نمی آید در سلامت باریک را در یک زمینه شما ممکن است یک فرصت برای محافظت از کسانی که در معرض خطر بیشتری," او گفت:.

سیاه نیازهای جامعه اطلاعاتی

وارن همچنین اعلام کرد که اطلاعات در مورد این بیماری نمی گرفتن به جمعیت و زمانی که آن را نشانی از آن نیست که از منابع قابل اعتماد.

"اگر شما به اطراف نگاه که رسولان بسیار کمی وجود دارد که آمریکایی های آفریقایی تبار," او گفت:. "شما سیاه و دانشمندان در اطراف که می تواند صحبت می کنید اما آنها قابل رویت نیست."

یکی دیگر از گروه مورد اعتماد است که می تواند با ارائه این اطلاعات است که جامعه مذهبی وارن گفت.

"سیاه و سفید ایمان رهبری نقش مهمی دارد و من آنها را نمی بینید, به نام, به, جدول," او گفت:. "مردم سیاه نامتناسب نشان داده شده در میان کسانی که با قوی مذهبی میل. این یک فرصت است که ممکن است نادیده گرفته شده است."



tinyurlis.gdv.gdclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب