کشف جدید برای بهبود کیفیت زندگی برای بیماران مبتلا به سرطان پروستات

Scientists کشف کرده اند یک رمان فرمول از سرطان پروستات مواد مخدر abiraterone استات که به طور چشمگیری می تواند

توسط ABDOOSNEWS در 2 تیر 1399

Scientists کشف کرده اند یک رمان فرمول از سرطان پروستات مواد مخدر abiraterone استات که به طور چشمگیری می تواند بهبود کیفیت زندگی برای افراد مبتلا به سرطان پروستات است.

قبل از آزمایش های بالینی توسط دانشگاه جنوب استرالیا نشان می دهد که فرمول جدید از مواد مخدر در حال حاضر به بازار عرضه شده به عنوان Zytiga – بهبود اثربخشی دارو توسط 40 درصد است.

توسعه یافته توسط پروفسور کلایو Prestidge را نانوساختار و مواد مخدر تحویل گروه تحقیقاتی در دانشگاه استرالیای جنوبی سرطان موسسه تحقیقات کشف دستیابی به موفقیت با استفاده از نفت و بر اساس فرمولاسیون دهان است که نه تنها قادر کوچکتر دوز از این دارو موثر باشد اما همچنین دارای پتانسیل به طور چشمگیری کاهش می دهد ممکن است عوارض جانبی مانند تورم مفاصل و اسهال.

دنبال NewsGram در توییتر به ماندن بگیرید به روز در مورد اخبار جهان.

با وجود Zytiga که منجر فرمول برای درمان سرطان پروستات منجر محقق Dr هیلی شولتز گفت: این فرمول جدید را در نهایت ارائه یک درمان بهتر برای بیماران مبتلا به سرطان پروستات است.

سرطان پروستات شایع ترین سرطان تشخیص داده و در مردان با یکی از شش در معرض خطر تشخیص قبل از سن 85. "بسیاری از داروهای ضعیف محلول در آب تا زمانی که آنها در حال مصرف آنها وارد روده اما حل نیست به این معنی که اثر درمانی آنها محدود است گفت:" دکتر شولتز.

Breakthrough discovery can transform prostate cancer treatment
سرطان پروستات شایع ترین سرطان تشخیص داده و در مردان با یکی از شش در معرض خطر تشخیص قبل از سن 85. Pixabay

"این مورد برای Zytiga. در اینجا تنها 10 درصد از دوز جذب شده است, دیگر ترک 90 درصد undissolved که در آن به سادگی عبور از بدن به عنوان زباله".

در بالای این بیماران مصرف Zytiga باید سریع برای دو ساعت قبل از مصرف مواد مخدر و یک ساعت پس از مصرف مواد مخدر برای رسیدن به قابل پیش بینی جذب می شود.

"و به عنوان شما می توانید تصور کنید که این می تواند زحمت ناخوشایند است. ما فرمول جدید تغییرات این. با استفاده از روغن به تقلید دارویی مواد غذایی, اثرات, ما قادر به به طور قابل توجهی افزایش مواد مخدر را solubilisation و جذب و آن را موثر تر و به مراتب کمتر تهاجمی برای درمان بیماران مبتلا به" توضیح داد شولتز در مقاله منتشر شده در مجله بین المللی داروسازی.

این فرمول جدید با استفاده از سطوح بسیار بالایی از abiraterone استات محلول در ظرف خاص نفت و محصور در درون متخلخل سیلیکا ریز به شکل پودر است که می توان به قرص و یا پر شده به کپسول.

همچنین بخوانید: بلوغ روانی مهم برای هر ورزشکار در طول همه گیر: Patil

اعمال انسان به درمان آن می تواند به کاهش دوز از 1000mg به 700mg هر روز بدون نیاز به روزه. استاد Prestidge گفت: اگر این تیم می تواند امن بودجه بالینی در انسان می تواند فقط دو سال دور.

"بر اساس دانش ما از این دارو, دارویی, غذایی, اثر, ما hypothesise جذب آن در انسان خواهد بود گسترده ای بهبود یافته با استفاده از این فن آوری". (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب