جدید COVID-19 تست سایت برای باز کردن در کیپ کرال

Kaitlin Greenockle فورت مایرز اخبار-مطبوعاتمنتشر شده 4:31 PM EDT Jun 26, 2020جدید COVID-19 تست سایت باز خواهد

توسط ABDOOSNEWS در 7 تیر 1399

جدید COVID-19 تست سایت باز خواهد شد و روز سه شنبه در کیپ کرال در چستر خیابان, مرکز منابع 4816 چستر سنت

شهر کیپ مرجان در همکاری با لی بهداشت افتتاح مجموعه نمونه سایت که در آن نازوفارنکس تست های گرد خواهد بود اداره کیپ کرال آتش نشانی و اورژانس پزشکی تکنسین ها و امدادگران با توجه به یک اسکودوی کیپ مرجان آتش نشانی و انتشار اخبار ،

نمونه خواهد شد و سپس پردازش شده توسط Lee سلامت.

"این است که به نوعی نقش آتش نشانی ، آتش نشانان پله تا در خدمت نیازهای جامعه ما و من سپاسگزار هستم و با افتخار از آنها برای این" آتش رئیس Ryan بره گفت.

جزئیات: Lee سلامت رئیس جمهور خواستار جهانی ماسک استفاده به عنوان COVID-19 بستری شدن در بیمارستان همچنان به صعود

جزئیات: کروناویروس در لی شهرستان: آنچه شما نیاز به دانستن در جمعه, ژوئن 26

سایت باز خواهد شد از 9 صبح تا 2 بعد از ظهر روز سه شنبه پنج شنبه ها و شنبه ها تنها با وقت قبلی. یک پزشک جهت مورد نیاز است و می تواند به دست آمده از طریق یک پزشک مراقبت های اولیه یک مرکز مراقبت های فوری و یا با مراجعه به لی پزشکی از راه دور در www.leetelehealth.org.

بازدید کنندگان به تست سایت همیشه باید باقی می ماند در اتومبیل های خود و پوشیدن ماسک از بین بردن آنها را تنها در حالی که آزمایشات تجویز می شود. قرار ملاقات ها و شناسایی و تایید خواهد شد قبل از تست انتشار متحده است.

کسانی که خودرو هنوز هم می توانید تست شده اما آنها باید با پوشیدن یک ماسک و در ادامه به طور مستقیم به چستر خیابان سایت که در آن آنها را بررسی کنید در داخل و خارج صبر کنید تا زمانی که آنها به نوبه خود.

نتایج این آزمون ارائه خواهد شد به پزشک دستور داد که آزمون و پزشک مسئول اطلاع رسانی فردی از نتایج.

مجموعه سایت می توان با تبدیل جنوبی در کندیا خیابان از کیپ مرجان پارک وی و سپس غرب بر روی لافایت خیابان که در آن صف تشکیل خواهد شد.

کیپ کرال افسران پلیس ارائه خواهد شد جهت و هدایت ترافیک.

"تست بسیار مهم است و ما می خواهیم آن را راحت تر برای ما ساکنان. این خواهد بود ارزشمند با همکاری لی سلامت" شهردار جو Coviello گفت.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن