نئو نازی ها به گروه های شبه نظامی نظافت, استخدام, نوجوانان مخفیانه: گزارش

Secret تلاش برای داماد و جذب نوجوانان توسط نئو نازی ها به گروه های شبه نظامی تاسیس توسط یک آمریکایی بوده است د

توسط ABDOOSNEWS در 2 تیر 1399

Secret تلاش برای داماد و جذب نوجوانان توسط نئو نازی ها به گروه های شبه نظامی تاسیس توسط یک آمریکایی بوده است در معرض توسط پنهانی ضبط گزارش روز دوشنبه گفت:.

آنها جذب اعضای ارشد پایه مصاحبه با متقاضیان جوان و بحث در مورد چگونه به radicalise آنها با توجه به گزارش بی بی سی.

دفتر تحقیقات فدرال (FBI) توصیف کرده است این گروه که به دنبال متحد کردن سفید supremacists در سراسر جهان و برانگیختن مسابقه جنگ.

دنبال NewsGram در Quora فضا برای دریافت پاسخ به تمام سوالات خود را.

رینالدو Nazzaro بنیانگذار پایه یک زن 47 ساله آمریکایی که در این گزارش مورد استفاده قرار به عنوان یک تحلیلگر برای اف بی آی و به عنوان یک پیمانکار پنتاگون.

در اوایل این سال سی نشان داد او کارگردانی این سازمان از مجلل تخت در سنت پترزبورگ ،

A Neo-Nazi militant group was found
می شود استخدام شد سوال در کتاب چه آنها را خوانده بود از جمله آدولف هیتلر "نبرد من". Wikimedia Commons

در طول مصاحبه صورت گرفت که از طریق کنفرانس تلفنی در یک برنامه رمزگذاری آینده نگر عضو خواسته شد با Nazzaro در مورد سابقه شخصی قومیت افراط گرایی سفر و تجربه با سلاح های, قبل از یک پانل از اعضای ارشد مطرح شده سوالات خود را دارند.

می شود استخدام شد سوال در کتاب چه آنها را خوانده بود از جمله آدولف هیتلر "نبرد من" و تشویق شدند به وسايلي با گروه سفید supremacist ایدئولوژی.

در طول تماس Nazzaro شنیده می شود که با استقبال اعضای دیگر گروه های افراطی. جوان متقاضیان که پنهان در پشت نام های مستعار و نمایش درجات مختلفی از آگاهی ایدئولوژیک توصیف خود افراط گرایی آنلاین, فیلم ها و تبلیغات.

زمانی که مصاحبه شوندگان در سمت چپ تماس سران مورد بحث و بررسی توانایی های بالقوه خود را قبل از تنظیم به دامپزشک آنها را در فرد در تاریخ بعد با توجه به بی بی سی.

همچنین بخوانید: Varija زندگی, راه اندازی, دوستان اعلام رقابت برای راه اندازی راه حل های برای افراد با ناتوانی

در ایالت جورجیا سه نفر از اعضای این پایگاه در حال حاضر رو به اتهام توطئه به اتهام توطئه برای قتل یک ضد فاشیستی ،

پایه آخرین زیرزمینی سازمان به ظهور از بین المللی نئو-نازی شبکه در اصل تولید شده توسط یک شرکت از بین رفته وب فروم به نام آهن مارس.

سازمان های دیگر شامل ممنوع, انگلیسی, گروه اقدام ملی و Sonnenkrieg بخش و همچنین به عنوان Atomwaffen بخش در ایالات متحده آمریکا است که برچیده با سراسر کشور FBI بررسی است. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب