منفی محیط در خانه می تواند منجر به افسردگی در میان کودکان

Children
یوگا می تواند مفید باشد در طول قرنطینه برای کودکان مبتلا به اوتیسم. Pixabay

کودکانی که مبتلا به اوتیسم دارند تجربیات حسی است که بسیار متفاوت از دیگران است. به عنوان کودکان با نیازهای ویژه آنها را به نوع پاسخ به شرایط قرار داده است که بدن خود را در پرواز و یا مسدود کردن حالت.

چه می کند این است که آن را انتقال جریان خون از دستگاه گوارش به عضلات اسکلتی. این فعالیت را مختل خود هضم باعث افزایش ضربان قلب و باعث تنفس کم عمق-که بزرگ عوامل اضطراب است.

Children autism
اوتیسم قرار می دهد بچه ها بدن را در مبارزه با, پرواز و یا مسدود کردن حالت. از این رو آنها باید نیازهای ویژه. Pixabay

در طول این دوره قرنطینه آن است که توصیه می شود برای آموزش آنها را در چند شیوه های یوگا. این کمک خواهد کرد که به افزایش احساس خود را از صلح; کاهش درد و اضطراب و پرخاشگری و هر وسواسی و یا خود-تخریب رفتار. یوگا همراه با ساخت آنها آرامتر است و همچنین موفق در تنظيم احساسات.

Brahmari پرانایاما

روش

نشستن در هر ژست راحت (مانند Sukhasan, Ardhapadmasan یا Padmasana)

راست خود را به عقب و چشمان خود را ببندید

محل کف دست خود را بر زانو خود را رو به بالا (در Prapthi مودرا)

محل شست خود را در تراگوس خارجی فلپ در خارج در گوش خود را.

محل انگشت خود را بر روی پیشانی خود را; انگشت وسط خود را روی داخلی Canthus و انگشت حلقه در گوشه ای از سوراخ بینی خود را

استنشاق و پر کردن ریه های خود را با هوا

شما به عنوان بازدم به آرامی یک صدای وز وز مانند است که از زنبور عسل به عنوان مثال “mmmmmmm�.”

نگه داشتن دهان خود را بسته و تمام وقت و احساس لرزش صدا انتشار در سراسر بدن خود را. مدت شما ممکن است شروع با تمرین این تکنیک تنفس برای مدت پنج دقیقه در روز و به تدریج آن را افزایش دهد ،

Yoga
Brahmari پرانایاما آرام بدن و rejuvenates ذهن است. Pixabay

مزایای

آرام ذهن و خارش بدن

افزایش حساسیت به طعم و رایحه

استرس و اضطراب

باعث می شود صدای دلنشین و دلپذیر و تقویت تارهای صوتی,

درمان گلو تشویش

تعادل فشار خون

بهبود غلظت

Udgeeth پرانایاما

روش

نشستن در هر ژست راحت (مانند Sukhasan, Ardhapadmasan یا Padmasana)

راست خود را به عقب و چشمان خود را ببندید

محل کف دست خود را بر زانو خود را رو به بالا (در Prapthi مودرا)

تنفس عمیق و پر کردن ریه های خود را با هوا

در حالی که بازدم صورت یک دایره با لب خود را و می گویند “Oooooooommm” برای زمانی که شما می توانید

احساس لرزش صدا انتشار در سراسر بدن خود را مدت شما ممکن است شروع با تمرین این تکنیک تنفس برای مدت پنج دقیقه در روز و به تدریج آن را افزایش دهد ،

Children yoga
Udgeeth پرانایاما تسکین تنش و خشم و اضطراب است. Pixabay

مزایای

آرام کردن ذهن به ارمغان می آورد ثبات و کاهش استرس

آن را تسکین تنش و خشم و اضطراب

موثر برای درمان فشار خون بالا

تصحیح اختلالات خواب مانند بی خوابی)

بهبود حافظه

Surya Namaskar یا خورشید تهنیت می توان آموخت به کودک خود را و آن را ایده آل است اگر تمرین در صبح زود. این Surya Namaskar شامل تعداد 8 asanas بافته شده را به ترتیب از 12 مرحله برای هر یک از سمت راست و چپ است. انرژی خورشید را نشان داده است نمادین از طریق سمت راست بنابراین شما باید شروع با پای راست ، یک چرخه کامل ساخته شده است از 24 فقره است.

ادامه مطلب: مستند Diaries: راهنمایی برای نگه داشتن خود را دوستیابی مجازی زندگی رفتن

وجود دارد بسیاری از مزایای Surya Namaskar; آن را تقویت عضلات و مفاصل, تعادل سیستم عصبی را بهبود می بخشد هضم ترویج تعادل بین هر دو طرف از بدن کمک می کند تا مبارزه با بی خوابی و بسیاری دیگر.

این حالت یا asanas همراه با تمرینات تنفسی موثر تکنیک های تمدد اعصاب. یوگا فراهم می کند ابزار برای خود تنظیم است که می تواند مفید برای کودکان مبتلا به اوتیسم. یوگا کمک می کند تا به منظور کاهش تحریک پذیری اجتماعی, خروج, بی حالی و یا بیش فعالی و noncompliance در کودکان مبتلا به اختلالات طیف اوتیسم (ASDs). قرنطینه و یا در غیر این صورت شیوه های نشان داده شده است برای بهینه سازی تحصیلی و یا تعامل خلاق و بهبود توانایی های یادگیری. (IANS)

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de