Neel Nakshatra Das ، JEE Mains Topper ، در Assam دستگیر شده ، پروکسی مورد استفاده برای آزمون

[ad_1] متهم روز پنجشنبه در دادگاه محلی تولید می شود (نماینده)گواهتی: پلیس گواهتی گفت ، رئیس آزمون ورودی مشترک

توسط ABDOOSNEWS در 8 آبان 1399
[ad_1]

متهم روز پنجشنبه در دادگاه محلی تولید می شود (نماینده)

گواهتی:

پلیس گواهتی گفت ، رئیس آزمون ورودی مشترک (Mains) در آسام ، پدرش و سه نفر دیگر به اتهام استفاده از پروکسی برای نوشتن آزمون برتر مهندسی کشور دستگیر شده اند. متهم در امتحان 99.8 درصد امتیاز کسب کرده است ، که پایه ای برای پذیرش در کالج های برتر مهندسی هند ، از جمله IIT های معتبر است.

پلیس گواته گفت که این نامزد ، نیل ناکاتاترا داس ، پدرش ، دکتر جیوتیرموی داس ، و سه کارمند یک مرکز آزمایش - هامندرا نات سارما ، پرنجال کالیتا و هیرولال پاتاک - دستگیر شده اند.

آنها روز پنجشنبه در دادگاه محلی تولید می شوند.

"یک FIR (اولین گزارش اطلاعات) در پلیس آزارا در آسام ثبت شده است که گفته می شود به دلیل استفاده از پروکسی برای حضور در امتحان به نمایندگی از وی ، در سایت Assam برترین آزمون ورودی مشترک (JEE) در آسام ثبت شده است. ما پرونده را بررسی کردیم و کشف کرده اند که یک پروکسی توسط کاندیدا با کمک آژانس دیگری که به عنوان یک واسطه عمل می کند ، استفاده شده است. "

"کارکنان مرکز آزمایش در گواته نیز درگیر هستند. ما در حال جستجوی افراد بیشتری هستیم (که در این جنایت نقش دارند). این ممکن است یک مورد نباشد اما ممکن است بخشی از کلاهبرداری بزرگتری باشد ... با نگاه کردن به همه جوانب "

شکایت پلیس در این زمینه پس از ضبط مکالمه تلفنی و گفتگوی واتس اپ - که در آن متهم گفته می شود در مورد استفاده از روش های غیرمنصفانه برای بالا بردن امتحان صحبت کرده است - توسط شخصی به نام میترادف شارما در شبکه های اجتماعی مطرح شد.

پلیس گفته است که عامل تقویت کننده به خیانت JEE کمک کرده است. پلیس گفت ، متهم در روز امتحان فقط برای پر كردن نام خود و درج شماره در صفحه پاسخ به داخل مرکز آزمون رفت.

پلیس گفت که مرکز معاینه پلمپ شده و مدیریت احضار شده است.

پلیس آسام به آژانس ملی آزمایش (NTA) در مورد این حادثه اطلاع داده است.


[ad_2]
Source link
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن