NBA, دیزنی, بحث در مورد از سرگیری فصل در اواخر ماه ژوئیه در فلوریدا پیچیده به عنوان بخشی از سایت تک برنامه

جف Zillgitt ایالات متحده آمریکا امروزمنتشر شده 1:46 PM EDT مه 23 سال 2020NBA قصد دارد خود را از سر نجومی گرفته

توسط ABDOOSNEWS در 4 خرداد 1399

NBA قصد دارد خود را از سر نجومی گرفته اند بیشتر در بتن شکل.

لیگ وارد "اکتشافی گفتگو با شرکت والت دیزنی در مورد راه اندازی مجدد 2019-20 NBA فصل در اواخر ماه ژوئیه در دیزنی ESPN جهان گسترده ای از مجموعه ورزشی در فلوریدا به عنوان یک سایت برای NBA پردیس برای بازی ها, شیوه ها و مسکن" NBA سخنگوی مایک باس گفت: در بیانیه ای در روز شنبه.

"اولویت ما همچنان به سلامت و ایمنی از همه درگیر و ما در حال کار با کارشناسان بهداشت عمومی و مقامات دولتی در جامع مجموعه ای از دستورالعمل ها را به اطمینان حاصل شود که مناسب پروتکل های پزشکی و حمایت در محل هستند."

NBA که به حالت تعلیق در آن فصل که یوتا جاز مرکز رودی Gobert آزمایش مثبت برای کوروناویروس (COVID-19) تا به بررسی این ایده با استفاده از یک سایت به ادامه بازی و لاس وگاس و هوستون شد و سایت های دیگر در نظر گرفته شود.

اما اگر NBA ری استارت دیزنی پیچیده باعث می شود احساس برای انواع دلایل شروع با NBA رابطه با دیزنی که صاحب ABC و ESPN دو از لیگ اصلی تلویزیون همکاران.

جهان گسترده ای از مجموعه ورزشی واقع فقط در جنوب غربی اورلاندو دارای امکانات متعدد است که می تواند میزبان بازی ها, شیوه ها و مسکن. HP زمینه خانه است که خانه را به کالج بسکتبال مسابقات شامل عرصه به سبک دادگاه راه اندازی و کوچکتر ، عرصه و ویزای مرکز نیز راه اندازی برای بازی ها و شیوه های متعدد وجود دارد تسهیلات مسکن در چند دیزنی مجتمع در این منطقه است.

کل دیزنی در مجتمع مرکزی فلوریدا سابقه نارنجی و شهرستان اوسکلوا که در آن COVID-19 موارد پایدار در مقایسه با سایر نقاط کشور است. ممکن است شده اند وجود دارد 300 جدید COVID-19 آزمون مثبت در اورنج کانتی رفتن از 1400 به 1,700 با توجه به دانشگاه جانز هاپکینز Coronavirus مرکز منابع. در Osceola County, مثبت COVID-19 مورد افزایش یافته است از 486 به 644 است.

مقایسه کنید که به Clark County Nevada که در آن لاس وگاس واقع شده است: COVID-19 تست مثبت را افزایش داده اند به 5,800 از 4,100 در مه – نزدیک به چهار بار به عنوان بسیاری از موارد به عنوان دو شهرستان فلوریدا ترکیب شده است.

کمیسر NBA آدم نقره همچنین دارای یک رابطه قوی با دیزنی اجرایی رئیس Bob Iger آنها نقره است مشورت در مورد مسائل قبل از coronavirus بیماری همه گیر. Iger نیز صحبت به NBA صاحبان در مارس کنفرانس تماس بگیرید.

نیز وجود دارد یک اپتیک زاویه: راه اندازی مجدد در خانواده دوستانه دیزنی است خوش طعم تر ظاهر از لاس وگاس "آنچه در وگاس اتفاق می افتد باقی می ماند در وگاس" نگرش است.

NBA است که هنوز کاوش چگونه یک راه اندازی مجدد خواهد نگاه از نظر رقابت. چندین گزینه های روی میز از جمله تلاش برای پایان فصل به طور منظم یک بخش از فصل به طور منظم پریدن حق برگشتی و یا یک بازی در سبک قالب برای postseason.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن