ملی خواندن بعد: هند یکی از نویسندگان باید به عنوان خوانده شده

توسط Alishaبا خستگی در اوج خود این قرنطینه در اینجا برخی از توصیه های کتاب از نویسندگان شما باید از دست ندهید.

توسط ABDOOSNEWS در 30 خرداد 1399

توسط Alisha

با خستگی در اوج خود این قرنطینه در اینجا برخی از توصیه های کتاب از نویسندگان شما باید از دست ندهید. تحسین منتقدان این هندی نویسندگان کمتر از وزوز از هر جای دیگر در جهان است. ما گرد تا پنج تا سفر خود را آغاز شده است.

رسکین باند

چشم آبی تنها فاکس است که هنوز هم یک مورد علاقه در میان بسیاری از کودکان است. او در بافت روایت خود را با فضل و طنز. برخی از آثار او مانند "یک کتاب در زندگی ساده' ممکن است ترک فلسفی بسیاری از خوانندگان در هیبت. این نویسنده هندی هرگز نمی تواند شکست را به شما احساس می کنید در آرامش با نوشته های خود را. او اهدا شد Padma شری در سال 1999 و Padma بوشان در سال 2014.

توصیه کتاب: اتاق بر روی پشت بام درختان هنوز رشد در Dehra

همچون آرونداتی روی

شناخته شده برای خود را قوی سیاسی موضع این نویسنده هندی برنده قلب بسیاری از خود داستان. او داستانی کتاب شعر مانند و اغلب رد هنجارهای اجتماعی و تابوهای و unroots تعصبات حاکم در جامعه است. اولین کتاب او برنده او مرد بوکر جایزه برای داستان در سال 1987 و در آنجا بود هیچ چیز به نگاه پشت او فقط در ادامه به ادعای ارتفاعات یا با او سیاسی حمایت یا او را کتاب های داستانی.

Indian Authors to read
هندی نویسندگان به خواندن این قرنطینه. Pixabay

کتاب توصیه می شود: خدای چیزهای کوچک وزارت بیشترین شادی

ما را دنبال کنید Facebook page for more چنین به روز رسانی.

Amish

Amish Tripathi را بزرگتر از زندگی داستان سرایی با اساطیری نماد کشیده شده توجه نسبت به این نویسنده هندی. به عنوان توضیح داده شده در هند تالکین توسط BBC Amish ساخته شده است که نام بین المللی توسط نبوغ خود را کار می کنند. این سریعترین فروش در هند نویسنده منصوب شده است به عنوان یک دیپلمات و در حال حاضر نیز نقش مدیر نهرو در مرکز لندن.

توصیه می شود کتاب: شیوا سه گانه

همچنین به عنوان خوانده شده 92% سرخپوستان بستگی موسیقی در طول مرحله سخت: بررسی

Amitav Ghosh

این نویسنده هندی است که شناخته شده برای خود داستان پیچیده توطئه و روایت ، او inquests در مورد ملی هند و هویت شخصی خود را از طریق رمان ، برنده بسیاری از جوایز خود را به کار ترجمه شده به بیش از 30 زبان او نیز در داوران از لوکارنو و فیلم ونیز جشنواره است.

توصیه کتاب: دایره از دلایل این کاخ شیشه ای

سلمان رشدی

شما احتمالا در حال حاضر شنیده می شود این نویسنده هندی دستکاری بین هند و انگلیس سلمان رشدی یکی از مهمترین و تحسین نویسندگان زمان ما است. دوم رمان برنده جایزه بوکر در سال 1981 و پس از آن برنده بهترین کتاب از همه زمان ها در دو نوبت جداگانه. او یک استاد در رئالیسم جادویی و طنز.

توصیه می شود کتاب: آیات شیطانی نیمه شب کودکان



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب