ناسا توسعه 61 دقیقه تصویری از خورشید نشان 10-سال گذشت زمان

منn خیره کننده ساعته ویدئو NASAs خورشید-اشاره نیمه مستقل فضاپیما که رصدخانه دینامیک خورشیدی قرار داده شده است

توسط ABDOOSNEWS در 9 تیر 1399

منn خیره کننده ساعته ویدئو NASAs خورشید-اشاره نیمه مستقل فضاپیما که رصدخانه دینامیک خورشیدی قرار داده شده است با هم مرور زمان از آن 10 سال از رعایت خورشید است.

بیش از 10 سال گذشته فضاپیمای جمع آوری شده 425 میلیون تصاویر با وضوح بالا از خورشید گردآوری 20 میلیون گیگابایت اطلاعات ناسا گفت.

این 10 سال به مرور زمان ویترین عکس های گرفته شده در طول موج 17.1 نانومتر است که شدید اشعه ماورای بنفش با طول موج نشان می دهد که خورشید را در خارجی ترین لایه اتمسفر — تاج. تدوین یک عکس در هر ساعت فیلم متراکم از یک دهه از خورشید به 61 دقیقه است.

دنبال NewsGram در توییتر به ماندن بگیرید به روز در مورد اخبار جهان.

این ویدئو نشان می دهد که افزایش و کاهش فعالیت که رخ می دهد به عنوان بخشی از خورشید را 11 ساله خورشیدی و چرخه و حوادث قابل توجه مانند ترانزیت سیارات و فوران. این ویدئو دیده شده است توسط صدها هزار نفر از مردم در یوتیوب توییتر و دیگر سیستم عامل رسانه های اجتماعی.

NASA video shows 10-year time lapse of Sun in 61 minutes
این ویدئو نشان می دهد که افزایش و کاهش فعالیت که رخ می دهد به عنوان بخشی از خورشید را 11 ساله خورشیدی و چرخه و حوادث قابل توجه. Pixabay

داده که SDO جمع آوری بیش از 10 سال گذشته فعال است چندین اکتشافات جدید در مورد عملکرد خورشید و چگونه آن را تحت تاثیر قرار منظومه شمسی است. با یک سه گانه از ابزار SDO قطاری یک تصویر از خورشید در هر 0.75 ثانیه است.

اتمسفر تصویربرداری مونتاژ (AIA) ابزار به تنهایی قطاری از تصاویر در هر 12 ثانیه در 10 طول موج مختلف از نور است. در حالی که SDO نگه داشته است یک unblinking چشم اشاره کرد به سمت خورشید شده اند وجود دارد چند لحظه آن را از دست رفته ناسا گفت.

همچنین بخوانید: این روز از 13 سال پیش: Tendulkar می شود 1st رودخانه به نمره 15K ODI اجرا می شود

تیره فریم در این ویدئو ناشی از زمین یا ماه گرفتی SDO تصویب آنها را از بین فضاپیما و خورشید است. دیگر خاموشی در سال 2016 شد ناشی از یک مسئله به طور موقت با AIA ساز بود که با موفقیت حل و فصل پس از یک هفته.

این تصاویر که در آن است خارج از مرکز مشاهده شد که SDO شد کالیبراسیون ابزار آن. SDO راه اندازی شد در فوریه 11, 2010. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.net
آخرین مطالب