ناپل " زنده جشنواره که ویژه Darius Rucker بانو یک سال گذشته لغو شد با توجه به COVID-19

گرگ Hardwig ناپل اخبار روزانهمنتشر شده 9:12 AM EDT Jul 20, 2020Coronavirus ادعا کرد یکی دیگر از کنسرت شنبه. زن

توسط ABDOOSNEWS در 30 تیر 1399

Coronavirus ادعا کرد یکی دیگر از کنسرت شنبه. زنده جشنواره که برگزار شد برای اولین بار در ماه دسامبر گذشته در ارتباط با QBE در ضربات پنالتی از مسابقات گلف نمی خواهد این سال اتفاق می افتد.

"ما سپاسگزار و فروتن و با غلیان احساسات تعارف ما دریافت شده از زنده افتتاحیه جشنواره در QBE در ضربات پنالتی در Tiburón باشگاه گلف" بنیانگذار استیو Hagenbuckle گفت: در یک نسخه. "هدف ما این بوده است و همیشه خواهد بود به بیش از انتظارات. به منظور سازش زنده جشنواره موسیقی تجربه در هر راه ما را ساخته اند این تصمیم دشوار برای به تعویق انداختن این رویداد تا 2021.

"ما بیشترین اولویت های جامعه, سلامت, انرژی های مثبت و لذت بردن است. ما نگاه رو به جلو برای قرار دادن با هم یک بازی هیجان انگیز و انجام رویداد در سال 2021 با هدف فراتر از انتظارات طرفداران ما و شریک ما حامیان مالی."

اعلام می کند تاثیر نمی گذارد QBE در ضربات پنالتی که هنوز هم برنامه ریزی شده برای دسامبر. 7-13 در Tiburón. ضربات تاسیس و به میزبانی گلف افسانه گرگ نورمن انجام شده در این باشگاه از سال 2001. کوین Tway و روری Sabbatini برنده این مسابقات است.

بیشتر: QBE ضربات زنده متحرک تساوی جمعیت بزرگ برای Darius Rucker, Lady Antebellum در ناپل

بیشتر: ناپل محلی ایجاد می کند زنده و متحرک به ارمغان می آورد در Darius Rucker, Lady Antebellum

این سال را به میدان شد و مدتی در اواخر اکتبر.

افتتاحیه زنده متحرک در یک مرحله ساخته شده در Tiburón محدوده رانندگی برگزار شد و شنبه از QBE ضربات, ویژه, Darius Rucker بانو یک Jordan Davis و محلی عمل بن آلن باند. آن را به خود جلب کرد حداقل از 8000 نفر است.

این سال را به صف نشده بود را اعلام کرد.

"در حالی که ما قطعا نا امید به تعویق انداختن زنده متحرک, ما مطمئن هستیم که این بهترین تصمیم برای جامعه محلی و همه درگیر" گفت: QBE ضربات مدیر مسابقات راب هارتمن که او نیز هماهنگ زنده متحرک. "ما در حال حاضر به دنبال به جلو به یک باور نکردنی زنده متحرک در 2021."

این بیماری همه گیر کوروناویروس را لغو کرده است, بخش عمده ای از تمام رویدادهای موسیقی در سراسر کشور است.

PGA Tour حوادث بودند به تعویق افتاده و یا لغو از مارس اما بازگشت بدون فن در ماه گذشته. این QBE ضربات ساخته شده است تصمیم گیری در این مرحله در مورد اینکه آیا طرفداران خواهد بود و مجاز به حضور و غیاب.

گرگ Hardwig یک خبرنگار ورزشی برای ناپل اخبار روزانه و اخبار مطبوعات. او را دنبال کنید Instagram, Facebook و Twitter: @NDN_Ghardwig ایمیل او را در ghardwig@naplesnews.com. پشتیبانی محلی نگاری با این پیشنهاد اشتراک ویژه در https://cm.naplesnews.com/specialoffer/



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن