ناپل فورت مایرز بشردوستانه پاسخ اول کار برای کمک به نگه داشتن سازمان های غیر انتفاعی شناور در طول coronavirus بحران

امی بنت ویلیامز فورت مایرز اخبار-مطبوعاتمنتشر شده 8:00 صبح به وقت شرق آمریکا May 16, 2020چند هفته به جدید عجیب

توسط ABDOOSNEWS در 29 فروردین 1399

چند هفته به جدید عجیب و غریب عادی از coronavirus جنوب غربی فلوریدا سازمان های غیر انتفاعی در حال کشش و خم خدمت به گسترش نیازهای جامعه در حالی که تلاش برای نگه داشتن بحران از شکستن آنها. به عنوان بشردوستانه اولین پاسخ دهندگان چتر گروه بودجه در ذغال سنگ و لی شهرستانهای جامعی به عمل به کمک یاران.

هر دو جنوب غربی فلوریدا جامعه بنیاد در لی و جامعه بنیاد ذغال سنگ شهرستان و راه اندازی اورژانس و امداد بودجه برای سازمان های غیر انتفاعی مبارزه تحت وزن COVID-19.

هدف: "امن و توزیع منابع مالی برای پاسخگویی به نیازهای حیاتی ناشی از این بحران بهداشتی می گوید:" آیلین Connolly-Keesler رئیس جمهور و مدیر عامل شرکت ذغال سنگ بنیاد آن را انجام داده اند $540,000 تا پایان هفته پس از فعالسازی او کلیر می آید با هم صندوق Coronavirus صندوق امداد.

گروه' چالش دوم این است که بدانند چگونه برای کمک به منطقه خیریه شناور ماندن از بحران و فراتر از آن.

مطالب مرتبط: Fort Myers Beach, جامعه, تامین مواد غذایی به کارگران آواره با #WeAreFMB ابتکار در بیماری همه گیر کوروناویروس

به این منظور در جنوب غربی فلوریدا جامعه پایه و اساس ایجاد یک فلش های نظرسنجی ها اجازه داده است که گروه ها به خود گزارش مالی خود را بهداشت و بزرگترین نیاز دارد. جای تعجب نیست که غذا و مسکن بالای لیست.

"تحقیق فوری ترین نیازهای سازمان های غیر انتفاعی در منطقه ما ما همراه با شرکای اجتماعی قادر به ارزیابی سرعت که در آن امداد حمایت مورد نیاز برای کارگردانی" نوشته سارا اوون بنیاد مدیر اجرایی در یک ایمیل. "دسترسی به مواد غذایی و پرداخت قبوض گزارش شد که نگرانی های بالا برای کسانی که در خدمت پاسخ دهندگان. همکاران ما در ایران راه باید بودجه اختصاص داده شده به این سازمان مشغول به کار در خط مقدم ارائه مواد غذایی و مواد غذایی در محله منظم چرخش است."

بیشتر: جمع آوری کمک های مردمی در طول coronavirus: جنوب غربی فلوریدا غیر انتفاعی ضربه سخت

پایه و اساس مطرح شده در مورد 250.000 دلار در اورژانس coronavirus امداد و توزیع $70,000 که تا کنون.

رفتن به جلو اوون می گوید تیم او در حال کار با سازمان های غیر انتفاعی برای کمک به آنها در انطباق با روش های جدید انجام کسب و کار. "دوم نظرسنجی منتشر شده خود را به منظور تعیین قابلیت های فن آوری به طوری که ما می توانید پیدا کردن بهترین راه برای خدمت به کسانی که در حال مراقبت از آسیب پذیر ترین در جامعه ما است."

بیشتر: Nonprofits تلاش برای پیدا کردن جای پای خود در حال انجام coronavirus بحران

Tech شده است کلیدی برای تداوم در یک شماره از منطقه موسسات خیریه.

زمانی که کودکان و نوجوانان که در زندگی جوانان پناهگاه پناهگاه در ناپل روشن به تحصیل آنلاین وجود دارد کمبود رایانه بنابراین گرسنگی & خانمان ائتلاف ذغال سنگ شهرستان آنها را خریداری 30 لپ تاپ های جدید.

در ایممکلی بنیاد نیز رفته الکترونیکی ارائه آموزش و مشاوره آنلاین به عنوان سواد داوطلبان از ذغال سنگ شهرستان کمک می کند که برخی از 200 دانش آموزان با زبان انگلیسی.

"ما در حال حاضر به طور کامل مجازی گفت:" ورونیکا Pavon-بیکر مدیر خدمات بزرگسالان. "ما با استفاده از یک کنفرانس پیوند بنابراین برخی از کلاس ها در یک در یک و برخی از کلاس های سه یا چهار دانش آموز در یک زمان ... برخی از آنها با استفاده از تلفن های خود را; برخی از آنها با استفاده از رایانه است." و تقاضا برای غیر انتفاعی خدمات نشده موسى به او گفت: از آنجا که آنها خود را بسته در دنیای واقعی درب در اواخر ماه مارس بیش از 18 جدید دانشجویان اعمال می شود.

"بسیاری از آنها گذاشته شده است بنابراین این آنها را فراهم می کند یک فرصت برای ادامه یادگیری" Pavon-بیکر گفت.

برخی از فرد در برنامه نمی تواند به دیجیتال. Lee شهرستان انجمن قابل توجهی از شهروندان کرده بود به طور موقت شاتر برخی از برنامه های خود را در حالی که طراحي دیگران است.

مشتریانی که پس از سفر روزانه به LARC تسهیلات برای مشاغل و یا آموزش در حال حاضر ممکن است در خانه بازديد از کارکنان گفت: Kevin Lewis, مدیر اجرایی.

"ما هنوز جامعه خدمات پشتیبانی در محل که در آن ما باید ستاد پشتیبانی از مردم که زندگی می کنند به طور مستقل در جامعه" لوئیس گفت. "ما تا به حال برخی از واقعی خوب پاسخ از اهدا کنندگان که ارائه کرده ایم وعده های غذایی, بنابراین ما قادر به ارائه آنها جیسون دلی یا یک پیتزا زیرا در حال حاضر آنها رشته و درآمد خود را دچار اختلال می شود بیش از حد."

هر دو LARC و سواد داوطلبان در حال انجام با کارکنان – هیچ شاهکار متوسط در زمانی که برخی از موسسات خیریه باید در مواجهه تند کاهش است.

برای مثال آسمان Family YMCA است که مراکز از بونیتا اسپرینگز به ونیز است furloughed بیش از دو سوم آن قبلا 650-نیروی کار قوی.

در مقابل لوئیس می گوید: LARC نگه داشته است کارکنان خود را دست نخورده. این ماده از زنده ماندن او می گوید. حتی در بهترین زمان "ما مشکل جذب و حفظ مردمی و آن فاجعه بار خواهد بود اگر ما آنها را از دست داد."

سواد کارکنان را به حال خود ساعت کاهش می یابد "اما هر کس است که هنوز هم در جایی گفت:" Pavon-بیکر. "و ما خوش شانس می شود قادر به ادامه کار."

چگونه برای کمک به

جنوب غربی فلوریدا جامعه بنیاد: خیرین می تواند به صورت آنلاین در www.FloridaCommunity.com و یا متن GIVESWFL به 444999. برای کسب اطلاعات بیشتر با ایمیل give@floridacommunity.com.

جامعه بنیاد ذغال سنگ شهرستان: کمک cfcollier.org و یا ایمیل چک به جامعه بنیاد ذغال سنگ شهرستان در 1110 Pine Ridge Road, Suite 200, Naples, FL 34108. اگر ارسال یک بررسی لطفا وارد "کلیر هم می آید" و منطقه شما مایل به حمایت در این یادداشت خط.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب