صبح پیاده روی می تواند کمک به عمل جراحی بای پس قلب بیماران خواب صدا

Just نیم ساعت از صبح پیاده روی می تواند کمک به عمل جراحی بای پس قلب بیماران دریافت صدا در شب خواب می گوید: یک مطالعه است.

“بسیاری از بیماران مبتلا به مشکلات خواب پس از عمل جراحی بای پس قلب” گفت: نویسنده مطالعه Hady عاطف از دانشگاه قاهره مصر است.

“هنگامی که این فراتر از شش ماه آن را تشدید بیماری قلبی قرار می دهد و بیماران در خطر ابتلا به تکرار عمل جراحی است. از این رو از اهمیت به پیدا کردن راه هایی برای بهبود خواب پس از عمل جراحی بای پس.”

دنبال NewsGram در توییتر به ماندن بگیرید به روز در مورد اخبار جهان.

این مطالعه با هدف بررسی تأثير ورزش در هر دو خواب و ظرفیت های عملکردی. مطالعه ثبت نام 80 نفر در سن 45 تا 65 سال که به اختلالات خواب شش هفته پس از عمل جراحی بای پس قلب و همچنین کاهش ظرفیت عملکردی.

Morning walk key to good night's sleep after heart bypass surgery
این مطالعه با هدف بررسی تأثير ورزش در هر دو خواب و ظرفیت های عملکردی. Pixabay

بیماران به صورت تصادفی به دو گروه ورزش: ورزش های هوازی و یا ترکیبی از ورزشهای هوازی و مقاومتی.

هر دو گروه را 30 جلسات تمرین در صبح بیش از 10 هفته دوره است.

در طول ورزش هوازی جلسات شرکت کنندگان راه می رفت بر روی تردمیل به مدت 30 تا 45 دقیقه.

در طول هوازی و مقاومتی جلسات شرکت کنندگان راه می رفت بر روی تردمیل به مدت 30 تا 45 دقیقه و آیا مدار آموزش وزن و شکلی از مقاومت در برابر نور ورزش.

پس از 10 سال تغییرات در خواب و ظرفیت های عملکردی مقايسه بين دو گروه تمرينی.

هر دو برنامه ورزش — ورزش های هوازی به تنهایی و در ترکیب هوازی/تمرین مقاومتی — بهبود خواب و ظرفیت های عملکردی بیش از 10 هفته دوره است.

اما جدا هوازی بسیار مفید تر در خواب و عملکرد از ترکیب برنامه با توجه به مطالعه ارائه شده در ACNAP Essentials 4, شما, علمی پلت فرم از جامعه قلب اروپا (ESC).

Morning walk key to good night's sleep after heart bypass surgery
ورزش های هوازی بسیار مفید تر در خواب. Pixabay

همچنین بخوانید: آی فون خود را به جای گذرنامه گواهینامه رانندگی به زودی

“توصیه ما برای بای پس قلب بیماران با مشکل خواب و انجام فعالیت های معمول خود را به انجام ورزش های هوازی تنها” گفت: Atef.

“ورزش های هوازی به معنی فعالیت فیزیکی که نیاز به سطح بسیار بالایی از اعمال,” او توضیح داد.

“انتخاب یک فعالیت لذت بردن از شما مانند دوچرخه سواری و یا شنا. هدف برای 30 تا 45 دقیقه و انجام آن در صبح به دلیل تحقیقات نشان می دهد این نسخه از هورمون ملاتونین است که به ما کمک می کند خواب خوب در شب.” (IANS)

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im