ماه ماموریت: ناسا به دنبال سالم ما شهروندان برای 8 ماه جداسازی

دانشمندان برای بررسی مشتری طوفان خشونت آمیز و حملات رعد و برق. Pixabay ناسا تلسکوپ فضایی هابل و زمین بر اساس

توسط ABDOOSNEWS در 3 خرداد 1399
Jupiter
دانشمندان برای بررسی مشتری طوفان خشونت آمیز و حملات رعد و برق. Pixabay

ناسا تلسکوپ فضایی هابل و زمین بر اساس رصدخانه جمینی در هاوایی باید تیمی با فضاپیمای جونو به پروب قدرتمندترین طوفان در سیاره مشتری است.

این تصاویر بخشی از چند سال برنامه مشترک نشان داد که حملات رعد و برق و برخی از بزرگترین طوفان های سیستم است که آنها را ایجاد و تشکیل شده در داخل و اطراف زیادی سلول های همرفتی با بیش از ابرها آب یخ و مایع است.

مشاهدات جدید نیز تایید می کنند که لکه های تیره در لکه بزرگ سرخ در واقع شکاف در پوشش ابر و نه با توجه به ابر تنوع رنگ.

سه سال تصویربرداری با استفاده از مشاهدات بین المللی برج رصدخانه باید جستوجو کرد عمیق به مشتری ابر تاپ. فوق العاده تیز برج جوزا تصاویر مادون قرمز مکمل نوری و فرابنفش مشاهدات توسط هابل و رادیو مشاهدات توسط فضاپیمای جونو به فاش کردن اسرار جدید در مورد غول پیکر سیاره است.

"The Gemini داده بودند مهم است زیرا آنها به ما اجازه پروب عمیقا به مشتری ابرها در یک برنامه منظم" گفت: Michael وانگ از دانشگاه کالیفرنیا در برکلی است.

Jupiter
دانشمندان برای بررسی مشتری طوفان خشونت آمیز و حملات رعد و برق. Pixabay

"ما با استفاده از یک روش بسیار قدرتمند به نام خوش شانس تصویربرداری" اضافه شده ونگ.

با تصویربرداری تعداد زیادی از بسیار کوتاه قرار گرفتن در معرض تصاویر به دست آمده و تنها واضحترین تصاویر, وقتی که جو زمین است که به طور خلاصه پایدار استفاده می شود. در نتیجه در این مورد این است که برخی از واضحترین تصاویر مادون قرمز از مشتری تا کنون به دست آمده از زمین.

با توجه به وانگ "این تصاویر رقیب مشاهده از فضا است."

جمینی شمالی در نزدیکی مادون قرمز تصویرساز (NIRI) ستاره شناسان اجازه می دهد تا به نظیر به مشتری توانا طوفان پس دیگر طول موج نور مادون قرمز عبور می توانید از طریق نازک و رقیق است اما پنهان ضخیم تر ابر در سیاره مشتری جو.

این باعث ایجاد یک "جک-o-فانوس"-مانند اثر در تصاویر که در آن گرم و لایه های عمیق مشتری فضای تب و تاب بودن از طریق شکاف در سیاره ضخامت پوشش ابر.

Jupiter
مشتری طوفان خشونت آمیز و حملات رعد و برق به جستوجو توسط دانشمند. Pixabbay

دقیق multiwavelength تصویربرداری از مشتری توسط Geminiand هابل طی سه سال گذشته ثابت بسیار مهم به بررس مشاهدات توسط مدارگرد جونو و به درک مشتری وزش الگوهای جوی امواج و طوفان.

دو تلسکوپ با هم با جونو می رعایت مشتری جو به عنوان یک سیستم از بادها و گازها گرما و پدیده های آب و هوایی ارائه پوشش و بینش نه بر خلاف شبکه آب و ماهواره هواشناسان استفاده از برای مشاهده زمین.

چون هابل و برج جوزا مشاهدات بسیار مهم است برای تفسیر جونو داده وانگ و همکارانش در حال ساخت همه از پردازش داده ها به راحتی در دسترس محققان دیگر از طریق Mikulski بایگانی فضایی تلسکوپ (دکل) در موسسه علوم تلسکوپ فضایی در بالتیمور ،

همچنین بخوانید: فوق العاده اظهارات هفته: ستاره های ورزشی برنامه لذت کبدی طرفداران

نتایج منتشر شده در مجله اختر فیزیک مکمل سری. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب