Moody Blues نوازنده بیس بیشتر ما نوازندگان livestream جمعه برای کمک به فورت مایرز' گرسنه

چارلز Runnells فورت مایرز اخبار-مطبوعاتمنتشر شده 3:51 PM EDT مه 7 سال 2020نوازندگان از سراسر کشور در حال انجام

توسط ABDOOSNEWS در 19 اردیبهشت 1399

نوازندگان از سراسر کشور در حال انجام آنلاین جمعه به جمع آوری پول برای جنوب غربی فلوریدا رستوران و منطقه را گرسنه خانواده.

ساعت 12-Facebook Live نمایش شروع می شود در ساعت 11 صبح و ویژگی های بیش از 25 نوازندگان از جمله Moody Blues نوازنده بیس جان تسلیم alt-گروه راک سکته مغزی 9 و گرمی نامزد bluesman James Montgomery.

این خواهد بود که دوم livestreaming کنسرت برای جنوب غربی فلوریدا است ما باید خود را در پشت برنامه. فورت مایرز سازمان فریتز Caraher می گوید او می خواست برای رفتن بزرگتر با این یکی.

"ما نوع معنادار," Caraher می گوید. "و در اینجا به همین دلیل من فکر می کنم آن را سرد: این نوازندگان از سراسر کشور کمک به حمایت از ما در اینجا در جنوب غربی فلوریدا."

اخبار بیشتر: سابق شرکت بد خواننده برایان هاو مرده در 66 از یک حمله قلبی

این کنسرت را از ویژگی های ترکیبی از زندگی و قبل از اجرای ضبط شده در نوازندگان خانه و یا برخی از سالن های محلی. از آن خواهد شد جریان از 11 صبح تا 11 شب جمعه در facebook.com/wehaveyourbackprogram.

کیپ کرال "ساحل-کشور" نوازنده Keefe klug تعلق گرفت. انجام خواهد شد در مزرعه سالن کنسرت و سالن در فورت مایرز است که بسته به علت coronavirus. او می گوید: او عاشق این ایده از ما خود را به عقب و می خواستم برای کمک به یک علت خوب است.

"من فکر می کنم," او می گوید. "بهترین بخش در مورد این است که آن را واقعا مانند یک واکنش زنجیره ای از ایمان خوب است. کمک های مالی به سمت رستوران ها و رستوران ها استفاده کنید که پول به یک) نگه داشتن شناور و b) به ارائه مواد غذایی برای مردم نیاز دارند."

Caraher آغاز شده ما باید خود را به برنامه در ماه گذشته برای کمک به رستوران های محلی و بهداشت و درمان کارگران و همچنین به عنوان اولین پاسخ دهندگان. اهدا کنندگان خواهد پرداخت هزینه برای وعده های غذایی از رستوران ها که به نوبه خود به کسانی که وعده های غذایی به افراد مشغول به کار در بیمارستان و جاهای دیگر.

در حال حاضر برنامه اتحادش را تغییر تمرکز خود را برای کمک به گرسنگان و افراد دیگر نیاز دارند. ده درصد از جمعه و درآمد حاصل را نیز به نفع رایان شفا مرکز فورت مایرز سازمان غیر انتفاعی است که کمک می کند تا در دوره نقاهت بعد معتادان و قربانیان سوء استفاده و قاچاق انسان است.

Miss کنسرت?: جدید موسیقی زنده تحویل به ارمغان می آورد آنها را به جلوی خانه خود را در فورت مایرز, ناپل

Caraher می بیند و ما باید خود را به عنوان یک راه برای کمک به هر دو خانواده در تلاش برای قرار دادن غذا روی میز و رستوران در حال کار در ظرفیت محدود, چرا که از فلوریدا coronavirus محدودیت. او یک موسیقیدان است که همچنین با این نسخهها کار به عنوان یک رستوران سرور.

"فوق العاده چیزی است که ما این پول به طور مستقیم به کسب و کار ما" Caraher می گوید. "پس از آن پشتیبانی از رستوران و محلی ما اقتصاد است که در تلاش است. دلیل این که شما واقعا نمی تواند آنها را بپرسید (رستوران) برای مواد غذایی که آنها در حال تلاش بسیار است.

"پس از آن ایجاد یک برنده که در آن ما پول را به کسب و کارهای کوچک و رستوران ها که در ایجاد مواد غذایی و سپس ما آن را به مردم نیاز دارند."

تا کنون او می گوید: آنها تحویل داده ام حدود 2800 وعده های غذایی به بهداشت و درمان کارگران و کودکان و خانواده های نیازمند.

جمعه صف شامل این نوازندگان:

  • The Moody Blues نوازنده بیس و خواننده جان تسلیم
  • Alt-گروه راک سکته مغزی 9 بهترین و شناخته شده برای 90s بازدید "نامه" و "سیاه کوچولو کوله پشتی."
  • جایزه گرمی نامزد دریافت جایزه bluesman جیمز مونتگمری
  • خواننده و ترانه سرا Matthew Ryan
  • نشویل خواننده و ترانه سرا راب اسنایدر که co-نوشت شماره 1 لوک شانه آهنگ "او بهترین من"
  • ایلینوی خواننده و ترانه سرا دن هوبارد
  • اورگان خواننده و ترانه سرا Kasey اندرسون
  • کیپ کرال "ساحل کشور" هنرمند Keefe klug تعلق گرفت.
  • و بد بو محلی, indie در, راک Soulixer.

نه Lee County, رستوران های شرکت کننده: Nick & استلا خانواده ورزشی, میخانه, شکن, ورزش, میخانه, کشت خشخاش است, پیتزا RonDao Pizzeria & نوار ورزشی LaMotta را در رستوران ایتالیایی, پادشاه, های ترشی-N-میخانه, Matanzas در خلیج و MudBugs کاخون ،

ماه گذشته برنامه livestreaming رویداد مطرح شده در مورد $2,600 در کمک های مالی و دیدم حدود 15000 نمایش در Facebook Live, Caraher می گوید. او امیدوار است به انجام حتی بیشتر این جمعه.

برای اهدای بازدید از پی پال برنامه در پی پال.من/wehaveyourback.

اتصال با این خبرنگار: چارلز Runnells (Facebook), @charlesrunnells (توییتر) @crunnells1 (Instagram)



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن