"محمد علی جاده و خیابان غذا Player" به پوشیدن یک ترک نگاه این رمضان

سرنوشت رمضان جشن سال 2020 در ناشناخته برای مسلمانان با توجه به COVID-19 بیماری همه گیر. فلیکر توسط QUAID NAJMI

توسط ABDOOSNEWS در 1 اردیبهشت 1399
Ramzan Muslims
سرنوشت رمضان جشن سال 2020 در ناشناخته برای مسلمانان با توجه به COVID-19 بیماری همه گیر. فلیکر

توسط QUAID NAJMI

چه خون تشنه تروریست ها نمی تواند موفقیت در انجام نامرئی coronavirus همه گیر شده است به دست آورد. این اخبار در طول COVID-19 همه گیر در هند.

برای اولین بار در آن نزدیک به 250 سال سابقه بمبئی در جهان مشهور و نمادین 'محمد علی جاده غذا خیابان بازار' آماده است برای پوشیدن یک ترک نگاه این ماه رمضان, شروع, مارس 23.

اتفاقا در آن مشغول به کار بود به طور معمول حتی پس از مارس 12, 1993 سریال انفجار دو بمب کوچک اما سرنوشت در رمضان سال 2020 شناخته خواهد شد تنها پس از آوریل 3.

از دست رفته خواهد بود که فریبنده, آب دهان عطر بیش از 400 غیر آشپزی گیاهی موارد در ارائه به علاوه حدود 100 ترشیجات انواع دسر و نوشیدنی و آن را monthlong مکه برای دوستداران مواد غذایی – صرف نظر از دین – thronging وجود دارد.

"این یک حقیقت تلخ. ما در حال برنامه ریزی برای درخواست بمبئی کمیسر پلیس به حداقل ما اعطای مجوز برای دو ساعت در طول شب 'iftaar'. صبح 'سحر' مردم را به نحوی مدیریت" نگران عبد الرحمان خان گفت: سرپرستان.

خان صاحب ده ها سال نقطه عطفی, رستوران, 'Mashaallah آشپزی', جوجه اشیانه در زیر سایه 250-سال تاریخی Minara مسجد (مسجد برج) از جایی که در آن همه آغاز شده است.

Ramzan Muslims
برای اولین بار در آن نزدیک به 250 سال سابقه بمبئی در جهان مشهور و نمادین 'محمد علی جاده غذا خیابان بازار' آماده است برای پوشیدن یک ترک نگاه این ماه رمضان. (بازنمودی تصویر). فلیکر

برای 70 سال Shabbir Ajmanwalla از مجاور Bohri Mohalla, the spectre از 'سحر' و 'iftaar' بدون این موضوعات از جاده eateries شبیه به توهین به مقدسات.

لطفا دنبال NewsGram در Instagram به روز رسانی در آخرین اخبار

"پدر من در دهه 1920 استفاده می شود به ما بگویید که داستان های بسیاری از مواد غذایی در بازار. بعدها در دهه 1960 به عنوان پسران جوان دوستان من و من می هاپ بر روی یک تراموا برای خرید به ما شکستن daylong سریع" او reminisced.

در آن روز تراموا plied در جنوب بمبئی از Colaba به تامي تراموا پایانه (تامي TT, آن را به عنوان شناخته شده است و حتی امروز پس از تراموا متوقف شد و در سال 1964!), تراورس از طریق تراکم Pydhonie, Nagdevi خیابان محمد علی جاده ها است.

خیابان-بازار مواد غذایی تاریخ است که به طور مستقیم در هم پیچیده که از تحمیل Minara مسجد محلی گفت: اردو کاتب Aejaz احمد انصاری به نقل از افسانه های صادره توسط پدران.

"24×7 رمضان بازار آغاز شده به عنوان کوچک دکه مواد غذایی در اطراف این مسجد نگه داشته و در حال گسترش در طول قرن ها. اما در گذشته شش-هفت دهه آن را به دست آورد و فرقه ای وضعیت محض انواع مواد غذایی منحصر به فرد خود را آماده سازی سبک و طعم به یاد ماندنی جذب مردم از سراسر جهان" انصاری گفت: سرپرستان.

با توجه به 62 ساله کریم پاتل یک تاجر محلی با یک فروشگاه در نزدیکی Minara مسجد, مسلمانان تشکیل می دهند به سختی 25 درصد از مراجعان بقیه شامل حدود 60 درصد غیر مسلمانان و باقی مانده خارجی است و یا گردشگران است.

"برخی از انواع غذا و دسر ویژه آماده شده و یا در دسترس تنها در طول رمضان تا مردم آن را یک نقطه به آمد و شد این. چند صادره توسط خانواده ها از نسل و واقعا منحصر به فرد" پاتل گفت: با یک لبخند.

"بازار اصلی است که گسترش در سراسر یک متر در هر طرف از Minara مسجد بقیه است سرريز می آید که در طول رمضان با توجه به تقاضا است. اصلی بازار حدود 100-به همراه غذا اصطبل سرريز شامل یکی دیگر از 400-عجیب و غریب فروشندگان. آن را یک جشن ملی ادغام از طریق مواد غذایی در رمضان" گفت: خان.

پرتکاپو در یک گوشه کوچک در تراکم مسلمان تحت سلطه مسکونی-تقدیر-تجاری منطقه در این سال بسیاری از غیر مسلمانان ممکن است به تجربه علائم ترک از محمد علی جاده بازار مواد غذایی.

"مسلمانان ادامه خواهد داد به سرعت در این سال ما خواهد بود بدون گرسنگی غذاهای مورد علاقه ما از این بازار" rued منظم connoisseur, Rakesh Upadhyay آیورودا داروساز از Borivali.

او همراه با Nagpad متخصص قلب و عروق (Dr) M. قاسم Nagori و Dharmendra Thakur تا به حال پرسه می زدند خیابان چند شب حتی پس از بمبئی سریال انفجار.

خان گفت: به طور متوسط در بازار مواد غذایی – با 90 درصد غیر گیاهی ارائه شده — جذب حدود 40,000 نفر روزانه و در طول تعطیلات آخر هفته تعداد شاخه تا 100000 نفر و در ماه به طور متوسط حدود 1.50 میلیون مشتریان گرسنه در آن swaming enclave.

Ramzan Muslims
بسیاری از مردم مسلمان اصرار دارند در جشن رمضان حتی در میان coronavirus نگرانی. فلیکر

"به طور متوسط یک فرد صرف بین Rs 500-800 برای یک وعده غذای دلچسب بنابراین محاسبه عظیم کسب و کار تولید شده در اینجا. وجود دارد هزاران نفر از خانواده ها که کار تنها در ماه رمضان و زنده ماندن باقی مانده 11 ماه. این نوع از 'barkat' (خیرخواهی) اینجا, با تشکر از Minara مسجد," او گفت:.

لطفا دنبال NewsGram در توییتر برای دریافت به روز رسانی در آخرین اخبار

پاتل گفت: هر غرفه استخدام حدود 10 نفر و برای رمضان متخصصان به نام از سراسر کشور برای کمک به مقابله با انبوه پخت و پز مورد نیاز است.

"هر چند موضوع است Mughlai غذاهای ما تخصصی 'Khansamas' (سنتی سرآشپزها استاد) از biryanis از لکنو niharis از دهلی نو masirah کارشناسان مواد غذایی از باهری (تا) و گفت:" خان.

بازارهای در حال thronged توسط عادی و وبلاگ دیپلمات های داخلی و گردشگران خارجی و گرسنه قیف که درایو را از مکان در 200-300 متر محدوده مانند سورت بهروچ, Nashik, Pune Satara گوا برای 'آشپزی شب وحشی' و رانندگی به خانه صبح روز بعد گفت Nagori.

اکثر رستوران محلی اعتماد آنها را تشویق کنید وبلاگ به عنوان "آنها برهم زدن کل بازار با مختصر خود را ظاهر" اگر چه بسیاری از bigwigs بی سر و صدا منتظر در تیره-رنگی شیشه ای وسایل نقلیه خود را جمع آوری و بسته بندی مواد غذایی بدون هیچ گونه هیاهو و بی سر و صدا عقب نشینی برای لذت بردن از مواد غذایی خود را در جای دیگر.

لطفا دنبال NewsGram در Facebook به روز رسانی در آخرین اخبار

در میان قابل توجه رمضان به طور منظم در حال Salman Khan, Katrina Kaif, سانجی دات, عایشه Takiya-Azmi, Remo d'souza, Nawaz صدیقی و در گذشته وجود داشت دیلیپ کومار, Dev آناند راجندرا کومار راج کاپور, et al.

همچنین به عنوان خوانده شده - Rashtriya Swayamsevak Sangh (RSS): ارائه خدمات به مردم در میان COVID-19 همه گیر

گاهی اوقات دانش آموزان پذیرایی کالج ها به اینجا می آیند در "میدان انتساب' در حالی که استرن حرفه ای بیان سرآشپزها شده اند اندیش در اینجا با انتقادی خود را چشم به راه به بزرگواری در سیل گرسنه عوامل بلعیدن کنار جاده ظرافتهای انصاری گفت.

این بازار شهرت باعث شده است بسیاری از مشابه 'رمضان بازار' در بمبئی در Mahim, Kurla, Bandra, Andheri, Jogeshwari ترانس جاده Vasai پونا ملگن, Nashik, Sangli, سورت, دهلی نو, حیدرآباد, غیره, اما جان سخت خبره قسم می خورم که به 'محمد علی جاده مواد غذایی بازار' ضربه همه آنها را! (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب