MIT سیستم های ساختمان است که می تواند اجازه دهید مردم با تلفن های همراه پیدا کردن اگر آنها بوده است در نزدیکی هر نفر با کروناویروس

یک تیم از محققان MIT در حال کار بر روی یک سیستم که از طریق آن مردم را به همراه خواهد ارسال یک جریان ثابت از بل

توسط ABDOOSNEWS در 22 فروردین 1399

یک تیم از محققان MIT در حال کار بر روی یک سیستم که از طریق آن مردم را به همراه خواهد ارسال یک جریان ثابت از بلوتوث "chirps" که پس از آن بود برداشت و ذخیره شده توسط افراد دیگر گوشی های. کسی که تست مثبت برای coronavirus ها پس از آن می تواند خود و یا chirps به یک بانک اطلاعاتی است که دیگران می تواند پس از بررسی برای دیدن اگر آنها به اندازه کافی نزدیک به آن شخص به حکم خود سفر به تست سایت و یا به خود شده است.

بلوتوث طراحی شده است تنها در مسافت های کوتاه, مانند, آه, شش فوت است.

"من پیگیری از آنچه من پخش و شما پیگیری از آنچه شما شنیده ایم و این به ما اجازه خواهد داد برای گفتن اگر کسی در مجاورت نزدیک به یک فرد آلوده می گوید:" Ron Rivest MIT موسسه استاد و محقق اصلی این پروژه است. "اما برای این برنامه ما با استفاده از تکنیک های رمزنگاری برای تولید تصادفی چرخش اعداد هستند که نه فقط ناشناس اما pseudonymous به طور مداوم در حال تغییر خود را 'ID' و است که می تواند نمی توان به یک فرد است."

و بله, یکی از چیزهایی که آنها بفهمند که چگونه به انجام این کار بود که اندروید و اپل گوشی های برقراری ارتباط خود را chirps.

Rivest یکی از الگوریتم رمزنگاری RSA.

هفته گذشته رژیم صهیونیستی است. بیکر اعلام کرد بیشتر روش سنتی برای چنین "تماس با ردیابی" - یک سیستم که در آن افرادی که تست مثبت نامیده می شود به تلاش برای پیگیری کردن هر کسی ممکن است آنها را در تماس با آمده به طوری که آنها پس از آن می تواند به نام به حداقل خواست به خود قرنطینه به مدت دو هفته.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن