Milind Soman سهام راهنمایی در مورد ‘چگونه یکی می تواند سن و’

Model-بازیگر و علاقه مندان تناسب اندام Milind Soman است که در اواسط دهه پنجاه, اما می تواند به راحتی عبور را به عنوان یک سی چیزی. او می گوید: فعال ماندن کننده مراقبت از خود و عناصر کلیدی برای مبارزه با پیری است.

Milind سهام راهنمایی در مورد چگونه می توانید یک عصر خوب با چند جزئی در رژیم غذایی و شیوه زندگی تنظیمات.

* کار با آن!

اگر شما می دانید من در همه شما می دانید من عشق به کار و اجرا — و من شخصا معتقدم که این عادت نگه داشتن بدن من فعال به من کمک کرد اقامت مناسب. بسیاری از مردم فکر می کنم پیری را کند می کند تناسب اندام خود را و سطح استقامت, اما آن را از من – آن مخالف است! تناسب اندام و یک سبک زندگی فعال را کند می کند کردن پیری است. من شروع به در حال اجرا در مسافت های طولانی زمانی که من 40 سال است و من شخصا معتقدم که شما هرگز بیش از حد قدیمی خود را به چالش. هنگامی که شما شروع به احترام به خود و کار نسبت به نگه داشتن آن سالم فعالانه نتایج شما را متحیر خواهد کرد. تنها راه برای پرش به آن را به سادگی شروع با یک گام!

دنبال NewsGram در LinkedIn به دانستن آنچه اتفاق می افتد در سراسر جهان است.

اختصاص حتی پنج دقیقه در هر روز و با شروع تمرینات اساسی مانند کشش, یوگا آسانا تخته و یا پله نوردی. اگر این کار نمی کند برای شما صرف زمان تلاش اشکال ورزش برای پیدا کردن بهترین جا. آن است که لازم نیست برای اجرای یک ماراتن و یا ساخت یک بسته شش! پیدا کردن تمرینات است که شما می توانید لذت بردن از که کمک به شما در حفظ اساسی خود را عضلانی و قدرت و انعطاف پذیری مفاصل و قلبی عروقی استقامت. هنگامی که شما انجام داده اند که ورزش نمی خواهد احساس می کنم مثل یک وظیفه است. شما از آن لذت ببرید با شور و شوق.

Milind Soman's tips to defy age
“حصول اطمینان از بدن شما می شود به اندازه کافی آب کمک می کند تا در بازسازی پوست و مبارزه با گرمای بیش از حد.”, سهام Milind. Pixabay

* مرطوب خودتان مهم است

حصول اطمینان از بدن شما می شود به اندازه کافی آب کمک می کند تا در بازسازی پوست و مبارزه با گرم شدن. با استفاده از طبیعی مرطوب کننده ها می تواند خوب برای آبرسانی عمیق پوست خود را به عنوان به خوبی. وجود دارد بسیاری از مواد طبیعی است که می تواند در هر آشپزخانه است که می تواند پوست شما را احساس افسانه! این کمک می کند تا در کاهش چروک به پوست شما یک لوله کش ، علاوه بر مراقبت از سلامت پوست شما از خارج آن نیز مهم است برای تغذیه آن را با مواد غذایی مناسب برای مراقبت از آن از درون. مطمئن شوید که به اندازه کافی مصرف آب میوه های تازه و سبزیجات در هر روز برای کمک به حفظ بدن و پوست.

* مراقبت از خود

مراقبت از خود و سالم زندگی فعال و مهم است و حق گرفتن اقدامات کمک خواهد کرد که شما در رسیدن به هدف خود را و سن آرامی. کلید این است که به صرف چند دقیقه در هر روز به انجام آنچه لازم است را به شما را قادر به زندگی می کنند زندگی خود را به کمال در هر لحظه بدون ترس. نگه دارید در حال حرکت.

همچنین بخوانید: 48 ٪ از کسب و کار برای افزایش رباتیک اتوماسیون فرآیند تصویب: نظرسنجی

* بادام را اضافه و به روز خود را!

همانطور که ما مسن تر رشد می کنند آن است که به عنوان مهم تا کنون به آگاهی از آنچه که ما می خوریم. مطمئن شوید که رژیم غذایی روزانه ما پر از مواد غذایی سالم است. برای من بادام یکی از چیزهایی که من مطمئن شوید که من هر روز می خورید. آنها یک منبع غنی از پروتئین و انرژی و همچنین شناخته شده به منظور کمک به بازسازی سلول ها و بهبود عضلات پست فعالیت است. فراتر از این, بادام, شناخته شده به satiating خواص که آنها را به یک انتخاب بزرگ از میان وعده. داشتن گفت که من اطمینان من شروع می شود بعد از یک تعداد انگشت شماری از بادام! متناوب, شما می توانید انتخاب کنید به آنها را در بخشهایی از طریق روز به عنوان بخشی از صبحانه خود را کاسه و یا یک میان وعده در بین وعده های غذایی و یا پس از یک طراوت تمرین. (IANS)

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.net