میلدرد رستوران هنوز هم طنین انداز با فورت مایرز جامعه 12 سال پس از بسته شدن

آنابل Tometich فورت مایرز اخبار-مطبوعاتمنتشر شده 11:00 AM EDT Jun 10, 2020برای هفت سال میلدرد بود محل تجمع. ای

توسط ABDOOSNEWS در 21 خرداد 1399

برای هفت سال میلدرد بود محل تجمع.

این رستوران در سال 2001 آغاز شده و در یک فضای کوچک در دکتر مارتین لوتر کینگ جونیور بلوار در فورت مایرز. این رشد با تشکر از صاحبان میلدرد و مایکل بارنز به لطف خود را به خراش ساخته شده از مواد غذایی خود را مهربان و مهمان نوازی سنت سالانه خود را از خدمت رایگان شکرگزاری وعده های غذایی و.... در سال 2006 میلدرد نقل مکان کرد به مراتب بزرگتر فضا در ایالات متحده 41 در فورت مایرز. هر محل جلب بررسی بیحوصلگی حرف زدن از شام و از این کاغذ رستوران منتقد.

"برای دسر ما تقسیم یک پینه دوز هلو ... پرتکاپو با بخار هلو و صدر با یک لایه طلایی, بیسکویت" در pseudonymous ژان لو Boeuf نوشت: در ماه مه سال 2001.

بیشتر: رستوران خبر: آشپز بازگشت به ریشه های جدید فورت مایرز رستوران SYLA

و: 5 خبر-gem فورت مایرز رستوران کافی صندلی در فضای باز — JLB میدارد

"بدیهی است که فر-تازه آن را خوشمزه بود و کاملا اندازه برای به اشتراک گذاری. مانند ما ناهار در میلدرد آن شیرین و روح و رضایت بخش است."

میلدرد بسته در سال 2008 یک قربانی از رکود بزرگ. و در عین حال بیش از یک دهه بعد جامعه را فراموش نکرده و آن را.

"من فکر نمی کنم وجود دارد یک هفته در 12 سال پس از ما بسته است که مردم را نمی خواهید ما بودند" مایکل گفت: "یا از ما بخواهید اگر ما ممکن است بازگشایی شده است."

پاسخ به این سوال تا کنون بوده است شرکت هیچ.

مایکل به عنوان یک کشیش برای اورشلیم کلیسای خدا در مسیح در فورت مایرز. میلدرد اتحاد چپ آشپزخانه برای صلح و ثبات 9-به-5 دفتر کار. به عنوان زن و شوهر دیده بان رستوران مبارزه در برابر این بیماری همه گیر کوروناویروس آنها خوشحال به سمت چپ که جهان پشت سر گذاشت.

این بدان معنا نیست که آنها آن را از دست ندهید.

در تلاش برای تقویت, سیاه, صدای, در جنوب غربی فلوریدا رستوران جامعه ما صحبت کرد با بارنز در آنچه آنها را سوار در میلدرد اثر این بیماری همه گیر و به همین دلیل این منطقه را ندارد بیشتر رستوران ها با صاحبان.

بیشتر از 30 رستوران در SWFL که هم صاحبان سیاه و سفید — JLB

اینها افکار خود به دنبال میلدرد تحسین هلو پینه دوز دستور غذا را برای یک "ترش و شیرین-رضایت" ،

برای کسانی که نمی دانم میلدرد چگونه می توانم به شما توضیح رستوران ؟

مایکل: هدف ما به دلیل سابقه و هدف من آمد از کار در فست فود, ما می خواستیم به یک سازگار محصول با کیفیت بالا و فکر درست مانند هر دیگر رستوران. حتی اگر ما در آغاز عمدتا سیاه, افریقایی-امریکایی محله ما می خواستیم به پل تمام فرهنگ ها است.

میلدرد: ما همچنین می خواستم به یک رستوران که به هر کس آمد در یک احساس خوب به آنها را احساس می کنید مثل آنها بخشی از خانواده, و من فکر می کنم که اتفاق افتاد. هر کس در آمد به دیدن ما افراد ثروتمند و مردم فقیر و همه در میان بود و آن را دوست داشتن محیط زیست است. ما استقبال همه مثل خانواده.

چرا شما فکر می کنید وجود ندارد بیشتر رستوران ها با صاحبان در این زمینه ؟

مایکل: با کسب و کار رستوران مانند یک کسب و کار مخاطره آمیز برای شروع وجود دارد تعداد کمی از مردم با این سرمایه برای این کار در مقیاس بزرگ است. وجود دارد حتی کمتر افرادی با چنین سرمایه است. باز کردن یک رستوران است که یک خطر بزرگ است. شما تقریبا همه چیز را به خطر می اندازند. آن را پس انداز زندگی همه چیز شما باید با قرار دادن آن همه در یک خط و سپس شما فقط امیدوارم که با کمک خدا شما می توانید زنده ماندن.

بسیاری از سرآشپزها از آشپز آنها استعداد آنها فقط نمی باید از این منابع است. ما در معرض خطر زیادی برای باز کردن میلدرد. هنوز بسیاری از مردم می خواهم که در معرض خطر.

بیشتر: واغ واغ می افزاید: ابزار جستجو برای کسب و کار متعلق به

چگونه میلدرد گرد هم آوردن بسیاری از فرهنگ ها?

میلدرد: که آمد از بسیاری از کار سخت است. ننگ از این محله است که آنچه در آن است و شما باید برای غلبه بر آن انگ و کار فوق العاده سخت را به مردم احساس امنیت و احساس دوست داشتنی.

ما تا به حال به مجموعه ای از تن در اوایل اجازه دهید مردم می دانند که ما یک رستوران برای همه. هر کسی که راه می رفت از طریق درب های ما, ما تلاش برای درمان آنها را مانند کسی, ویژه, که آیا آنها غنی یا فقیر ،

مایکل: نه تنها که ما را به بازگشت به جامعه است. ما سالانه شام شکرگزاری. ما پشتیبانی هر علت از دبیرستان از تیم ملی فوتبال به گروه. ما می خواهم به طبخ برای تمام تیم کل گروه صدها نفر از وعده های غذایی. اینها چیزهایی هستند که ما هنوز قادر به بازگشت به جامعه با مواد غذایی ما است.

چگونه می توانم به شما فکر می کنم رستوران ها هوازدگی همه گیر?

مایکل: در طول این زمان قلب من می رود به هر کسی که صاحب یک کسب و کار است. Coronavirus شده است مانند آن را احساس می کند مانند سال 2008 2007 بیش از همه دوباره. قلب من فقط می شکند. صاحبان رستوران, آیا, آنها, سیاه, سفید, اسپانیایی, شما کردم که همان خطر در خط. در حال حاضر قلب من فقط واقعا لطمه می زند و برای آنها. بسیاری از کسب و کار نمی خواهید برای زنده ماندن.

میلدرد: ما تا آنجا که ما می توانید سعی کنید و حمایت از کسب و کارهای کوچک چون ما سفر کرده ایم که جاده قبل از آن بود و نه یک سفر خوب. ما انجام داده ایم drive-thru و بایگانی اطلاعات از miss kriti را از Deep Down South, واقعا فقط تلاش می شود در خارج وجود دارد برای کمک به چگونه ما می توانیم.

چه توصیه شما به مردم در جامعه که می خواهند به کسب و کار رستوران ؟

میلدرد: اول از همه من می خواهم بگویم به بیرون رفتن و رسیدن به می دانم که برخی از مردم در جامعه گوش دادن به آنچه آنها می خواهند و سپس مطمئن شوید که شما را حمایت مالی. که باعث می شود تا بخش بسیار بزرگی از آن است. و صبور باشید. اصلا نگاه به رشد را به یک کسب و کار بزرگ یک شبه. در آن طول می کشد زمان.

من فکر می کنم مردم به دنبال خوب و کیفیت غذا و برای چیزی منحصر به فرد چیزی است که آنها می توانید با اتصال. هنگامی که شما راه رفتن را به یک کسب و کار شما به دنبال برای آن دسته از اتصالات. شما می خواهید همه چیز را به طعم و مزه مانند خانه و یا حتی بهتر از خانه است. اگر شما می توانید آنها را که آنها را به آینده را.

و خدمات. شما نمی تواند چشم پوشی خدمات و من فکر می کنم بیش از حد بسیاری از رستوران ها انجام دهد. ما کارکنان آنها بیش از کارکنان. ما آنها را احساس می کنم مثل خانواده به طوری که آنها می تواند پروژه تاثیر مثبت ما می خواستیم بر روی مشتریان و غرور را در ماموریت ما است.

هنگامی که شما لذت بردن از انجام آنچه شما انجام می دهند و مردم می توانید بگویید.

میلدرد کوچک آغاز شد که عمدی?

مایکل: خیلی خب. توصیه من به سرآشپزها و آشپزها است به پرش و کل گراز به آن است. انجام برخی از پذیرایی و مشاغل, دریافت برخی از مراجع و دریافت بازخورد در چه اشتباه و چه درست. گوش دادن به انتقاد و بر روی آن ساخت.

هنگامی که ما آغاز شده من به چند صاحبان کسب و کار. ما نه تنها پرش به سمت راست به آن است. اما سعی نکنید به تقلید از هر کس دیگری. هر آنچه که شما انجام بهترین — انجام این کار است. ساخت نام تجاری خود را نمی سعی کنید برای کپی کردن شخص دیگری.

پیدا کردن تو رفتگی در دیوار که و هر چه که این چیزی است که شما نیاز به انجام است.

بزرگتر همیشه بهتر نیست. سربار می تواند شما را بکشند. اگر ما تا به حال به آن را انجام دهد همه را دوباره و دوباره, من فکر می کنم ما می ماند ، ما باید شروع به کوچک و کوچک ماند.

چه چیزی شما را از دست دادهاید ؟

میلدرد: من از دست مردم و پخت و پز. آن را بیش از فقط یک رستوران. این واقعا یک خانواده هر کسی که پا از طریق درهای آن خانواده بود.

مایکل: این واقعا ما در وزارت کشور در آن زمان است. ما می خواستیم برای درمان مردم به عنوان ما همیشه می خواستم به درمان در یک رستوران. این چیزی است که من فکر می کنم از دست رفته است این روزها از انواع رستوران ها. من نمی دانم اگر آن را به نسل جوان اما به عنوان آفریقایی آمریکایی و صاحبان کسب و کار ما احساس کردیم که نیاز است که ما حتی نمی تواند از دست دادن یک مشتری. مشتریان یک اولویت در میلدرد. مشتریان و جامعه است. ما واقعا مراقبت.

برخی از Barneses' پاسخ تغلیظ شده برای وضوح.

اتصال با این خبرنگار: ایمیل atometich@news-press.com دنبال @abellewrites (Instagram) و @atometich (توییتر)

میلدرد دستور هلو پینه دوز

مواد تشکیل دهنده

6 هلو پوست کنده و قطعه قطعه شده

½ فنجان کره

1 فنجان شکر

1 فنجان شیر

2 عدد تخم مرغ

1 فنجان آرد

½ قاشق چای خوری نمک

½ قاشق چای خوری دارچین

داش از جوز

½ قاشق چای خوری وانیل

جهت

جای هلو در کره 9-با-ماهی تابه 12 اینچ. پوشش با ½ فنجان شکر. ترکیب مواد باقی مانده و سپس بریزید و مخلوط بیش هلو. پخت در 350 درجه به مدت 35 تا 45 دقیقه یا تا زمانی که اشکال پوسته و قهوه ای.

در خدمت 8 تا 12



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن