Miami Dolphins: اگر ورزشگاه ظرفیت 15,000 می شود ؟ (و دیگر لجستیکی سوال)

Hal حبیب پالم بیچ پستمنتشر شده 6:30 PM EDT مارس 12 سال 2020تام Garfinkel به نظر می رسد در ABC در هفته گذشته به

توسط ABDOOSNEWS در 24 اردیبهشت 1399

تام Garfinkel به نظر می رسد در ABC در هفته گذشته به شناور ایده های در مورد آنچه یک دلفین بازی خانگی ممکن است مانند نگاه از طرفداران' چشم انداز در سال 2020 است.

به طور طبیعی خود فرض فرض دو چیز است: 1) که طرفداران خواهد بود مجاز برای حضور در بازی های NFL در این سال و 2) که در بازی وجود دارد برای حضور در.

و در حالی که Garfinkel این دلفین ها' رییس جمهور و مدیر عامل و نایب رئیس هیئت مدیره به احتمال زیاد تشویق همه ما که امیدواریم که ما می تواند لذت بردن از فوتبال این سقوط با وجود این بیماری همه گیر کوروناویروس کلمات خود نشان دهنده یک نقطه شروع است. آنها یک چالش به دلفین کارکنان به دندانه دار کردن مغز خود را با توجه به تدارکات. به یاد داشته باشید هدف خواهد ساخت به عنوان بسیاری از مردم که ممکن است خوشحال در حالی که همچنین نگه داشتن آنها را به عنوان امن به عنوان امکان پذیر است.

به عنوان دلفین ها' در مقابل دفتر بدون شک به رسمیت می شناسد و آن را یک چیز به شناور "ظرفیت" جمعیت می گویند 15,000 (هر کس برای حفظ و اجتماعی فاصله گرفته) آن چیز دیگری که برای مقابله با این نوع از سوالات آنها هرگز تا به حال برای مقابله با قبل.

قبل از بازی

  1. دروازه-دروازه: Garfinkel می خواهد به طرفداران وارد تعیین شده در زمان تعیین شده در دروازه. دومی به اندازه کافی ساده است: تعیین افراد برای ورود به ورزشگاه در دروازه نزدیکترین صندلی خود را برای جلوگیری از متقاطع توده ها در concourses. دروازه استفاده می شود اختصاص داده می شود در دلفین ها' Orange Bowl روز. اما تعیین شده ، مهم نیست که چقدر برنامه ریزی رخ می دهد همیشه وجود دارد رفتن به یک بحران در 12:50 p. m. و فراموش نکنید که طرفداران هنوز هم به نمایش در خواهند آمد از طریق امنیت آنها به عنوان قیف در. در سمت به علاوه اگر وجود دارد می گویند یک سوم به عنوان بسیاری از طرفداران از ورود این ممکن است یک مشکل است.
  2. Tailgating? بیایید فرض کنیم مقامات هنوز هم می خواهد همه به عمل اجتماعی فاصله. Tailgating نقطه مقابل اجتماعی فاصله پس از آن نمی تواند تعجب آور باشد اگر tailgating خاموش است جدول برای سال 2020 است. آن را تقریبا به دلیل ...
  3. هیچ امداد: گزارش شده است که برخی از طرفداران لذت بردن از مرطوب در حالی که tailgating. همچنین گزارش شده است که آنچه که می رود باید بیرون می آیند. نگه داشتن ورزشگاه دستشویی بررسی است که به چالش کشیدن به اندازه کافی. مطابق با اصول بهداشتی قابل حمل جانز? موفق باشید.
  4. نور: آن را هنوز هم امکان پذیر است به مناطق سیگار تعیین شده در داخل استادیوم ؟ خواهد تراکم تبدیل به یک موضوع ؟
  5. توا کشباف برای فروش ؟ است وجود دارد یک راه برای باز کردن این تیم فروشگاه و فروش کالا می ایستد و بدون تشویق ازدحام?
  6. که حضور در هر صورت? اگر ظرفیت دربسته در 15,000 چگونه تصمیم می گیرید که می شود در و که نمی کند ؟ قرعه کشی? و چگونه به نگه داشتن طرفداران مبارک با صندلی تکالیف?
  7. آنچه در مورد باشگاه ؟ چه اتفاقی می افتد به مجلل جمع آوری مراکز مانند 72 باشگاه و Nines?

در طول بازی

  1. دستشویی: بسیاری از (اگر نه تمام امکانات در حال حاضر در حال لمس است. نگه داشتن آنها را بررسی خواهد بود تمام روز کار.
  2. سفارش امتیازات: Garfinkel گفت: طرفداران خواهد بود قادر به سفارش غذا از کرسی های خود را پس از آن انتخاب کنید تا سفارشات خود را به رفتن ، طرفداران هنوز هم باید برای مواجهه با یک دیگر در حالی که گرفتن به استفاده از دستشویی یا غذا بیاره.
  3. دستفروشان: آن داده شده است که آنها قادر نخواهد بود به پرسه زدن در راهروی فروش کالا. عبور از یک سگ داغ از فن به فن پایین یک ردیف یک چیزی از گذشته.

بیشتر: دلفین ها در صورت بزرگ آزمون با کروناویروس-تاثیر فصل است. آنها می توانند یاد بگیرند که از سال 1982 است.

پس از بازی

استراتژی خروج: Garfinkel می خواهم برای طرفداران به ترک در مد منظم مانند در یک کلیسا. اما در این beat-the-ترافیک جامعه این احتمالا می تواند اجرا? فکر می کنم آخرین باری که شما در یک پرواز به تاخیر افتاد. همانطور که شما وارد در نزدیکی دروازه های پرواز خواسته همه را به باقی می ماند نشسته تا مسافران با اتصالات می تواند خروج به سرعت. چگونه می خواهم که به نوبه خود?

در خلاصه

این نشان می دهد Garfinkel را طرح می کند ، راک ورزشگاه در حال حاضر پاک یک مانع تبدیل شدن به اولین مرکز برای دریافت "ستاره" مجوز رسمی از جهانی Biorisk شورای مشورتی که مسائل استاندارد برای ضد عفونی و تمیز کردن برای جلوگیری از عوامل عفونی. به حداقل رساندن این اعتباربخشی اشتباه خواهد بود.

گارفينکل عاقلانه مشخص شده اقدامات ایمنی. اما به عنوان این سوالات اشاره می کنند چه روی کاغذ و چه در عمل همیشه بوده است. فرض طرفداران می تواند در این بازی به سقوط آن خواهد شد در قلمرو ناشناخته برای همه است. همه چیز خواهد بود یک کار در حال پیشرفت است.

ایمنی برترین خواهد بود اما صبر و درک نخواهد بود ،

برای بهترین پوشش ورزشی در منطقه, لطفا اشتراک.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب