بیماری های روانی می تواند مغز سقوط بیمار بیش از حد

مغز انسان مانند هر عضو دیگر نیز می تواند سقوط بیمار و مشکل بیش از حد آن می تواند منجر به بیماری های روانی ، با

توسط ABDOOSNEWS در 30 تیر 1399

مغز انسان مانند هر عضو دیگر نیز می تواند سقوط بیمار و مشکل بیش از حد آن می تواند منجر به بیماری های روانی ،

با این حال ما در زمان را قبول نمی کند اما این یک واقعیت است که هر گونه چالش مربوط به مغز مربوط به بیماری های روانی است و می تواند منجر به اسکیزوفرنی و دو قطبی حاد اضطراب و افسردگی مزمن هستند که به بیماری های روانی و نیاز به روانپزشک کمک و دارو گفت: Nivedita سینگ یک روانشناس یک نویسنده و بنیانگذار شرکت-ایجاد تغییر در حالی که پرداختن به یک وبینار "است که ذهن شما مبارک'.

Follow us on Facebook برای دریافت به روز رسانی هیجان انگیز تر از ما!!

وبینار برگزار شد و روز یکشنبه برای بحث در مورد اقدامات در گسترش آگاهی از سلامتی روحی در میان millennials.

آن را نیز خطاب توسط راج Raghunathan استاد از کسب و کار در دانشگاه تگزاس در آستین که مشترک راهنمایی و ترفندها برای حل و فصل چالش های مربوط به بیماری های روانی.

این جلسه با هدف کمک به کسانی که شک ظرفیت خود را در مواجهه دشواری در مقابله با استرس و مواجهه ناگهانی با طغیان عاطفی به عنوان به خوبی به عنوان کسانی که احساس تنهایی و افسرده گفت: Raghunathan.

Mental Illness Can make the Brain Fall Sick Too
این یک واقعیت است که هر گونه چالش مربوط به مغز مربوط به بیماری های روانی است و می تواند منجر به اسکیزوفرنی و دو قطبی حاد اضطراب و افسردگی مزمن هستند که به بیماری های روانی. Pixabay

صحبت به مناسبت Nivedita گفت: "مردم این روزها در حال اشتباه در مورد سلامت روان و بیماری روانی است. آنها نمی خواهند به این باور است که مغز مانند سایر ارگان ها نیز می تواند یک مشکل بیش از حد."

همچنین بخوانید: گوگل ارائه می دهد کمک هزینه تحصیلی برای برنامه های گواهی

"سلامت روان است که به طور مستقیم مربوط به برخی از نقاط قوت در زندگی خود را که می تواند ساخته شده است. برای مثال, مثبت, سلامت روان نیاز به ساخته شده و تغذیه همراه با رفاه و شادی و رضایت از زندگی و دیگر عوامل مانند," او اضافه شده

جلسه سازماندهی شده توسط Pehla Sukh – هند سلامتی ابتکار طراحی شده توسط هند مرکز جامعه کرک سلامتی کد (CWC) سیلیکون ولی و مدیریت Indifamily بنیاد راجستان بود و با حضور بسیاری از جوانان از سراسر مرز. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن