مسائل مربوط به سلامت روانی شايع پست-مستند در هند: کارشناسان

کارشناسان بهداشت هشدار داده اند که ترس و اضطراب خواهد بود بیشتر شایع پست-مستند و مردم باید ذهنی آماده و مثبت ب

توسط ABDOOSNEWS در 1 اردیبهشت 1399
lockdown covid-19 india
کارشناسان بهداشت هشدار داده اند که ترس و اضطراب خواهد بود بیشتر شایع پست-مستند و مردم باید ذهنی آماده و مثبت باقی می ماند برای مقابله با این وضعیت است. Pixabay

توسط بهارات UPADHYAY

در میان این مستند در سراسر کشور با توجه به کروناویروس (COVID-19) بیماری همه گیر بهداشت کارشناسان هشدار داده اند که ترس و اضطراب خواهد بود بیشتر شایع پست-مستند و مردم باید ذهنی آماده و مثبت باقی می ماند برای مقابله با این وضعیت است.

با توجه به Shanu Shrivastava روانشناس در هند صدمات ستون فقرات مرکز در دهلی نو به این دلیل است که از نظر روانی مردم زمان برای انطباق با انزوا و از آن خواهد شد دوباره یک سدوف زمانی جهت یادگیری برای انطباق با یک فرد اجتماعی.

"این خواهد بود که قطعا دشوار است و تجربه جدید یک بار دیگر به عنوان مستند تجربه جدیدی بود...فرد خواهد شد احساس اضطراب و مشکوک در دیدار با مردم به عنوان ترس از coronavirus تحت تاثیر روح و روان ما," Shrivastava گفت: سرپرستان.

گردهمایی های اجتماعی و handshakes دشوار خواهد بود برای مردم, جشن, جشنواره, و ملاقات با مردم را نمی خواهد بود آسان برای هر کسی که دکتر گفت:.

lockdown covid-19 india
برای مقابله کردن با پست-مستند استرس مردم باید همچنان به دنبال شیوه های بهداشت. Pixabay

لطفا دنبال NewsGram در Facebook به روز رسانی در آخرین اخبار

سمیر Parikh – مدیر سلامت روانی و رفتاری, علوم, کارت قرمز, بهداشت و درمان, دهلی نو گفت که در طول مستند کلیدی شده است به ماندن مثبت, حمایت از یکدیگر و همیشه در ارتباط ماندن با دوستان و خانواده. بسیاری از مردم را نیز درگیر شده است با کار در خانه.

"هنگامی که این مستند به پایان می رسد ما باید همچنان به دنبال تمام دستورالعمل به ما سر کار. این مهم است که همچنان به همان تمرکز و همچنان به استفاده از اجتماعی ما اتصال به حفظ انگیزه. این زمان را به همه ما مثبت و تلاش بنابراین ما می توانیم در مجموع اقدامات لازم را برای سازمان ما و جامعه" Parikh گفت: سرپرستان.

برای مردم باقی می ماند ذهنی مناسب آن خواهد بود مهم است مردم برای حفظ مشابه روال به راه آنها تا به حال شده است قبل از مستند دکتر پیشنهاد شده است.

"انجام این کار نه تنها نگه داشتن آنها را پربارتر در طول مستند اما همچنین کمک به برگشت به کار هنگامی که همه چیز از سر گرفت. به یاد داشته باشید آن را ok به یک زن و شوهر از روز تنظیم کنید اما بهتر است به ماندن ذهنی آماده نگه داشتن خود را به روز رسانی و ایجاد یک طرح برای چگونه به چیزهایی که پیش رو," او گفت:.

Parikh همچنین افزود: "ما باید همچنان به دنبال تمام دستورالعمل به ما سر کار. این مهم است که همچنان به همان تمرکز و نگاه به جلو به اتصال مجدد با همکاران برای حفظ انگیزه. این زمان را به همه ما مثبت و تلاش بنابراین ما می توانیم در مجموع اقدامات لازم را برای سازمان ما و جامعه است."

با توجه به Preeti سینگ روانشناس بالینی Paras بیمارستان در Gurugram پس از آن که مستند به آن باز می شود تا نگاهی به دور و عدم اطمینان از ذهن است.

لطفا دنبال NewsGram در Instagram به روز رسانی در آخرین اخبار

"ما در حال حاضر مضطرب در حال حاضر همه ما ممکن است احساس در معرض اضطراب بیشتر از ترس از آلوده شدن کار خواهد شد و خارج از منطقه راحتی برای بسیاری از ما. آنچه که ممکن است آمار ما سخت تر زمانی که شرکت ها و کارفرمایان را در واقع می تواند زندگی در حال تغییر تصمیم گیری در شرایط مالی قطع در حقوق اخراج به خاطر چیزهایی که نمی خواهد دوباره به آنچه که ما در سمت چپ چند ماه به عقب" او گفت:.

lockdown covid-19 india
از آن خواهد شد قطعا دشوار است و تجربه جدید یک بار دیگر به عنوان مستند تجربه جدیدی بود...فرد خواهد شد احساس اضطراب و مشکوک در دیدار با مردم به عنوان ترس از coronavirus تحت تاثیر روح و روان ما. Pixabay

"بار اقتصادی خواهد رسید بسیاری از ما که همچنین ایجاد حس ناتوانی و نا امید کننده اختلالات خواب ممکن است هر دو کسری خواب یا خواب بیش از حد افزایش مصرف الکل و سیگار در کاملا چند این ممکن است منجر به افسردگی علائم سینگ گفت: سرپرستان.

یکی بسیار مهم سرود نگه داشتن کسی که نزدیک در حلقه در مورد آنچه که ما احساس و تفکر یک دریچه کردن مهم است او اضافه شده است.

همچنین به عنوان خوانده شده - نقاشی برای صلح میان مستند

روز یکشنبه coronavirus موارد در هند رسیده اند 15,707 از جمله اتباع خارجی با 12,969 فعال موارد اتحادیه وزارت بهداشت گفت: در صبح روز رسانی.

"در مجموع 2,230 بیماران درمان شده است و مرخص شد در حالی که مرگ و میر در ایستاده بود 507" وزارت گفت. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن