مردان در مواجهه با تفنگ اتهام مواد مخدر منتشر شده از پیش از محاکمه بازداشت به دلیل آسم ممکن است آنها را مستعد ابتلا به Covid-19 عوارض

یک قاضی فدرال امروز منتشر شد دو مردان برگزار شد و در زندان در انتظار دادگاه خود به دلیل خود را متوسط تا شدید آ

توسط ABDOOSNEWS در 3 اردیبهشت 1399

یک قاضی فدرال امروز منتشر شد دو مردان برگزار شد و در زندان در انتظار دادگاه خود به دلیل خود را متوسط تا شدید آسم ممکن است باعث شود آنها عوارض باید آنها قرارداد Covid-19 پشت میله های زندان. یکی دیگر از پیش از محاکمه بازداشت شدگان با هیچ زمینه ای شرایط باید به باقی می ماند قفل شده است - در بخشی از آنجا که او هیچ زمینه مسائل مربوط به سلامت و او را بالا پرواز خطر است.

دادگاه منطقه ای ایالات متحده دادرس قاضی جنیفر Boal گفت: خاویر نیلز-چارلز می تواند در انتظار محاکمه او به اتهام در اختیار داشتن اسلحه گرم در پیشبرد جرم قاچاق مواد مخدر و دریافت اسلحه گرم است که روانه بازار شده است و یا حمل و نقل در تجارت بین ایالتی در حالی که تحت کیفرخواست برای یک جرم مجازات حبس برای مدت بیش از یک سال است.

ع و عوامل بشکه ماموران دستگیر نیل-چارلز پس از اجرای یک حکم جستجو در آپارتمان خود در هومبولت دادگاه در Roxbury در سپتامبر. 25 - در حالی که او تحت کیفرخواست و در انتظار محاکمه در دادگاه های ایالتی در انواع تفنگ اتهامات از جمله حمله و باتری با یک سلاح خطرناک است. با توجه به استشهاد توسط ATF, عامل, عج و بشکه در روز افزایش یافت دو سلاح گرم یکی لود شده با شش گلوله و نشستن در یک لباس مانع بعدی به یک مجله حاوی شش دور.

پس از یک کنفرانس آنلاین امروز Boal توافق برای آزادی او در نا امن باند پس با توجه به حرکت از خود وکیل است که او را دچار ashtma از او یک کودک بود که خود را در شرایط حاضر در یک سلول در همراه اول سرو اتصال قرار داده و او را در معرض انقباض Covid-19:

آقای نیلز-چارلز گزارش داد که که در همراه اول سرو-جانکشن او می تواند از لحاظ جسمی رسیدن از طریق میله های زندان و لرزش دست با زندانیان در هر دو طرف از تلفن همراه خود برای نشان دادن نزدیکی او با دیگر زندانیان.

همچنین خانواده خود را امن است یک آپارتمان که در آن نیلز-چارلز زندگی می کنند در حالی که در انتظار محاکمه است.

نیز منتشر شد از پیش از محاکمه بازداشت امروز: James د لا کروز در انتظار محاکمه به اتهام توطئه برای توزیع هروئین و فنتانيل - بیش از 13 کیلوگرم هروئین و 22 پوند از فنتانيل.

با توجه به استشهاد از یک Homeland Security agent جیمز د لا کروز سوار از نیویورک در اکتبر. 3 و ملاقات با دو می شود خریداران - که مشغول به کار بودند برای فدرال - در Stockyard در برایتون. در اکتبر. 8 او گفته تحویل نمونه به احتمالي خریداران در ساحل شمالی بازار پارکینگ در نزدیکی کارخانه کیک پنیر. در اکتبر. 21 او پس از دستگیری به اتهام ارائه بقیه داروهای خارج ماریوت در Peabody.

برای de la Cruz, بار سوم بود که جذابیت - قضات را رد کرده بود او اول دو درخواست برای یک Covid-19 انتشار زیرا او 28 و تا به حال نشان داده هیچ زمینه ای شرایط پزشکی.

اما پس از آن وکیل خود گفته Boal که de la Cruz خانواده او نازل شده بود 160 صفحه از سوابق پزشکی جزئیات شش ER بازديد آسم در شهر نیویورک بیش از پنج سال گذشته; وکیل گفت: قاضی او می دانست de la Cruz مبتلا به آسم اما فکر آن را بیشتر از یک "مزاحم" و فکر نمی کنم آن را به ارزش brining به دادگاه توجه برای اولین بار در.

سوابق هم نشان داد که آقای د لا کروز "نسیم" آسم است که در طیف وسیعی از شدت نشان داده شده توسط CDC به عنوان خطر بالا برای COVID-19.

همچنین او دچار آپنه خواب که خود را وکیل می گوید: در حال حاضر یک بیماری زمینه ای است که می تواند باعث مشکلات برای Covid-19 بيمار.

Boal توافق کردند که تفاوت ساخته شده است و دستور داد او منتشر شده نا امن باند.

دیروز Boal را رد کرد و پیش از محاکمه آزاد درخواست از یکی دیگر از بازداشت شدگان مبتلا به آسم گفت: آسم خود بود به اندازه کافی شدید نیست تحت CDC دستورالعمل به قرار دادن او در هر خاص خطر بالقوه Covid-19 عوارض.

در یک سوم مورد دادرس قاضی ماریان کاسه را رد کرد و انتشار برای Leisy Baez-زاپاتا که برگزار شده است پس از دستگیری او در لوول در جولای 25, پس از گفته ارائه "یک توپ نرم اندازه مقدار از آنچه بعدها مسلم توسط تجزیه و تحلیل آزمایشگاهی به کمتر از یک کیلوگرم قبلا برش فنتانيل" به فدرال "همکاری شاهد."

کاسه نوشت: او با موافقت دادستان فدرال که Baez-زاپاتا تا به حال نشان داده نشده است هر گونه شرایط اساسی است و با توجه به مقدار مواد مخدر درگیر است و از آنجا که او یک دومینیکن ملی که یخ می خواهد به اخراج و از این که او ارائه یک آدرس که در آن او را به اقامت در حالی که در انتظار محاکمه است که او حکم قبل از محاکمه آزاد است.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن