آموزش و پرورش MBA: آنچه در آن می دهد و کسی که به آن نیاز دارد

Mهر یک از ما که در مورد معتبر آموزش و پرورش در مدارس کسب و کار با مدرک MBA. مردم در سراسر جهان فکر می کنم که ا

توسط ABDOOSNEWS در 10 تیر 1399

Mهر یک از ما که در مورد معتبر آموزش و پرورش در مدارس کسب و کار با مدرک MBA. مردم در سراسر جهان فکر می کنم که این فرصت را برای دریافت با کیفیت بالا و کار پس از مطالعات. آیا کارفرمایان به اشتراک گذاری این نقطه نظر ؟

بله, آنها قطعا فراموش کنم. 52 درصد از آنها بر این باورند که آموزش در کسب و کار موسسات دارای تاثیر در توسعه حرفه ای. 40 درصد از کارفرمایان در هنگام انتخاب یک کارمند آینده با این وجود با توجه به ویژگی های نامزد و تجربه حرفه ای خود را.

اما مطالعات در این زمینه در حال سخت تر از ساده دانشگاه. این اتفاق می افتد چرا که اول از همه تفکر انتقادی مورد نیاز است برای تکالیف. و آن را تعجب آور نیست که بسیاری از دانش آموزان موفق کلاس های خود را و از دست دادن پول. در چنین مواردی من فقط بازدید domypapers.com/critical-thinking به درخواست برای نوشتن مقاله انتقادی من. به عنوان یک نتیجه, من امن بود. وجود دارد بسیاری از جنبه های دیگر از تحصیل در این زمینه است. بنابراین در این مقاله ما به بحث در مورد آنچه که آموزش و پرورش MBA است و چرا شما به آن نیاز دارید.

دنبال NewsGram در توییتر به ماندن بگیرید به روز در مورد اخبار جهان.

اطلاعات کلی

MBA (Master of Business Administration) یک برنامه آموزشی برای مديران ارشد و ميانی برای کار موثر در زمینه های مختلف مدیریت است. از ویژگی های اصلی است که تمرکز بر تجربه عملی. بنابراین مکان مرکزی در برنامه درسی اشغال موقعیت های زندگی واقعی است که به نام مطالعات موردی.

MBA Education: What It Gives and Who Needs It
MBA یک برنامه آموزشی برای مديران ارشد و ميانی برای کار موثر در زمینه های مختلف مدیریت است. Pixabay

برای ورود به تحصیل در MBA در اکثر موارد شما باید یک مدرک بالاتر از آموزش و پرورش و کار در تخصص حداقل به مدت 2 سال. ما می توانیم می گویند که این یک اضافی کارشناسی ارشد آموزش و پرورش که بسته به انتخاب برنامه می توانید از 2 تا 5 سال است. این مطالعه به پایان می رسد با نوشتن یک پایان نامه است که با تمرکز بر حل مشکلات عملی در زمینه مدیریت بر روی نمونه ای از یک شرکت خاص است.

مطالعات پوشش بازاریابی مالی و مدیریتی فن آوری, مدیریت استراتژیک, کسب و کار, توسعه منابع انسانی, سیستم مدیریت زبان های خارجی و خیلی بیشتر. فارغ التحصیلان از مدرسه کسب و کار داده می شود دیپلم حرفه ای و بازآموزی از حالت استاندارد و مدرک MBA خود را.

مدرسه کسب و کار سیستم یادگیری

کسب و کار موسسات تمرکز آموزش تعاملی تبادل دانش و تجربه بین دانش آموزان و معلمان. مطالعات در حال ساخته شده است با توجه به مورد-روش مطالعه. پس از مطالعه آنها شرکت کنندگان در دوره باید تصمیم گیری آگاهانه در حالی که با تکیه بر خود را عملی تجربه و دانش به دست آورد در شرکت های خود را. فرایند یادگیری نیز شامل شبیه سازی کسب و کار و سمینارها و مستر.

MBA فرمت های

کامل ترین و با کیفیت بالا و آموزش های ارائه شده توسط Full-time MBA فرمت که شامل روزمره مطالعات. این است که عمدتا در غرب استفاده می شود. این دوره آموزشی شامل 10-12 اجباری رشته و همان تعداد دروس انتخابی. کل مدت آموزش و پرورش است که از 10 تا 24 ماه.

MBA فراهم می کند یک نظام آموزشی دو بار در هفته از 19.00 به 21.30 و همچنین در روز شنبه 10.00 17.00. این زمان ممکن است متفاوت باشد اما در اکثر موارد این اتفاق می افتد در شب. این است که اکثر فرمت قابل قبول برای ترکیب کار و مطالعه از آن شامل انعطاف پذیر برنامه های آموزشی. به مدت 18 تا 36 ماه.

همه نظریه است که نیاز به مطالعه برنامه های MBA در دسترس بر روی اینترنت است. اما آموزش از راه دور دارای یک نقطه ضعف قابل توجه است که عدم امکان ارتباط با بحث است. بدون آن کسب و کار آموزش را نمی توان به عنوان موفق به عنوان انتظار می رود. همین دلیل است که لازم است به آن ترکیب با تمام وقت, کلاس, که در آن شما می توانید با در نظر گرفتن مسائل نیاز به یک بحث گروهی و دریافت توصیه های لازم.

MBA Education: What It Gives and Who Needs It
همه نظریه است که نیاز به مطالعه برنامه های MBA در دسترس بر روی اینترنت است. Pixabay

ساختار کلی پایان نامه و توصیه های

در هنگام انتخاب موضوع پایان نامه لازم است را به حساب یک جنبه بسیار مهم است. شما نیاز به تمرکز بر روی حل خاص مشکل واقعی در چارچوب یک شرکت واقعی است. باید وجود داشته باشد هیچ رسمی یا فرضی وظایف تنها موجود. ساختار پایان نامه خود را به شرح زیر است:

  • مقدمه.
  • بررسی تئوری مشکل است.
  • توجیه از روش تحقیق.
  • شرح کار انجام شده و تجزیه و تحلیل نتایج.
  • نتایج و توصیه ها.
  • نتيجهگيری.

تدوین این مشکل

از همان ابتدا لازم است به درستی بحث در مورد مشکل بودن حل شد. این می تواند انجام شود در مقدمه نشان می دهد اطلاعات زیر:

  • توضیحات سازمان: نام و نام خانوادگی شاخص های مالی, اهداف, اهداف صنعت موقعیت.
  • شرح مختصری از مدیریت کار;
  • تدوین هدف از این کار انجام شده است.
  • بحث از سوالات کلیدی از فارغ التحصیل مطالعه که لازم است برای راحتی خود انجام و همچنین برای ساختار هدف. وجود دارد باید حدود پنج تا از آنها را.
  • بیانیه ای از نتایج مورد انتظار پس از اتمام مطالعه است.

همچنین بخوانید: بین المللی, روز میوه : بیایید تگرگ به این میوه ها

MBA پایان نامه باید منعکس کننده نویسنده و مهارت در زمینه مدیریت و شامل روش های موثر برای حل وظایف. این به این معنی است که دانش آموزان باید درک ماهیت مشکل آن را درک و ارائه عملی و موثر راه حل برای آن است.

چارلز Backman یک دانشگاهی نویسنده که مایل به کمک به دانش آموزان با نگارش دانشگاهی مشکلات است. تنها چند سال پیش چارلز پشت میز نشسته بود و او به خوبی می داند چگونه از آن است که به یک دانش آموز. پس از گذشت این راه چارلز آماده است برای به اشتراک گذاشتن دانش خود را با کسانی که هنوز در حال مبارزه.

[سلب مسئولیت: مقاله منتشر شده در بالای ترویج لینک منافع تجاری.]



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن