شهردار ترنر نشانه منظور محدود کردن HPD استفاده از نیروی مرگبار

"این سیاست از شهر هوستون...به ارزش و حفظ زندگی انسان..."بنابراین می خواند باز به منظور اجرایی 1-67 در محور اصل

توسط ABDOOSNEWS در 22 خرداد 1399

"این سیاست از شهر هوستون...به ارزش و حفظ زندگی انسان..."

بنابراین می خواند باز به منظور اجرایی 1-67 در محور اصلاحات: استفاده از زور امضا شده توسط شهردار سیلوستر ترنر در شب چهارشنبه. سفارش جدید codifies مجموعه ای از سیاست اصلاحات طراحی شده برای محدود کردن استفاده از نیروی کشنده توسط هوستون اداره پلیس که ترنر وعده داده شده برای تصویب در طول جورج فلوید عاطفی یادبود در روز سه شنبه.

"در شرایطی که میلیون ها نفر از مردم در سراسر کشور...این روز نمی خواهد اتفاق می افتد" ترنر گفت: در 4:30 بعد از ظهر در کنفرانس خبری روز شنبه برگزار شد به هرالد منظور اجرایی. او به طور خاص تشکر همه از معترضان برای برابری نژادی و پلیس اصلاحات در هفته های اخیر که "را ساخته اند آن را ناراحت کننده برای کسانی از ما در اتاق به جلو حرکت کند."

با حضور هوستون اعضای شورای شهر و هوستون رئیس پلیس هنر اکودو منظور امضای رویداد آمد و در یک جلسه شورای طی آن شورا رای به تصویب جدید $5.1 میلیارد بودجه شهرستان است که کمی افزایش بودجه برای HPD در خط با گذشته وعده انتخاباتی از ترنر به افزایش تعداد HPD افسران و با وجود افزایش عمومی تماس پال خواستار قطع بودجه دولت ادارات پلیس از عدالت کیفری طرفداران اصلاحات در سراسر کشور است.

در علاوه بر این به صراحت ممنوعیت پلیس استفاده از گردن محدودیت یا chokeholds "مگر عینی لازم برای جلوگیری از آسیب جدی بدن و یا مرگ به افسر یا دیگران" منظور نیز منع افسران از قرار دادن "خود زانو, پا و یا وزن بدن" بر گردن یک مظنون ورود به وضوح با الهام از جورج فلوید پس از مرگ سابق مینیاپولیس افسر پلیس درک چوین زانو در گردن او برای تقریبا نه ساعت.

همچنین با الهام از فلوید را کشتن که شاهد سه دیگر مینیاپولیس افسران پلیس که ایستاده بود بیکار هستند قوانین جدید ترسیم یک "وظیفه شفاعت" است که نیاز به HPD افسران به مداخله اگر آنها شاهد همکاران خود را با استفاده از نیروی غیر منطقی.

Houston Police Chief Art Acevedo spoke in favor of Executive Order 1-67 during Wednesday's press conference.

هوستون رئیس پلیس هنر اکودو صحبت در حمایت از فرمان اجرایی 1-67 در طول روز چهارشنبه در کنفرانس مطبوعاتی.

تصویر

رئیس اکودو صحبت پوستی اجرایی نظم و تقدیر آن را به صورت نوشته شده در یک راه است که آن را دشوار است برای آینده شهرستان دولت دولت به عقب مفاد آن است. "ما در حال نگه داشتن قول می دهم که ما به عنوان افسران پلیس به خانواده آقای فلوید" اکودو گفت.

دیگر سیاست های جدید به ترتیب شامل قوانین طراحی شده برای محدود کردن "بدون دست کشیدن حکم" با ایجاد رویه جدید نظارت مورد نیاز است که باید رعایت شود قبل از آنها می تواند مورد استفاده قرار گیرد افزایش تاکید بر د-تشدید تکنیک به عنوان مخالف به استفاده از نیروی فیزیکی علیه متهمان قوانین جدید منع افسران از شلیک در حال حرکت وسایل نقلیه مگر اینکه "عینی لازم" و یک نیاز است که افسران "اگزوز دیگر منطقی موجود جایگزین" مانند کلامی هشدار "قبل از استفاده از نیروی مرگبار."

ترنر ادعا کرد این حکم اجرایی نمی خواهد نشان دهنده پایان پلیس اصلاحات تحت مدیریت خود را. او گفت که او قصد دارد برای ادامه درخواست های ورودی از جامعه و به حفظ فشار برای افزایش پاسخگویی برای پلیس شهر حتی پس از ملی ویژه منتقل شده و دور از هوستون.

"آن را انجام داده" ترنر گفت. "این مهم است که به مردم اجازه می دانم که ما در حال گوش دادن و ما در پاسخ...ما نه فقط گفت: 'دوربین رفته اند و ما رفته اند و به راه آن استفاده می شود."

متن کامل فرمان اجرایی 1-67 است که در زیر تعبیه شده.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن