شهردار ترنر اعلام کرد یک #TakeUsToYourTable کمپین در حمایت از منطقه رستوران

در پشتیبانی از اندازه-محاصره هوستون رستوران صنعت شهردار سیلوستر ترنر اعلام کرد #TakeUsToYourTable کمپین پنج شن

توسط ABDOOSNEWS در 30 فروردین 1399

در پشتیبانی از اندازه-محاصره هوستون رستوران صنعت شهردار سیلوستر ترنر اعلام کرد #TakeUsToYourTable کمپین پنج شنبه, اصرار همه برای خرید takeout از مساحت رستوران ها هر پنج شنبه.

مشخصات بالا آشپز هوگو ارتگا (الان کافه هوگو. Caracol و Xochi) در دست بود به اضافه کردن حمایت خود را از تلاش به جلو در کسب و کار بیشتر. جیمز کامرون رئیس جمهور بیشتر هوستون انجمن رستوران ها و عملیات مدیر در LaTrelle را با اشاره به این که منطقه رستوران به طور منظم کمک به جامعه به عنوان حامیان مالی و غذایی اهدا کنندگان.

در حال حاضر آنها درخواست پشتیبانی در نوبه خود از جامعه در طول coronavirus محدودیت در ناهار خوری ، اگر رستوران نمی کنید برخی از کسب و کار به جزر و مد را در گیر آنها ممکن است در اینجا هنگامی که criis است بیش از, او هشدار داد.

در بخش دوم کنفرانس مطبوعاتی خود ترنر گزارش سه مرگ و میر را در مجموع COVID-19-مربوط به مرگ و میر در هوستون به 29. آخرین مرده بودند اسپانیایی زن در 80s که درگذشت در مارس 1, یک آفریقایی آمریکایی در 80s که درگذشت در مارس 31 و سفید نر در 60s که درگذشت در آوریل 11.

همچنین این شهرستان ثبت شده 125 موارد جدید آوردن مجموع مثبت cornavirus موارد به 2,456 فتح کرد گرفته شد.

در کشور County قاضی لینا هیدلگو اعلام کرد unincorporated areas شهرستان نیز شاهد مرگ و میر بیشتر مربوط به COVID-19. شهرستان در حال حاضر در مجموع از 34 شناسایی COVID-19 کشته و 1,850 موارد تایید شده.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن