افزایش تهدیدات سایبری با توجه به این برنامه

Cyberthreats در افزایش. Pixabay آیا شما می خواهید به استفاده از زوم اسکایپ Webex شل یا اجتماعی دیگر جلسه برنام

توسط ABDOOSNEWS در 24 فروردین 1399
twitter-
Cyberthreats در افزایش. Pixabay

آیا شما می خواهید به استفاده از زوم اسکایپ Webex شل یا اجتماعی دیگر جلسه برنامه های کاربردی همیشه مطمئن شوید که شما با استفاده از نرمافزارهای معتبر به عنوان cybercriminals سعی خواهد کرد برای فریب شما را به استفاده از شبیه صدایی ابزار به منظور توزیع ابزارهای تبلیغاتی مزاحم و نرم افزارهای مخرب از محققان امنیت سایبر شرکت کسپرسکی هشدار داد در روز جمعه.

در این وضعیت که بسیاری از مردم بوده است نهفته COVID-19 محدودیت های اجتماعی جلسه برنامه های کاربردی ارائه راه آسان برای مردم برای اتصال از طریق صدا و یا متن.

با ظهور اجتماعی فاصله Kaspersky کارشناسان بررسی تهدید چشم انداز اجتماعی در جلسه برنامه های کاربردی به مطمئن شوید که کاربران در حال امن و ارتباطات خود را تجربه لذت بخش است.

webinar-
کار از خانه ضروری تبدیل شده و در نتیجه تهدیدات سایبری. Pixabay

پس از آن تجزیه و تحلیل شناسایی حدود 1,300 فایل های که نام های مشابه به برجسته برنامه های کاربردی مانند زوم Webex و شل.

در میان کسانی که از 1300 فایل 200 تهدیدات شناسایی شد — شایع ترین بودن دو adware خانواده DealPly و DownloadSponsor.

هر دو خانواده در حال نصب است که نشان می دهد تبلیغات و یا دانلود adware ماژول. این نرم افزار به طور معمول به نظر می رسد در کاربران دستگاه هنگامی که آنها دریافت شده از بازار غیر رسمی.

در حالی که ابزارهای تبلیغاتی مزاحم است که یک نوع نرم افزار مخرب آن هنوز هم می تواند در برخواهد داشت خطر حفظ حریم خصوصی.

mobile-phone
جهان شاهد افزایش تهدیدات سایبری. Pixabay

جدا از ابزارهای تبلیغاتی مزاحم در چند مورد Kaspersky کارشناسان در بر داشت تهدید مبدل به عنوان .lnk فایل ها — کلید های میانبر برای برنامه های کاربردی.

در واقع اکثریت قریب به اتفاق آنها را تشخیص داده و به عنوان Exploit.Win32.CVE-2010-2568 — کاملا قدیمی و در عین حال هنوز هم گسترده کد های مخرب است که اجازه می دهد تا حمله به آلوده کردن برخی از رایانه با نرم افزارهای مخرب های اضافی.

همچنین بخوانید: راه هایی برای ایجاد یک طراحی خوب فضای کاری در خانه

واقعی "شاه" اجتماعی جلسه برنامه های کاربردی از نظر یکی که نام بیشتر مورد استفاده توسط مجرمان سعی کنید به توزیع تهدیدات سایبری اسکایپ است.

Kaspersky کارشناسان قادر به پیدا کردن 120,000 های مختلف فایل های مشکوک که با استفاده از نام این نرم افزار است.

بر خلاف نام از برنامه های دیگر این نام خاص استفاده می شود برای توزیع نه تنها adware اما همچنین انواع نرم افزارهای مخرب — به خصوص تروجان, کسپرسکی گفت. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب